rafael Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 W Polsce nikt motocykla świeżo po remoncie nie sprzedaje, takie są realia. No może 1 na 10 jest te 20 mth po remoncie a właściciel sprzedaje bo tak. Kup sobie dwu suwa, będą mniejsze koszta na pewno. 125 w zupełności ci wystarczy na 2 sezony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 A jest może jakieś enduro które nie potrzebuje tak częstych remontów i jest choć trochę podobne do np. wr-ki? zależy co rozumiesz przez słowo podobne :D są xr 250, klx 250R/300R.........klx jest cholernie drogi w remoncie podobnie jak wr ale remont w nim robi się rzadko, xr jest tania w remoncie ale znowusz masakrycznie droga w zakupie i sporo odstaje od wr zawiasem czy mocą.... Tanio ten sport wyjdzie tylko w jednym przypadku, kupujemy na farcie dobry sprzęt, nic nie inwestujemy tylko latamy okazyjnie powiedzmy raz na kilka tygodni i tylko w koło komina. Po kilku sezonach sprzedajemy sprzęt bez wymian....Taki filozof będzie potem tworzył historie, że drogo wcale nie jest ale ktoś kto zakłada wypady po 150km w cięzkim terenie (7 godzin przeprawy) regularnie co weekend w sezonie niestety niczego nie oszuka i musi inwestować w sprzęt zgodnie z wymagniami a wtedy ponad 5 tyś na sezon to mało. jak ktoś musi mieć wuer czy eiksce bo takim latają ziomale na dzielni w cross country i na eurosporcie to trudno się z tym nie zgodzić :D....ale można kupić sprzęt o normalnej częstotliwości remontów jakąs xt, xr, ttr czy coś tam jeszczei wtedy nie wiem co trzeba zrobić żeby wydać 5 tys na sezon, chyba kupować wszystko najdroższe no i remont generalny silnika :D u mnie najdłuzej w stajni była crm 125(xr jest dłuzej ale xr jest mało latana bo raz na tydzień maksymalnie, no i jest dobita do granic możliwości :D ), i była najczęsciej latana (łojezu latem to nieraz 4-5 dni w tygodniu pare krótkich nasto-kilometrowych po okolicznych lasach i ze 2 długie gdzie nieraz 150 samego dojazdu :D zimą też jeździłem ) rok kalendarzowy ją miałem i kupiłem oczywiście zwłoki to nie wiem czy 2 tys pękło razem z biurokracją , chyba nie a był remont silnika i klocki i napęd tylko opony zostały w sumie i zawiasu nie ruszałem (po roku dopiero zaczął się pocić ) da się tanio jeździć w tym sporcie tylko trzeba odpowiednio dobrać motocykl a nie kupić ,,okazyjną'' wysiloną 250 4T i potem płakać że świat jest zły.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 mietek szukaj 2T, dt, crm, kmx, droższa opcja to exc 125, ew. husqvarna wr 125 jeśli się trafi, bez stałych dochodów kupowanie wyczynów 4T to kiepski pomysł, będziesz oszczędał na eksploatacji a te maszyny tego nie wybaczają, 4T tanie w eksploatacji i dobre w terenie w zasadzie nie istnieją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Akurat dzisiaj chodząc po YouTube już widziałem kilka maszyn z połamanym tłokiem, bo komuś nie chciało się zrobić wymiany na czas. Nie ma zmiłuj trzeba remontować na czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 mietek szukaj 2T, dt, crm, kmx, droższa opcja to exc 125, ew. husqvarna wr 125 jeśli się trafi, bez stałych dochodów kupowanie wyczynów 4T to kiepski pomysł, bardziej zamiast kmx myślałbym nad kdx, jeśli stricte teren róznice w kosztach eksploatacji kdx a kmx czy mtx a crm są niewielkie i generalnie chodzi głównie o spalanie, a róznica w terenie jest kosmiczna głównie ze względu na zawias który w kmxie jest słaby a kdx ma chyba przód USD z starego kx-a ?? .. Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 z tego co się orientuję to u mnie w kawie był okrojony zawias z kxa (nie było żadnej regulacji), kiedys porównywalem z kdxem 125 i tam jest inny zawias, lagi są krótsze i cieńsze, regulacji tez nie ma jest jeszcze jeden fajny sprzęt od aprilli, rx chyba tymi małymi endurakami jezdzi się świetnie w trudnym terenie, bardzo równo oddają moc i są lekkie, może panny pod gimnazjum nie sciągają na ich widok majtek przez głowę ale tam gdzie moc przestaje miec wieksze znaczenie mozna tym powalczyc lepiej niz crfami czy lc4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek6645 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Dzięki za odpowiedzi, chodź o lans i te sprawy mi nie chodzi lecz o przyjemność z jazdy i nauki nowych rzeczy, a jak naucze się dobrze taką 125 2t jeździć to potem większość moto bez większego problemu opanuje. Ja się zastanawiam nad yz 125 bo mam tor jakieś 30 km od siebie więc trochę nauki i można śmiało jechać :biggrin: a ten 1-1,5 na remont jest osiągalne dla mnie (nie mówię że pójdę do rodziców a oni mi tysiąc wyłożą, lecz o ciężkim zarabianiu w wakacje np.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Yz 125 ma sens jeśli jezdzisz głównie po torze, jeśli jednak tor będzie tylko dodatkiem to szukaj enduro 125. Polecam exc 125 po 2000r, bez kwitów kosztują tyle co yz (z kwitem więcej), na torze polatasz może ciut wolniej ale w terenie będzie sporo łatwiej, bo masz krótką jedynkę i można się bawic w atakowanie róznych "trialowych" przeszkód typu kłody, duze kamienie itp., w yz natomiast masz długą jedynkę a i moc pojawia się gdzies wysoko w okolicach pewnie 8000 obr, co skutkuje trudnosciami przy powolnych manewrach.Poza tym exc będzie jezdził taniej, ma 6 biegów i mniej spali przy dojazdach, yz ma krótki 5ty bieg i trzeba ją kręcic i palic wahę(a zbiornik malutki) a co gorsza szybko nabijac motogodziny. W exc co 60mth sprawdzasz tłok i cylinder przy hobby use wg manuala, w yz trzeba zmienic tłoka sporo wcześniej, jesli nie zmienisz to w cylindrze zrobi się jajo co oznacza dalsze wydatki, a więc musisz sie liczyc z tym, ze nie przelatasz sezonu bez zmiany tłoka. W exc jeśli trafisz w miarę zadbaną sztukę to po sezonie zmieniasz tłoka, po drugim tłoka, korbę i łożyska, potem znowu tylko tłoka i upalasz do oporu ;P Miałem 2 lata exc 200 to w 99% to samo co 125 i mimo swoich lat był to sprzęt 100% bezawaryjny i bezproblemowy. Zresztą masz do nas niedaleko, jezdzimy po drugiej stronie Wisły koło Kazimierza, a czasami tez po waszej stronie np. w kamieniołomach w Janowcu, kumple mają yz i cr 125, mozesz wpasc i zobaczyc jak to jezdzi. Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek6645 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Dzięki za zaproszenie ale chyba nie dam rady skorzystać za daleko :sad: Ale KTM exc też fajny :D Jakbym jakiś ładny model do 9 tyś. wyrwał to czemu nie :biggrin: Choć teraz pooglądałem i póki co nic ciekawego nie ma.. Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez mietek6645 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Ostatnio oglądałem 520 której łańcuch wyglądał tak: Naturalnie sprzedający twierdzi że przed nim jeszcze długie życie i tutaj moje pytanie czy nie strach wsiadać i nawet delikatnie na takim łańcuchu jechać? Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) A ten łańcuch przypadkiem fabrycznie nie był pomarańczowy? tylko teraz farba się zdarła. Bo były takie kolorowe łańcuchy. Zębatka wygląda na zdrową wiec jeżeli łańcuch był kiedyś tam razem z nią wymieniany to ja bym na pewno zostawił. Nawet jeżeli to jest powierzchowna rdza to trzeba go zdjąć porządnie umyć w ropie, wysuszyć, nasmarować i wio. Chyba że ma mega luzy na boki. Bardziej mnie ciekawi co to za przewód elektryczny idzie po zewnętrznej części tylnej ramy i czemu nie ma osłonki na łańcuch. Te plastiki przy kostkach oryginalne kosztują chyba 50zł :)Czemu on nawet nie wymył motoru do sprzedaży. masz więcej zdjęć?? Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Ale przecież te ogniwa są starte jak cholera, nie strzeli to? Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ten łańcuch to agonia. Popatrz jak płytki są starte, na tulejkach pewnie luz potężny czyli zaraz się wysypią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 hmmm... Bardziej na kolor zwróciłem uwagę. Faktycznie jest przytarty i wygląda jak by go ktoś odwrócił bo od góry i od dołu jest przyszlifowany. Najważniejsze to go zdjąć i zobaczyć jaki ma luz boczny. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 A ja bym nie kombinował i kupił nowy. Zębatka jest ok, ale jak łańcuch strzeli to nie dość, że koniec jazdy to jeszcze szkód może narobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.