Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no stary o dt 125 więcej pisać :D ile razy można w kółko nawijać to samo :D

 

dt 125 to przewija się od ostatnich 20 stron -mocy ma koło 25 KM odblokowana , 15KM ma blokowana

wybacz moje chamskie podejście ale nie chce mi się 893534535635 raz w tym temacie klepać o dt 125, naprawdę w przeciągu kliku ostatnich stron tego tasiemca znajdziesz wszystko....

 

jak 125 2T cross jest do ogarnięcią dla świeżaka to ja na wstępie wysiadam-6 lat brodzę w piachu i błocie i zdrowej cr 125 boję się odkręcić ale może jestem po prostu cienki.....

 

crf 230 to moim zdaniem totalna porażka motocykl w każdym calu gorszy od dt 125 , jedyny plus że pali mniej.....

 

ja to bym kupił albo dt 125 albo 250/350 z duali 4T-najniższe koszta eksploatacji przy największych możliwościach.....

 

xr600-ja szczerze bym tego moto nie polecił na 1 w terenie , w moim odczuciu mimo że konstrukcyjnie to zacofane i toporne jak ursus 330 jest mocna wśród dualowych 600 to zaraz po lc4 jeśli chodzi o odczuwalne pie***cię , ewentualnie 400 ale tu 8k trzeba...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

crf 230 to moim zdaniem totalna porażka motocykl w każdym calu gorszy od dt 125 , jedyny plus że pali mniej.....

...

 

E no tutaj to bym się nie rozpędzał. Osobiście miałem okazję tym dosłownie polatać po małym torze z hopami i z szeroką kierownicą jest rewelacja. Tylko konfiguracja silnika jest taka, że małą moc nadrobiono krótkimi przełożeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jest lepsze od dt 125 w crf ??

 

dla mnie ta crf to przedewszystkim jakiś straszny muł , silnik z dołu się nie zbiera bo za mała pojemność, u góry też nic się nie dzieje-dt 125 z dołu się nie zbiera ale odblokowana zdrowa górę ma fajną :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie lepsza maszyna torowa dla słabo wprawionej osoby. Poręczna, mocy owszem mało ale w całym zakresie nie ma większych różnic i dobrze znosi maltretowanie na hopach. Chłodzenie powietrzem. Szkoda tylko, że żeby mieć homologacje trzeba kombinować z jakimś zestawem.

Nie wiem jaki ty masz odnośnik, bo ja terenie nie użytkowałem nic ponad 35kucy. Po XR czy XT to chyba każda enduro ćwiara 4T będzie słaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crf jest słaba w porównianiu do dt 125 -takie moje odczucie...

 

kumpel miał kiedyś xlr 250 baja (dakarowe lampy , chłodnica oleju ) to zbierało się to o niebo lepiej od crf230....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jeździłem kiedyś 230 i też uważam, że to straszny muł. Pierwszy nudny motocykl terenowy na jakim jeździłem :) Chciałbym się przejechać DT, żeby ocenić czy warto kupować. A co sądzicie o Kawasaki KMX 125? To jest to samo co DT?

 

PS. Michoa - przepraszam, że nie przeczytałem prawie 300 stron tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adel błagam ....

 

kolego , dt 125 osiagami jest porownywalna do dr350 z tym ze dt jest zwrotniejsza ;)

 

 

dt 125 jest wygodniejsza dla 2 osób.......

 

dt do cięższy, słabszy, ale za to trwalszy, z papierami sprzęt do pojeżdżenia po średnim terenie, nienadający się do skoków za to fajnie wybierający nierówności, moc w standardzie to chyba koło 12KM, ale mozna to odblokować i uzyskać z 18 (nie wierz jak ludzie piszę że DT ma 25KM)

na pierwsze moto na las raczej DT, choć znam takich co zaczeli od crossa 125 do jazdy po polach i lasach i dziś nieźle zasuwają na cięższych wspominając z nostalgią "setkę". Za 3800 jednak yz będzie raczej nadawała się do remontu.

 

 

25KM to ma bite dobrze odblokowana po drobnym tuningu idzie wycisnąć więcej, i 30........

 

 

do małych skoków też dt się nada :D

 

 

mialem niedawno kdx125 z 2001 r, jakos nie powalal moca w stosunku do dt, wiecej , moja dt z 2001r ktora mialem do sprzedania , bila na glowe kdx'a ktory nie byl zblokowany a jechal tak sobie w porownaniu z dt kta z gazu szla na kolo

 

żeby znaleźć te opinie cofnąłem się do strony 271 od końca i szukałem o dt 125 używając ctrf+F i klepiac dt 125 - całośc zajęła mi 15-20 min masakrycznie się zmęczyłem i chyba rozumiem twój ból że ci się nie chce :D faktycznie straszny wysiłek, dobrze że do wieczora mam wolne to chociaż odpocznę....

 

ale napiszę żebyś się nie obrażał jaki to niedobry jestem ....

 

kmx 125 to jest praktycznie to samo co dt 125 tylko kolor inny , podobna ch-ka silnika trwałość, zawieszenie, co prawda internet i fora 125podtrzepakiemrobiszacunnaośce.pl głoszą że kmx 125 jest awaryjny a dt 125 nie , ja mając wybierać między jednym a drugiem wybierałbym to co w lepszym stanie , młodsze, tańsze i bliżej.....jechałem na jednym i drugim dla mnie to samo......

 

 

 

w tej klasie masz jeszcze kdx 125 , crm 125, rx125 -wybaczysz mi jeśli nie napisze po raz 34556789 swojej opini o crm :D ?? na kilku ostatnich stronach jest jej sporo , jest cały temat w dziale honda o crm 125....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adel błagam ....

 

 

 

 

 

żeby znaleźć te opinie cofnąłem się do strony 271 od końca i szukałem o dt 125 używając ctrf+F i klepiac dt 125 - całośc zajęła mi 15-20 min masakrycznie się zmęczyłem i chyba rozumiem twój ból że ci się nie chce :D faktycznie straszny wysiłek, dobrze że do wieczora mam wolne to chociaż odpocznę....

 

ale napiszę żebyś się nie obrażał jaki to niedobry jestem ....

 

kmx 125 to jest praktycznie to samo co dt 125 tylko kolor inny , podobna ch-ka silnika trwałość, zawieszenie, co prawda internet i fora 125podtrzepakiemrobiszacunnaośce.pl głoszą że kmx 125 jest awaryjny a dt 125 nie , ja mając wybierać między jednym a drugiem wybierałbym to co w lepszym stanie , młodsze, tańsze i bliżej.....jechałem na jednym i drugim dla mnie to samo......

 

 

 

w tej klasie masz jeszcze kdx 125 , crm 125, rx125 -wybaczysz mi jeśli nie napisze po raz 34556789 swojej opini o crm :D ?? na kilku ostatnich stronach jest jej sporo , jest cały temat w dziale honda o crm 125....

wybaczam jeszcze :flesje: stawiam, że zebrałeś to wszystko w jedno miejsce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy i potrzebuje od was rady :D gdyz na wiosne planuje sprzedać mojego KMX'a i nie wiem co zrobic :D czy zostawic go dac inne zebatki i porobic wszystko na perfecto , sprzedac go i kupic Dr 650, czy sprzedac go i kupic jakiegos full crossa w 2t, typu Kx 250, Rm 250, Cr 250 lub Yz250 ?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nikt Ci nie powie ja każde moto po zakupie rozbieram i wtedy sprawdzam co jest do wymiany.Zapewnienia sprzedających można włożyć między bajki.Remont DT 125 to nieduży koszt najważniejsze żeby nie było patentów typu śklady po ściąganiu magneta łomem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile razy można pisać to samo ?? w sumie to i tak się nudzę więc napiszę :D

 

może podasz chociaż łaskawie ile masz kasy ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka,chce na wiosne kupić moto do enduraszenia po lasach,(na tor raczej nie będe jezdził) zalezy mi tylko na 2t i jakimś mocnym,pod uwagę biore motor do ok 8-9tyś i myślę w sumie między kTm exc 200-300 lub yamaha yz 250 (2t)będę jeździł tylko po lasach,na podjazdy po piaskach,lekkie skoki. Wiadomo typowe endurzenie,co będzie lepsze i mocniejsze?jeśli mozecie mi powiedzieć o ile droższe wyjdą mnie remonty w kacie,i jakie jest spalanie tu i tu i orientuej się że yz ma ok 60 kucy a ten ktm? Nie moge znaleźć w sumie informacji więc pytam was :) Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile razy można pisać to samo ?? w sumie to i tak się nudzę więc napiszę :D

 

może podasz chociaż łaskawie ile masz kasy ??

To i ja się podepnę do tematu :biggrin: Jako , że sezon na czarne się nieuchronnie kończy, zacząłem szukać sprzętu który przedłuży, a może nawet połączy ten sezon z przyszłym :icon_rolleyes:

Potrzebuje enduro na lekki teren , na ryby :icon_mrgreen:( spining) ,pola, lasy i takie tam , żeby nie siedzieć non stop przed kompem i nie zachlać się na śmierć :bigrazz: i nie zajechać kibla od żony Kimco Agility City 2T , ktorego ostatnio nad Odrą topiłem w błocie :crossy:

Prawie 100 kg 180 cm (przystojny :D )

i tez rozmyślam o DT Michoa , wiec potraktuj mnie delikatnie , tym bardziej , że się nudzisz :smile:

kasa max 6 kola .Nie wiem czy dobry będzie 2T czy 4T , czy 125 , a może więcej .

"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...