Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w dt 125 patrz w papiery-odblokowana nie mieści się w mocy, zablokowana tak , kwestia co pisze w papierach podobno były wersje nieblokowane u mojego kumpla pisało 24 kw chyba :D

 

sie zastanawiam ile razy można w kółko pisać o dt 125 crm i kmx bo ludziom się nie chce choćby 3 ostatnich stron przeczytać :D ??

 

niby fajnie się nabija posty ale z drugiej strony ostatnie 15 stron tego tematu to w kółko dt 125 i coraz mniej ciekawy się robi :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie proszę jakie motocykle są optymalne aby miał homologacje, był 4 suwem, mało palil, nadawal się na asfalt i lekki teren, udzwignal motocyklistę o masie 90 kg i nie wymagal bardzo czestych przegladow. Nie chodzi mi o duza moc i extra osiągi - do spokojnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie proszę jakie motocykle są optymalne aby miał homologacje, był 4 suwem, mało palil, nadawal się na asfalt i lekki teren, udzwignal motocyklistę o masie 90 kg i nie wymagal bardzo czestych przegladow. Nie chodzi mi o duza moc i extra osiągi - do spokojnej jazdy.

 

suzuki drz 400 S, lc4 to trochę za ostry sprzęt jak na "lekki teren i do spokojnej jazdy", jeśli ma być tanio można szukać w starszych sprzętach typu dr 350, tylko ze wtedy trzeba szukać zadbanej sztuki, ewentualnie większe cięższe sprzęty typu yamaha tt 600, nie grzeszą nadmiarem mocy, średni zawias w teren, ale na asfalt i szutry idealne

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w SX tyle znajdziesz. EXC na kole nie muśnie nawet 40 bez modyfikacji.

ok, szczerze to kieruję się internetem i tym co przeczytałem na temat exc 125, w większości aukcj allegro właściciele wpisują 42km i więcej, jakieś tam dane techniczne patrzyłem to też coś koło tego było, wczoraj widziałem taki post, że niby exc 125 ma taki sam silnik jak sx 125? tylko inne przełożenia, ale szczerze to internet kłamie i nie wiem co tego jest prawdą, co nie zmienia faktu, że exc w swojej klasie jest najmocniejsza, najładniejsza, najdroższa i najbardziej zaawansowana technologicznie i ma wysokie koszty utrzymania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Napiszcie proszę jakie motocykle są optymalne aby miał homologacje, był 4 suwem, mało palil, nadawal się na asfalt i lekki teren, udzwignal motocyklistę o masie 90 kg i nie wymagal bardzo czestych przegladow. Nie chodzi mi o duza moc i extra osiągi - do spokojnej jazdy.

 

ttr600 obczaj tylko kopaną ttr600 żadnych tam tte ttre....xr600 przy normalnej eksploatacji może mieć wkurzający olej co 1500, ja kiblem robiłem 1500 miesięcznie a jeździł 50km/h obstawiam że motocyklem w eksploatacji codziennej robiłbym więcej, w ttr 600 olej jest chyba co 8tys km, zawory też......

 

pozatym w xr 600 w codziennej eksploatacji wkurza brak bagażnika, brak stacyjki, brak stopek dla pasażera......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wskazówki :) z wymienionych modeli najbardziej podoba mi się DR 350 - przystępne ceny, napiszcie jeszcze ile to pali w cyklu mieszanym przy spokojnej jeździe i czy jest jeszcze cos z pojemnoscia 250 w tym charakterze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klx 250 ale ciężko o częsci i trudny silnik(nicasil , 2 wałki nierządu), jak wybuchnie to koszty w kilka wypłat idą, fakt że jak kupisz zdrowego to będzie zadowolony........

 

ja zamiast dr 350 szukałbym xt350-lżejsza, gorszy zawias, lepszy piec.......

 

nie wiem czemu xl350 jest tak mało......

 

po dominie na 350 może ci pod nadgarstkiem trochę brakować, jak nie chcesz pchać się w hardcor to może jednak lepiej się klasą 600 zainteresować ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wskazówki :) z wymienionych modeli najbardziej podoba mi się DR 350 - przystępne ceny, napiszcie jeszcze ile to pali w cyklu mieszanym przy spokojnej jeździe i czy jest jeszcze cos z pojemnoscia 250 w tym charakterze ?

bierz ktm exc 250 racing! najlepsza opcja, zawias i wszystko lepiej chodzi niz w dr 350

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

bierz ktm exc 250 racing! najlepsza opcja, zawias i wszystko lepiej chodzi niz w dr 350

 

 

sugeruje geniuszu nauczyć się czytać

 

 

Napiszcie proszę jakie motocykle są optymalne aby miał homologacje, był 4 suwem, mało palil, nadawal się na asfalt i lekki teren, udzwignal motocyklistę o masie 90 kg i nie wymagal bardzo czestych przegladow. Nie chodzi mi o duza moc i extra osiągi - do spokojnej jazdy.

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, otóż czeka mnie pierwszy w życiu zakup własnego motoru typu enduro. Liczę na wasze sugestie i porady w związku z wyborem moto. Mam 19lat, 180cm i 80kg. Moto bedzie używane głównie na torze i w terenie, ale musi posiadać chomologacje bo chce legalnie sie nim poruszać także po mieście, ale przede wszystkim musi być tanie w utrzymaniu i w miare mało palić. Do wydania mam 4-5 tyś, o ubrania itp. sie nie martwcie. Rozejrzałem sie troche i wypatrzyłem Yamahe DT125 i Suzuki Dr350 co o nich sądzicie, jakie sa wasze propozycje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oba porownywalne, jednak na tor nie za bardzo , do posmigania w terenie jak najbardziej choc bez hardkoru ;)

125 w dwutakcie jest porownywalna do 350w 4T z tym ze w 4T spalanie bedzie mniejsze

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...