bully Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Nie, nie zaliczę LC4 do hard enduro. zacytuje urywek z pierwszego akapitu tego artykułuHmmm to na czym hardendurowcy jeździli w latach 90 tych?Jeździłem lc4 rok w najtrudniejszym terenie, np niektóre podjazdy to robiłem tylko ja na lc4, exc nie dawały rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ogólnie chodzi zeby moto nie było za ciężkie a do tego zrywne i dynamiczne co do full cross nie wiem co mam zaliczyć do tej kategorii moze jakieś propozycje ? Full cross to motocykl crossowy bez homologacji robiony glownie na tor. Yz,Sx,Cr itd... Hmmm to na czym hardendurowcy jeździli w latach 90 tych?Jeździłem lc4 rok w najtrudniejszym terenie, np niektóre podjazdy to robiłem tylko ja na lc4, exc nie dawały rady.To ze ktos wyjezdza tu a tam nie moze zalezy od umiejetnosci o wiele bardziej niz od maszyny. Dlaczego LC4 to nie hard? Bo jest wiekszy i ciezszy. I jak bym Cie wzial w naprawde ciasny waski krety teren to bys wiedzial ze jest spora roznica :) Podjazdy to nie odrazy ciezki teren :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Eh, kiedy wy się nauczycie że nie ma czegoś takiego jak full cross, jest cross, enduro, hard enduro itp ale nigdy żaden producent nie użył określenia full cross ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Lc4 mięknie tam gdzie trzeba wolno parkotać, balansować, stawać i ruszać, geometria jest inna niz w exc, wyliczona pod wiekszę prędkości, ale mimo to dalej jest to hard-endurak, bo w lzejszym terenie pozwala nieźle polatać/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Eh, kiedy wy się nauczycie że nie ma czegoś takiego jak full cross, jest cross, enduro, hard enduro itp ale nigdy żaden producent nie użył określenia full cross ...Ja na crossa mowie full cross. Wybacz ale jakos tak mam i zawsze bede tak mowic. Dlaczego? Bo sa wersje crf-x ktore maja juz homologacje a zmiany w nim nei sa jakies wielkie i to juz dla mnie nie full cross a do enduraka nie wiem czy kwalifikowac. Yz tez tak ma jakas wersje z homologacja widzialem ale chybna z 2-3 sztuki przez cala moja kariere :) Koniec tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Bo sa wersje crf-x ktore maja juz homologacje a zmiany w nim nei sa jakies wielkie i to juz dla mnie nie full cross a do enduraka nie wiem czy kwalifikowac no właśnie - nie wiesz. Crf x to hard enduro i tyle, a cross to cross Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 A wersja yz ze światłami nazywa się wr :P, a jeśli chodzi to wydumki typu dożucenie świateł do yz to nie zmienia faktu że dalej to jest "kros" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 A wersja yz ze światłami nazywa się wr :P, a jeśli chodzi to wydumki typu dożucenie świateł do yz to nie zmienia faktu że dalej to jest "kros"Widocznie slowo full zostalo mi z poprzednich hobby jakie mialem i tak juz nazywam :D Wiem co to WR ale mowie ze powaznie widzialem z 2 sztuki yz z homologacja. Nie wiem czy ktos to zalatwil na innych papierach i przebil numery czy jak :) Nie moja sprawa. Dobra nie robmy off top. Wybaczcie mi moje nazewnictwo full cross ktore weszlo mi w krew :D Wielkiej roznicy to nie robi full cross a cross :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Widocznie slowo full zostalo mi z poprzednich hobby jakie mialem i tak juz nazywam :D Wiem co to WR ale mowie ze powaznie widzialem z 2 sztuki yz z homologacja. Nie wiem czy ktos to zalatwil na innych papierach i przebil numery czy jak :) Nie moja sprawa. Dobra nie robmy off top. Wybaczcie mi moje nazewnictwo full cross ktore weszlo mi w krew :D Wielkiej roznicy to nie robi full cross a cross :D sa takie cuda bo widziałem - tyle że moto z Włoch sprowadzone było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 są kity homologacyjne do crossówek zawierające światła, migacze, inny stator itp itd dlatego są czasem crossówki z światłami i zarejestrowane....u nas w Pl takie kity są w zasadzie nie do dostania ale w USa jest tego pełno..... w crf450x jest sporo zmian względem crf450r-cała elektryka łacznie z akumulatorem, silnik ma inny wałek rozrządu nawet chyba skrzynia jest innaczej zestopniowana, wtrysk i mapy zapłonu inne..... wr426f a yz426f zupełnie innaczej się lata(skoro ja wiejski kaskader to odczuwam to musi tak być :D ), nawet jakbym mieszkał na wsi miał mało kasy i nie potrzebowałbym papierów to wolałbym exc/wr bez kwita niż sx/yz no ale co kto woli Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 crf x nie ma jeszcze wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oculta Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam ponownie juz sie zdecydowałem prawie ;] motor miał by być pokroju a raczej mocy ktm exc 200/250 ma służyć do latania po lesie piachach i do niewielkich skoków i ostrych wzniesień ale bez przesady, co jeszcze mogę dostać o pdobnych parametrach moze jakaś huska? motorek fajnie jak by był z możliwością rejestracji ale nie koniecznie. Edytowane 3 Kwietnia 2012 przez oculta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Witam ponownie juz sie zdecydowałem prawie ;] motor miał by być pokroju a raczej mocy ktm exc 200/250 ma służyć do latania po lesie piachach i do niewielkich skoków i ostrych wzniesień ale bez przesady, co jeszcze mogę dostać o pdobnych parametrach moze jakaś huska? motorek fajnie jak by był z możliwością rejestracji ale nie koniecznie.Husqvarna WR 250.A czemu nie chcesz KTM'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 jak to czemu?drogie som, psujom się i głośno chodzom-podobno :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oculta Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 tak też zrobie zobaczymy co się pierwsze trafi KTM albo Husqvarna to zależy ile kasy bede miał na ten dzień ale wolał bym raczej KTM-a ale to się zobaczy dzięki za informacje, jak juz będe zdecydowany to jakie roczniki najlepiej brać pod uwagę jednej i drugiej marki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.