marcel111 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Nic nie trzeba montować bo prędzej się Twoje EXC zgotuje 2 razy niż XR/XL zacznie przycierać. z tym się akurat zgodzę, bo nie wiele trzeba żeby się zagotował, tylko, że ja wiem, że wtedy coś się dzieje a we wiatrołapie nie wiadomo i termometr sie przydaje. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Dokładnie nie wszyscy mają warunki do jeżdżenia po torze.Dlaczego odrazu zakładasz że gośc nie ogarnia tej 250?Też znam chłopaka który jezdził wcześniej tylko kingwayem skuterem 50cm3 i teraz ma 250 2T i jakoś jezdzi,fakt że "miszczem"nie jest ale daje rade i to dość dobrze.od "jakoś jezdzi" do "wykorzystuje w 100%" jest daleka droga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 a w ilu procentach wykorzystuje Tadde ? 98 ? bo 100 to chyba bluźnierstwo ...tak może jeździć tylko sam Bóg ! Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Według mnie jeśli ktoś mówi że wykorzystuje 250 2t w 100% to osoba której motocykl praktycznie nie jest w stanie zaskoczyć w żądnych warunkach, swoim skillem sprawia że jego jazda wygląda jak jazda na rowerze. A pisanie że ktoś wsiadł na ćwiartkę i odrazu ją ogarnął na 100% jest co najmniej śmieszne, na prostej to każdy potrafi zapiąć ostatni bieg i nie można tego nazwać ogarnąć na 100% chyba że lata moto na 1/4 mili. nowyztrdt nie sądzisz że jednak od "jakos daje rade" do "ogarniam na 100%" jest różnica , i to ogromna jak grand canyon i nie, nie kieruje mną stereotyp że ćwiartki nie da się ogarnąć. Znam parę osób które wyciskają ostatnie soki z 250 i wiem co potrafi takie moto. komarek17 najlepiej zarzuć jakiś filmik pokazujący jak łoisz ćwiartke w terenie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 (edytowane) a w ilu procentach wykorzystuje Tadde ? 98 ? bo 100 to chyba bluźnierstwo ...tak może jeździć tylko sam Bóg !pewnie w 120% ;)rozmawiałem z gosciem, który jezdził z Błazusiakiem gdy ten zaczynał kariere w KTmie i mowił, ze jego kat 250 2T był mocniejszy niz zwykłe 500 2T Edytowane 11 Sierpnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 macie jakieś patenty co zrobić z kopajką żeby w glinie i innych maziach noga sie az tak nie slizgala jak po golej kopce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 moze wyklepalo ci juz zawias i kopka za bardzo się rozklada, mozna to poprawic spawarką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 zawias i kopka są okej, tylko czasem na różnych stromiznach jak ciężko się kopie to jeszcze bardziej mnie dobija jak noga zjeżdża bo kopce, próbowałem z kawałkiem gumowego węża zbrojonego i poprawa znaczna tyle tylko, że dziad po kilkunastu razach spada i rozciąga się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 macie jakieś patenty co zrobić z kopajką żeby w glinie i innych maziach noga sie az tak nie slizgala jak po golej kopce ?Może to wina butów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Wystarczy lekko naciąć jak masz spawalny dokładasz, spawasz rurę dopiero nacinasz ja tak maiłem w KLR ale już go nie mam trafił sie kupiec i sprzedałem. Ktoś by coś doradził co kupić do 4k w teren wszedłem dopiero z 6 mies temu głownie las podjazdy poprzedni motor to KLR 250 nie był ciężki ani tez mocny sprzedał się bo trafił się kupiec i teraz czegoś poszukuje Ważne by było jak najmniej awaryjne, nie będzie to do toru tylko jazda enduro, -jakiś podjazd, myślałem o Yamaszce DT 125 odblokowanej ale czy to nie będzie zbyt słabe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Wystarczy lekko naciąć jak masz spawalny dokładasz, spawasz rurę dopiero nacinasz ja tak maiłem w KLR ale już go nie mam trafił sie kupiec i sprzedałem. Ktoś by coś doradził co kupić do 4k w teren wszedłem dopiero z 6 mies temu głownie las podjazdy poprzedni motor to KLR 250 nie był ciężki ani tez mocny sprzedał się bo trafił się kupiec i teraz czegoś poszukuje Ważne by było jak najmniej awaryjne, nie będzie to do toru tylko jazda enduro, -jakiś podjazd, myślałem o Yamaszce DT 125 odblokowanej ale czy to nie będzie zbyt słabe?Po KLR 250 słabe. Najlepiej szukaj LC4 400 bez kwita, może do 5 kafli się wyrobisz. Nic lżejszego i w miarę mocnego nie znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 (edytowane) Mam jeszcze na oku YZ 125 to ma podobno ponad 40 koni tylko boje się o awaryjność tego, niby jest po remoncie, kompresje bym sprawdził bo mam nanometr do tego ktoś może doradzi ile ma być i na co tam jeszcze patrzeć? Chyba że YZ sie sypie i nie ma sensu? No motor chce wydać 4 a za tysiaka jakąś zbroje kupić tak że 4k za moto to taki max dla mnie może na wiosnę coś bym bardziej zainwestowal Edytowane 11 Sierpnia 2012 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 (edytowane) do lasu cross 125 to średni pomysł, da radę, ale trzeba się bardzo koncentrować zeby zrobić to co na enduraku robi się z palcem w.. rękawicy taki sprzęt się nie sypie, bo tam za bardzo nie ma co się sypać, chyba ze jest po 10ciu remontach i ma na koncie źle wykonane naprawy albo ktoś nie miał kasy na jego eksploatację, jesli sbasz o 2T to będzie bezproblemowo służył ja tam nie wierzę w żadne kompresje, jeśli juz to zdjąć garnek i obadać stan części po sezonie byc moze bede sprzedawal exc 200, tyle ze za 4K go nie oddam bo więcej właozyłem w niego w tym roku a wiele więcej nikt za niego nie da, więc pewnie zostanie bo trochę nie ma sensu sprzedawac dobrego sprzętu tylko po to aby miec ciut nowszy, ciut mocniejszy w niepewnym stanie za 2x wiekszą kasę Edytowane 11 Sierpnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Ja tam enduro większe nie wykluczam broń Boże, nie wiem co kupić i właśnie pytam Jak mówisz zdjąć garnek i obadać części? Ja z 2t nie miałem do czynienia zawsze 4t więc nie jestem w temacie toż też Was pytam zanim włożę kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 w swietokrzyskim są niezle tereny do endurowania, ja bym przy tej kasie nawet nie myślał o 4T, dozbierałbym do 2T wiekszej pojemnosci 200-250, taki sprzęt wystarczy ci na dłuzej, ale nie nadaje się do spokojnej jazdy, do dalszych wypraw max zasieg to 70-100km, a w crossie jeszcze mniej, ale złapiesz na nim technikę i zrobisz postępy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.