ReD-GreeN Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 To jest praktycznie kopia nowych husek i na odwrót , a że huską nową jeździłem to powiem że przyjemnie,czyli beemka też powinna przyjemnie latać. huśki w rywalizacji BMW-Huśka i KTM-Husaberg wygraly z BMW i Niemcy sobie samobija walneli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 jakie modele Huski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Huska te449 jest kopią bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Huska te449 jest kopią bmw. tam był test: BMW G 450 x VS. Huska TE 449 KTM 450 EXC VS. Husaberg FE 450 i właśnie z tą kopia nie jest tak do końca ;] np. skrzynia w BMW 5 biegów Huska 6inna ramainne mapy zapłonuinne czasy rozrząduhudrauliczne sprzęgło to dane z MOTOCYKL marzec 2011 jak coś moge dać skana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ale silnik prawei identyczny. BMW jeszcze posiada jedną dużą chłodnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 tzn ten sam właściewie, robiony przez KYMCO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 tam był test: BMW G 450 x VS. Huska TE 449 KTM 450 EXC VS. Husaberg FE 450 i właśnie z tą kopia nie jest tak do końca ;] np. skrzynia w BMW 5 biegów Huska 6inna ramainne mapy zapłonuinne czasy rozrząduhudrauliczne sprzęgło to dane z MOTOCYKL marzec 2011 jak coś moge dać skanaNie sugeruj się zawsze gazetami które piszą na rękę producentowi. Podkreślają nawet drobniutkie różnice bo każdy uznałby że dwa identyczne moto nie mają racji bytu. A jak jest różnica to jedni kupią ten, drugi ten i w taki sposób sprzedają się obydwa a nie jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Nie sugeruj się zawsze gazetami które piszą na rękę producentowi. Podkreślają nawet drobniutkie różnice bo każdy uznałby że dwa identyczne moto nie mają racji bytu. A jak jest różnica to jedni kupią ten, drugi ten i w taki sposób sprzedają się obydwa a nie jeden. napisałem tylko to co przeczytałem a co on juz z tym zrobi nie moja sprawa ale fakt 5 a 6 biegów byłby dla mnie ważny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 napisałem tylko to co przeczytałem a co on juz z tym zrobi nie moja sprawa ale fakt 5 a 6 biegów byłby dla mnie ważnyOczywiście :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latirider Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Przymierzam się dość poważnie do tej Husqi:http://otomoto.pl/husqvarna-wr-cross-wr-250-zarejestrowany-M3043999.htmlZna ktoś ten motor? Mam jeszcze jedno pytanie, ponieważ mam do przejechania prawie 400 km w jedną stronę i śmierdzi mi fakt że właściciel mówi że nie posiada karty pojazdu (podobno w dowodzie jest adnotacja że karty nie wydano) Czy jest taka możliwość? Czy będę miał jakieś problemy z przerejestrowaniem motoru? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 cena z kosmosu jak dla mnie, chyba ze naprawdę jest to ideał, po niedawnym remoncie, u nas był do wziecia niedawno kx 250 03' jak nowy, na orginalnych oponach bez 1 ryski za 6K co do karty to radzę zadzwonic do twojego wydziału komunikacji i zapytać, bo co kraj to obyczaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 (podobno w dowodzie jest adnotacja że karty nie wydano) Czy jest taka możliwość? Czy będę miał jakieś problemy z przerejestrowaniem motoru? jest taka możliwość jeśli w dowodzie jest adnotacja że karty nie wydano to śpisz spokojnie, jeżeli natomiast jest podany numer karty to jak właściciel ci jej nie wyda to nie przerejestrujesz... wtedy żeby to wyprostować musi to zrobić właściciel..... karty pojazdu nie wydaje się np dla pojazdów kupionych w kraju (ja w aucie mam w dowodzie adnotacje karty nie wydano i było kupione w polskim salonie w 98 roku ) cena z kosmosu jak dla mnie, nie wiem czemu ale na allegro moto z papierami są z reguły 1-2kpln droższe od tych bez.........pozatym prawie enduraki zawsze są droższe od crossówek... w sumie jeśli sprzedaje handlarz to papiery sporo kosztują-160 chyba zwolnienie z podatku, ok 80-90 zł tłumaczenia, przegląd ok 150 zł, rejestracja chyba też (i nie wiem czy nie ma jakies debilnie wysokiej opłaty za wydanie karty pojazdu) no i pierwsze oc też trzeba wykupić w sumie ok 700 zł zakładając że za kartę pojazdu nic nie placisz.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Mam pytanko.Co wybrać po KTM EXC 200 do śmigania do enduro, przyznam że mocy mi troche na prostych już brakuje.W gre wchodzą tylko 2T ponieważ jeżdże dwa razy w miesiącu i nie mam czasu na serwisy 4T.Myślałem nad jakimś crossem 250 2T około 05 np.CR 250 tak do 9tys. zł (oczywiście najlepszy by był jakiś EXC 250 ok.05 r ale ceny są z kosmosu).A co do wyboru crossa 2T do enduro to czy to jest dobry pomysł czy lepiej zostać przy EXC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 ja to nie wiem czy po 200 ma sens przesiadanie sie na 250, ja osobiście celował będę w 300 - ale to nie teraz. Mi 200 absolutnie wystarcza jak na razie a brak ognia na prostej mam w dupie, nie po to go mam. Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 ja to nie wiem czy po 200 ma sens przesiadanie sie na 250, ja osobiście celował będę w 300 - ale to nie teraz. Mi 200 absolutnie wystarcza jak na razie a brak ognia na prostej mam w dupie, nie po to go mam.Masz racje jednak mam go już 2 lata i lekko mi sie znudził,jesli chodzi o porównanie mocowe EXC 200 do crossa 250 2T to różnice czuć dośc dużą,tylko to zawieszenie twarde jak kamień ;/:D a jeśli chodzi o 300 to bardzo cieżko coś znaleść na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.