Skocz do zawartości

Monotonny

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Husqvarna SM 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piła

Osiągnięcia Monotonny

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. za dużo paliwa powoduje zatarcie ? W husqvarnie prze sprzęgle jest regulacja powietrza. Musiałem miec zawsze troche powietrza bo jak było zamało to gasł ;/ Ja juz sam nie wiem co to mogło być ;( Moze poprostu nie dotarłem go i temu sie zatarł ?
  2. Czyli gażnik nie podał odpowiedniej dawki oleju ? Tak mam to rozumieć ?
  3. Po pierwsze nie szukam winnego tyko pytam. Frajer to może z cb ! I nie wyzywaj nikogo tutaj bo nikt cb nie wyzywa ! Tak rozgrzewałem :) Tylko mi o to chodzi co ma wine, bo zrobie cylek kupie tłok założe a tu jeszcze raz sie stanie;/ Paliwo z olejem będe sam mieszał. Jeszcze jutro zobacze jak tam ta poma wygląda.
  4. Jest żeliwny. To mówisz że orginał to nicasil ?
  5. Ojej w dozowniku jest, dozownik sprawny był, czy daje dobra dawke to nw, tak mam wskażnik temp nic sie nie paliło na czerwono, cos było robione bo była nowa uszczelka, ten gosciu to handlarz kupił go we włoszech bo tamten gosiu miał jakieś problemy i musiał sprzedać komorink cos takiego tak mi mówił.
  6. Witam. Kupiłem 5 dni temu Husqvarne SM 125. Gosciu mi powiedział że we włoszech był wymieniany tłok i uszczelki. Odpalił wszystko ładnie, niemiałem za bardzo sie gdzie przejechć i to mój może błąd ;/ ale jedziemy dalej z tematem. Kupiłem ją ale juz od początku na 1,2,3 tak jakoś przerywała ale jak dawałem gaz szybko puszaczajac i dawajac gaz to jakoś sie wkręcał. Jeżdziłem z 3 dni tak po 3km dziennie (niemiałem tablic i paliwa :D) na 4 dzien kupiłem paliwo i mówie jade kawałek dalej zobaczyć osiągi ^^ po przejechaniu może z 1,3km przy prędkosci 110km/h zablokowało sie koło. Jakoś go opanowałem podejrzewałem ze sie zatar, próbowałem kopnąć kopka ale juz nie szło. Przypchałem go do domu rozbieram głowiece siągam cylek i nie idzie musialem młotkiem wybijać tak sie zatarł. Tłok pokazałem koledze to powiedział że wygląda jak po 15-20 tysiącach km pokazał mi swojego po 9 tys km. Moj nieby był wymieniany we wloszech. Gosciu mi nie powiedzł że jest na dotarciu, myślałem że juz dotary itp. nawet nie pytając. Ale jak go oglądałem to na tylniej oponie była starta w jednym miejscu tak jak ja starłem sobie jak mi sie to stało. Najwidoczniej komuś sie to samo przytrafiło? I tu moje pytanie czym jest to spowodowane ? Nie dotarciem tłoka, pompa olejowa, pompa wody ? Ale raczej pompa wody nie bo jak by sie zagrzał to by puchł raczej. Niewiem juz co o tym myśleć. Wysyłam cylinder do szlifu i nowy tłok kupuje. Pisać kto co wie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...