nowytzrdt Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Po pierwsze ile masz kasy na sprzęt??A po drugie od DT o wiele lepsza jest Aprilia RX 125 to już bardziej hard enduro.Zawieszenie z przodu UPSD z tyłu regulowana gazówka sachsa.Silnik Rotax 123 lub 122(ten sam co w RS i innych 125 aprilia)więc części używanych jest do tego full.Jedyny problem to kupno jakiegoś plastiku:/.Mocniejsza od DT o jakies 5 koni no i oczywiście lepiej sie prowadzi ze względu na DUŻO lepsze zawieszenie, druga sprawa to chłodzenie w gorące dni, aprilia ma 2 chłodnice a DT tylko jedną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 generalnie lepsza od dt125 jest też crm 125 ......... crm ma z tyłu regulacje napięcia wstępnego sprężyny z przodu brak regulacji ale zawias jest dużo twardszy i ma większy skok niż w dt....... rama ma ostrzejszą geometrię (wzorowana na cr 125 ), ma fabrycznie lepszą kierownicę, lepsze hamulce (dwutłoczkowe zaciski ) przy tym crm ma normalne jak dt wyposażenie drogowe: stacyjka, jest 2 osobowa, ma bogaty zestaw zegarów, siedzenie jest mniej wygodne :D crm 125 ma silnik nsr 125 tylko na innych dyszach i palony z buta zamiast e-starterem ma 30KM, jest dużo mocniejsza i agresywniejsza od dt 125.... crm 125 fabrycznie były blokowane, więc dane z dowodu kwalifikują ją na kategorie A1, np moja ma 8.9kW w dowodzie.... w trasie przy jeździe do 7tys obr pali bardzo mało ok 5/100.... ciemne strony mocy ?? ma bardzo niewygodną charakterystykę oddawania mocy, do ostrej jazdy trzeba ją cały czas trzymać w okolicach 10tys obr, żeby naprawdę ciągła, wtedy z kolei wyrywa ręce i jest trudna do ogarnięcia dla amatora......do tego dochodza bardzo długie biegi więc trzeba konkretnie zapierniczać żeby to moto latało :D w głebokim piachu i błocie czasem sie przegrzeje, po prostu jedna mała chłodnica bez wentylatora nie zapewnia wystarczającej wydajności przy powolnej jeździe... no i z częsciami jest różnie, to co pasuje od nsr (a pasuje sporo ) to można dostać w dobrej kasie, co nie pasuje jest problem nawet z nowymi gratami zostaje ASO a tam ceny kosmiczne...np: tłok korba ok jest wossner nie ma problemów z dostaniem ale np simmeringi wału ma tylko ASO i za komplet 70 zł ... mimo wszystko jednak polecam :D cena kwestią sztuki zdezelowanego parcha bez kwitów kupisz i za 2500, coś do jazdy to wydatek 3500 i więcej, a przyzwoita młoda sztuka to ponad 4k i cięzko kupić.... jak coś być może ja będe moją sprzedawał-szczegóły PW Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 jak mozna porownac LC4 620 do TTS 600 Belgrada ,mam troszke kasy odlozonej i planuje wiosna dokupic os w teren , zawsze chcialem przetestowac LC4 , ale widze ze TTS sporo i za dobra kase. Czy TT jest tak samo zmulona jak XT ?? Jak potrzeba belgardy to mam na sprzedaż: allegro napewno nie jest tak zmulona jak XT, ale tez nie zapie..a tak jak TT z lat 80tych. Mi mocy nigdy nie brakło, a jeździłem już wszędzie (nie bylem jeszcze tylko na erzberg :D ) na trawie z gazu na trzecim biegu podnosi na koło, także pojeździć można. Yamaha jest nudna nic się nie psuje nie urywa, dlatego myślę o kupnie LC4 :bigrazz: Wszyscy we wsi mają KTMy, więc dlaczego ja mam mieć lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam wszystkich. Potrzebuje porady, bo sam już troche zwątpiłem czy warto się w takie coś pakować. No więc tak, moge tanio (jak dla mnie) kupic kawasaki kx 125, z 98r, 43KM. Moto ma odświeżoną ramę, oraz owiewki. Silnik jest rozłożony, ponieważ poszły 2 tryby, 3 i 4 biegu. Ogólnie za 1400zł gość chce go oddać. Pół roku temu miał wymieniony tlok, cylinder i korwobód, przejechal około 10moto godzin i te tryby padły. 1. Gdzie mogę dostać takie części poza allegro ? (bo tam znalazłem kilka ofert, rownież całych skrzyni) 2. Warto ryzykować za taką cenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Jeżeli masz dostęp do tych części w dobrej cenie to myślę, że warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 CzołemW sumie, nie wiem czy dobry dział, ale tutaj jest największy ruch w temacie kawasaki na forum.Chciałem kupić okleiny do swojego klx 650C. Z przyczyn oczywistych daruję sobie ASO na razie.Macie może jakieś namiary na producenta takich naklejek. Nie muszą to być oryginalne wzory.Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 CzołemW sumie, nie wiem czy dobry dział, ale tutaj jest największy ruch w temacie kawasaki na forum.Chciałem kupić okleiny do swojego klx 650C. Z przyczyn oczywistych daruję sobie ASO na razie.Macie może jakieś namiary na producenta takich naklejek. Nie muszą to być oryginalne wzory.Pozdrawiam Na forum Motox-a jest gość który bawi się w robienie oklein, jego nick to Toy, napisz do niego i zobacz czy będzie w stanie coś wymodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Chce kupic sobie 2T, KTM 200 albo 250 EXC sa brane pod uwage. Przeglądam aledrogo ale nie ma nic sensownego do wyboru, albo sa drogie albo stare. Moja uwagę przykuły 2 motocykle co prawda już maja po jednej emisji ale nic godniejszego uwagi nie znalazlem 1) 200 EXChttp://moto.allegro.pl/ktm-exc-200-2004r-warto-i1482911508.html 2) 250 EXChttp://moto.allegro.pl/ktm-exc-250-2t-2005r-nie-wr-crf-i1474313989.html Czy są one warte tych pieniędzy? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Chce kupic sobie 2T, KTM 200 albo 250 EXC sa brane pod uwage. Przeglądam aledrogo ale nie ma nic sensownego do wyboru, albo sa drogie albo stare. Moja uwagę przykuły 2 motocykle co prawda już maja po jednej emisji ale nic godniejszego uwagi nie znalazlem 1) 200 EXChttp://moto.allegro.pl/ktm-exc-200-2004r-warto-i1482911508.html 2) 250 EXChttp://moto.allegro.pl/ktm-exc-250-2t-2005r-nie-wr-crf-i1474313989.html Czy są one warte tych pieniędzy?Z tego co ci moge powiedzieć to to że ten drugi już dość długo grzeje miesjce na allegro. Oczywiście to może o niczym nie świadczyć, ale warto zwrócic uwage wrazie gdybys był zainteresowany. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Wiem o tym, ale właśnie z ta cena mi nie pasi, chciałem się w 10 tysiącach z generalnym remontem zmieścić tzn zrobić wszystko na raz i jeździć a nie przeciągać sprawy miesiącami. Wydaje mi się ze gdyby motor był tańszy to by go nie było Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) Jak dla mnie obydwa motory są ok i warte obejrzenia. Nie ma nic głupszego niż gadanie że motor długo stoi na allegro. Stoi bo jest zima. Sam kilka lat temu probowałem sprzedawać motory zimą i się po prostu nie da. Nikt nie dzwoni. Poza tym większość ludzi nie siedzących w temacie, chcących kupić motocykl tego typu, to od razu myślą o 4t. Sam mam kilku kumpli bez motoryzcyjnego doświadczenia i wiedzy, będących teraz na kupnie. O 2t to nawet słyszeć nie chcą. Mówią że pierdzą jak motorynka itp :) Więc coś mi się wydaje ze teraz to łatwiej sprzedać 4t niż 2t. Ludzie po prostu nie znają zalet 2t. Edytowane 3 Marca 2011 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Jak dla mnie obydwa motory są ok i warte obejrzenia. Nie ma nic głupszego niż gadanie że motor długo stoi na allegro. Stoi bo jest zima. Sam kilka lat temu probowałem sprzedawać motory zimą i się po prostu nie da. Nikt nie dzwoni. Poza tym większość ludzi nie siedzących w temacie, chcących kupić motocykl tego typu, to od razu myślą o 4t. Sam mam kilku kumpli bez motoryzcyjnego doświadczenia i wiedzy, będących teraz na kupnie. O 2t to nawet słyszeć nie chcą. Mówią że pierdzą jak motorynka itp :) Więc coś mi się wydaje ze teraz to łatwiej sprzedać 4t niż 2t. Ludzie po prostu nie znają zalet 2t. No niestety , tak to już jest. Napatrzy się jeden z drugim na YT jak to lata się na gumie, później wejdą na forum ścigacza czy inne dno i naczytają się rad żadnych mocy trzynastolatków którzy tylko na prostych pokazują jakie to kozaki. Później się dziwić , że wszelki off-rad w Polsce jest tępiony ... Gawron co do sprzedaży to może masz racje , ale też kupić 2t w dobrym stanie, nie zakatowane przez niedzielnego warriora to graniczy z cudem. Sam już prawie 4 miesiące szukam jakiejś fajnej setki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 to nawet dobrze ze ludzie wola 4T kupować, może pojawi się coś więcej z 2T a te co są może nie sprzedadzą się szybko, nie mam jakiegoś musu żeby kupić już, nie spieszy mi się. Zaluje ze nie zostawiłem sobie 125 bo latało mi się na niej wyśmienicie tylko początki mailem trudne z hamowaniem ze zjazdów (brak hamowania silnikiem :D ) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 panowie jak tak narzekacie to propnuje poszukać w PL używanej xr (oprócz 125) w dobrym stanie :D to jest dopiero szukanie ładnej inteligentnej bogatej bez nałogów kobiety :D już sama podaż exc 125/250 razem na allegro exc 125 ok 14 sztuk exc 250 2x tyle...... xr ?? xr 250-0 xr 400-2 jedna bez papierów xr 600-2 obie SM xr650r-1 ( ta z wadowic szrot-np spawany wahacz :D ) dobrego 4T cięzko kupić tak samo jak 2T nawet gorzej....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 A tam ciężko. Nie ma co się czaić, trzeba jechać, oglądac i kupować. Wiadomo, jest loteria, ale jak się nie liczy na okazje i to idzie jeszcze trafić dobry motorek w Polszy. Michoa XR i jej odpowiedników będzie coraz mniej, bo są juz zbyt tanie by handlarze na nich zarabiali i z zachodu mało ich dociera.http://allegro.pl/honda-rfvc-600cc-46-km-x-r-najlepsza-xr-xr-i1482709514.htmla co powiesz o tej?Tylko mi nie pisz, ze cena z kosmosu, bo jak szukasz dobrego sprzętu za grosze to pytaj w salonie ery :icon_mrgreen: Ja kupiłem tu exc: http://motoxx.otomoto.pl/ Koles nie nawija makaronu na uszy, nie opowiada o remontach, bo jest tylko pośrednikiem, ale z tego co widziałem ma tylko motorki czyste, sprawne i w miarę zadbane, nie szaleje z cenami, smiało moge go polecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.