Skocz do zawartości

SilverX

Forumowicze
  • Postów

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SilverX

  • Urodziny 02/04/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    BDG

Osobiste

  • Motocykl
    Gas Gas EC 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3089923
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

348 wyświetleń profilu

Osiągnięcia SilverX

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Wolny obroty ustawiasz kręcąc pokrętłem ssania. Takie coś znalazłem dla Hondy CR 250: 1997 - Keihin PJ: Pływak - 16 mm Śruba powietrza – 1,5 obr. Pozycja iglicy - 3 Iglica - R1369MS Dysza wolnych obrotów - 55 Dysza główna - 175 Czyli dobrze o tym pływaku myślałem, śrubę powietrza ustaw na 1,5 obr. Nie patrz na ww. dysze i iglice bo do twojego moto być może fabryczne ustawienia inne były. Pływak ustawia się tak jak widać na załączonym obrazku. Kąt 45 stopni jest po to żeby zaworek pływaka się nie zamknął. Też z angielskiego jestem słaby ale jednak rozumiem co nieco z serwisówki czy z angielskich for. Także widzisz, nauczyciele i rodzice mieli rację z tą nauką...
  2. Według danych z poniższego pliku, pływak ustawiasz na 16mm. slide_valve_2.pdf
  3. A faktycznie ma moc chociaż na tych pierwszych 3 biegach? Idzie na jedno z 3 z gazu? Spróbować możesz i tak już nic tej pomarańczy nie zaszkodzi :)
  4. 1 litr oleju na 40 litrów benzyny = 25ml oleju na 1 litr benzyny.
  5. Wywal to ustrojstwo w cholerę. Za dużo oleju - źle, za mało - jeszcze gorzej. Po pierwsze mógłbyś to zostawić ale jaką masz pewność, że podaje dobrze olej? Jedynie serwisówka, strzykawka, zegarek i wtedy walczysz z tym jak mechanik z prawdziwego zdarzenia...
  6. Może faktycznie ten pływak? Sprawdz w serwisówce jak ma być ustawiony. Jak świeca brązowa to dysza jest OK. Za mało lejesz oleju do benzyny, 1:40 to minimum. Tak poza tematem, idzie to z gazu z 3 na jedno?
  7. Nie chodzi o zaostrzenie na końcu, po prostu jak jest skrzywiona to może wyrobić korpus, w którym chodzi, a wtedy cuda będą się działy. Cuda dopiero w niedzielę ale w motocyklach mam to na codzień i widzę, że ty też. Sprawdź tę dyszę 175 tzn. jaki kolor będzie miała świeca. Sprawdzasz to jadąc na odcięciu, na wysokim biegu i wyłączasz zapłon ale maneta dalej na maxa. Iglicę daj na środek i zobacz co będzie się działo. Z tymi cudami to chodzi oczywiście o ten wyrobiony korpus, tzn. tak jak pisałem, do ustawienia wolnych obrotów w tym przypadku będzie trzeba wkręcić dość sporo śrubkę od obrotów, a co za tym idzie iglica będzie podniesona za wysoko i przejmie ona rolę dyszy wolnych obrotów i śrubki składu mieszanki (kręcenie ową śrubką nic nie da). Reasumując, obieg od wolnych obrotów będzie mało efektywny. Tyle, że Panie kolego, w dalszym zakresie obrotów moto będzie chodziło dobrze, przynjmniej jak wyżej widać - powinno...
  8. Ciężko powiedzieć coś o tych iglicach, możesz spróbować, czemu nie... Jak sprawdzić dyszę główną masz na tym obrazku ode mnie. Zobacz też czy te iglice są proste bo później wychodzą cuda, że żadna dysza wolnych obrotów nie działa... Tej głównej 160 nie wkładaj, najpierw sprawdz tę 175, a po drugie o małe rozmiary się je zmienia, np. co 2.
  9. Jaki to ma gaźnik? A trzyma to cudo chociaż wolne obroty? Tzn. jak ustawisz śrubką przepustnice tak aby otwierała się na 1 mm patrząc od filtra powietrza. Śrubkę od składu mieszanki dyszy wolnych obrotów ustawisz na serwisową wartość. Jak przy takim ustawieniu, moto trzyma obroty chociaż na 10 sekund to jesteś w domu i to nawet jeżeli nie schodzi płynne z obrotów. Jak to sprawdzisz to można walczyć dalej ze średnim i wysokim zakresem obrotów.
  10. Ale nie od razu o 10 rozmiarów... Chyba, że to jakiś skopany Mikuni to zwracam honor.
  11. Korbę trzeba zmierzyć zgodnie z serwisówką, a nie czy ma luz. O Hot Rodsie faktycznie opinie nie są za ciekawe. Vesrah robi dobre korby.
  12. Jaki jest sens zmiany dyszy o tak duży rozmiar? Żaden...
  13. Zobacz jakie masz dysze w gaźniku, poczytaj na necie jakie ludzie polecają dysze. Zrób szlif jak masz tuleje, korbę pomierz czy się jeszcze nadaje. Najbezpieczniej od razu ją wymienić, to samo z każdym łożyskiem i uszczelniaczem w silniku. Za dużo paliwa nie zatrze silnika, za mało tak. Sprawdź jeszcze jak membrana wygląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...