Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja swoją xt600 chętnie opchnę jak ktoś chce info to pw.......nie jest idealna ale fajne moto do krótkiej turystyki (na długodystansową dla mnie jednak za słaby silnik i komfort przeciętny chociaż yeuop z tego forum zjechał cały świat i chłopaki z jakiegoś forum na syberii byli :D )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ktoś chce niedrogie i pewne hard-enduro to jest to sprzęt goscia z forum DR, mozna znalezc dokladny opis na forum

http://moto.allegro....2239667886.html

 

Skąd wiesz że pewne? Oglądałeś może ten sprzęt albo go znasz? Zastanawiam się nad tym moto ale coś na forum DR ktoś się wypowiada żeby uważać na tego sprzedawcę.

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

pomozcie staruszkowi ;-)

Wracam po kilku latach przerwy do latania na 2 kolach.

Przymierzam sie do enduro (przerobilem kilka lat temu Africe Twin, Varadero i GS 1150 Adventure).

 

Szukam czegos do smigania po lasach, czasami tor ale tez dojazdowki asfaltowe (musi byc zarejestrowany i z oswietleniem).

Mam 182 i troche powyzej 100kg :sad: Budzet około 10-13 tys PLN.

Co wybrac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jest w okolicach łodzi jeszcze jakiś tor oprócz strykowa :D ??

 

xr650r też się łapie, na tor będzie tobą zamiatać po bandach(za mocna) i wagowo/zawieszeniowo bez szału ale na dojazdówki i las wymarzone moto...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr650r na tor to chyba tylko by pokazać, że to może przejechać, ale przyjemności takim klocem nie będzie. To motor dla twardziela, sprzedałem kuzynowi bo dla mnie była trochę za ciężka, jest zadowolony, ale narzeka, że to ma tyle mocy że na 5 biegu stawał mu z gazu na koło. Także upierdliwość odpalania może zniechęcać, ale fakt, ta maszyna ma w sobie coś, że można o niej mówić legenda.

 

a ogólnie to sie zgadzam z :

tani serwis DRZ 400 E - troche zwinniejsza niż xr ale torowy sprzęt to też nie jest

większe koszty utrzymania - ale i lepszy zawias waga i moc- 525/450/400 EXC

 

crfx w tych pieniądzach ryzyko zresztą cięzko potem o częsci używki (nawet pęknięty dekiel będzie problemem gdzie do exc zawsze coś się znajdzie

wr- było już pisane nie raz, jest kilka powodów dla których exc może być lepszym wyborem

http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=16&t=23244

 

2t czyli z papierami exc 125/200/250/300 - sprzęty dające frajde mocą i lekkością, ale spalanie dyskwalifikuje je przy większych przebiegach

tu policzyłem orientacyjnie koszty

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/97895-wszystko-o-ktm-exc-400450520525/page__view__findpost__p__1899130

 

nie każdy się zgodzi z trafnością, ale skala paliwa jest pokazana

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jest w okolicach łodzi jeszcze jakiś tor oprócz strykowa :D ??

 

Piątkowisko, kiedyś był jeszcze Anielin, Zelów i w Łodzi Józefów ale z tego co wiem to wszystkie podupadały, zarosły itd i nie mam pojęcia dlaczego..

Uściślijmy - las, szutry, pola 90% tor - 10%

Czy pojemnosci typu XR650, EXC525/450, DRZ400 nie sponiewieraja za mocno na poczatku?

Moze zaczac od 250 w 4T?

DRZ będzie w porządku, pozostałe rzeczywiście mogłby być trochę za mocne.

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uściślijmy - las, szutry, pola 90% tor - 10%

Czy pojemnosci typu XR650, EXC525/450, DRZ400 nie sponiewieraja za mocno na poczatku?

Moze zaczac od 250 w 4T?

Jeżeli wcześniej jeździłeś i jak piszesz masz już parę lat na karku to nie powinno być problemu z mocą. Ewentualnie można pójść w kierunku "spokojniejszych" enduro jak DRZ S albo XR 400. DRZ S z racji innego gaźnika ma znacznie wolniejszą i spokojniejszą reakcje na gaz przez co wydaje się bardziej delikatna, ale znowu jest cięższa. Ogólnie rzecz biorąc tor i jazda po lesie się wzajemnie wykluczają. Na tor jest potrzebna moc, dobra, twarda zawiecha i mała masa, w lesie tylko moc, zawiecha musi być miękka a masa nie jest już tak istotna. Nie mniej jednak te motocykle, które wcześniej podałem są do typowej jazdy enduro/hard enduro z możliwością rekreacyjnej jazdy po torze. Bo po torze to się krosówką jeździ i tyle.

 

 

Piątkowisko, kiedyś był jeszcze Anielin, Zelów i w Łodzi Józefów ale z tego co wiem to wszystkie podupadały, zarosły itd i nie mam pojęcia dlaczego..

 

Piątkowisko będzie gotowe za pare miechów, a Józefów nigdy nie był torem, tylko górka do CC. Rok temu zrobili pseudo tor z jedna hopą i paroma bandami i wcale nie zarasta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze Tadzin byl ciekawy ( co prawda to miejscowka a nie tor ) kiedys bylem tam na zawodach i bardzo mi sie podobaly one. Jak dla mnie widowisko w piachu bylo niezle. Jeszcze w Strykowie byl ladny tor.

 

Co do podpowiedzi dla kolegi to ja kupujac motor zawsze patrzy czy pojezdze tym po "torze". Bez lotow nie ma zycia jak dla mnie :D Porawdzilbym jako zwollenik hardow ze na hard enduro mozna wiele i mozna tez spokojnie jezdzic. Wszystko od EXC, Husabergow i Husqvarn rowniez. Ja poki co z Berga jestem zadowolony pozytywnie wieloma dodatkami. Jeszcze nie moge sie mapami zaplonu nacieszyc ale poki co robie przeglad zaworow i lancuszka. Wiec aby nie robic off topa to koledze odradze porzadne i niezniszczalne sprzety jak XR z racji ich trudnosci jazdy na torze. Wiadomo nikt z nas nie jest Taddym ktory by dal rade i na tym objechac kazdego z nas :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr650r na tor to chyba tylko by pokazać, że to może przejechać, ale przyjemności takim klocem nie będzie. To motor dla twardziela, sprzedałem kuzynowi bo dla mnie była trochę za ciężka, jest zadowolony, ale narzeka, że to ma tyle mocy że na 5 biegu stawał mu z gazu na koło. Także upierdliwość odpalania może zniechęcać, ale fakt, ta maszyna ma w sobie coś, że można o niej mówić legenda.

 

650r ma taką geometrię że jest stabilna na prostej i bardzo chętnie idzie na koło to jest motocykl do rajdów open terrain, więc generalnie skręca niechętnie nie nadaje się do pokonywania zakrętów na torze, do tego ciągle będzie wstawać na koło i będziesz leżał a po glebie rzuca palenie :D od biedy da się totalnie amatorsko przepyrkać jakiś mało kręty tor, u mnie kumpel latał :D

 

jak drz to tylko E

E jest mocny ale na kole nie chce latać ja sie przesiadłem z crm125 na 400E to jakoś strasznie mną nie poniewierał chociaż czułem respect do manetki i nie szarpałem 0/1 gazem :D

 

S jest nudny ma podcviśnieniowy gaźnik moc oddaje jak xt-ja powiedziałbym że niewielka frajda z jazdy i mocno trzeba kręcić żeby czyuć zło śmierć i zniszczenie :D ma plus że ma pełne wyposażenie drogowe i bardzo rzadki serwis, ale jest sporo cięższy od E....

 

xr400 też dobra opcja, lekkie zwrotne moc w sam raz na początek.........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...