Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wygląda ciekawie chodź dużo info o niej nie ma

 

dla mnie wygląda nieciekawie........na 100% była malowana, bo nie ma orginalnych naklejek, opona tył wwygląda na łysawą, brak skarpet na lagach....

 

możesz zadzwonić spytać, czy zablokowana czy wszystko działa (spytaj o stacyjkę, wada fabryczna każdej dt od 50 po 125 cuda sie z nimi dzieją, wypadają kluczyki, nie łączą, nowa chyba 150 zł, na szczęscie blokada kierownicy jest w ramie więc można jakiś zamiennik wstawić ja w 80 miałem od simsona)

 

silnik dt 125 powinien palić od 1 kopa, zimny może gasnąc po dodaniu gazu, jak sie rozgrzeje powinien chodzić ok....

odblokowana na seryjnym przełożeniu leci coś w okolicy 125km/h z jedną osoba, kręci do 9-10 tys obr.....

 

zablokowana leci chyba 80km/h i kończy na 7 tys obr...

 

jak masz konieczne parcie na nietuzinkowe moto to

http://otomoto.pl/sachs-zx-125-yamaha-dt-1999r-ladny-M2521675.html

 

to jest prawie identyczny silnik co dt125 tylko szybciej dostał rozrusznik stąd np kartery są inne ale tłok ten sam

sachs ma chyba trochę lepszy zawias, ogólnie rama jest inna niż w dt i inne części niż silnikowe moga nie pasować...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe sprostowanko jeśli chodzi o napęd do DT to tak wcale tanio nie wychodzi bo jest dość długi łańcuch. Np zestawik do DT DID 428V + zębatki to jakieś ponad 300 zł, a 520VM do KTM 640 ok 370 zł. Z tym że ten 428V za szałowy nie jest. Już nie wspominając o bezoringowcu NZ który w teren się w ogóle nie nadaje. W sumie jeśli chodzi o eksploatacje to wszystkie motorki podobnie wychodzą. Takie klocki zmienia się tak samo często i kosztuje tyle samo jak w innych moto. Opony troszkę dłużej pociągna w DT niż w mocniejszym moto. Tylko że w DT przy silniku prawie nic nie robisz jeździsz jeździsz i jeździsz. Dużo części zamiennych i używek w rozsądnych cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem jeszcze taki sprzęt, kawasaki klx 250

http://allegro.pl/kawasaki-klx-250-stan-bdb-polecam-i1568750728.html

Jak facet mi odpisze na maila który rok,przebieg i co nalezy wymienic w najbliższym czasie to wam napisze. Wytrzasnąłbym jakoś tego tysiaka brakującego..

 

* Aprilia etx 350:

http://otomoto.pl/aprilia-etx-350-M2555937.html

Ale to pewnie sprzęt "do majsterkowania" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem jeszcze taki sprzęt, kawasaki klx 250

http://allegro.pl/kawasaki-klx-250-stan-bdb-polecam-i1568750728.html

Jak facet mi odpisze na maila który rok,przebieg i co nalezy wymienic w najbliższym czasie to wam napisze. Wytrzasnąłbym jakoś tego tysiaka brakującego..

 

* Aprilia etx 350:

http://otomoto.pl/aprilia-etx-350-M2555937.html

Ale to pewnie sprzęt "do majsterkowania" ?

Ta kawa do klr nie klx.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem zainteresowany tym KTM. Może ma ktoś rzut beretem żeby obejrzeć sprzęta. Odwdzięczył bym się jakoś.

http://moto.allegro....1570257610.html

 

Widać że latana dużo po asfalcie,dziwne manetki od moto szosowego, przewód hamulcowy i od sprzęgła kombinowany, pompa hamulcowa wyglada na kombinowaną albo jest nieoryginalna. Sylikon pod cylinder, pozrywane śruby w gaźniku komory pływakowej, przednia zębatka nowa , tylna i łańcuch nie. To tak co można zobaczyć z fot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zaczynasz dopiero przygode z motocyklami czy juz troche latales? No i podaj swoja wage i wzrost :) Wtedy Ci cos doradzimy. Jesli chodzi o enduro to pytanie czy musi byc mozliwosc rejestracji... Bez papierow sa tansze wiec wyrwiesz cos lepszego.. ale nie bedziezs mogl smigac na legalu po drogach... Jak jestes lzejszy i przygoda z enduro sie zaczyna to polecam cos w stylu Honda CRM 125, Aprilia RX 125 sa to 2t. Jesli oczywiscie Twoja waga nie przekracza znaczaco 80 kg...

Ciezko cos doradzic jak nie podales swoich "rozmiarow" i doswiadczenia :) PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem zainteresowany tym KTM. Może ma ktoś rzut beretem żeby obejrzeć sprzęta. Odwdzięczył bym się jakoś.

http://moto.allegro....1570257610.html

 

Widać że latana dużo po asfalcie,dziwne manetki od moto szosowego, przewód hamulcowy i od sprzęgła kombinowany, pompa hamulcowa wyglada na kombinowaną albo jest nieoryginalna. Sylikon pod cylinder, pozrywane śruby w gaźniku komory pływakowej, przednia zębatka nowa , tylna i łańcuch nie. To tak co można zobaczyć z fot

 

No ten silikon też widziałem i to mnie martwi najbardziej (w najlepszym wypadku na prawdę zmieniał ten tłok i przesmarował dodatkowo uszczelkę). Śrubki w gaźniku dość łatwo przekręcić. Przewody nie oryginalne- na to nawet uwagi nie zwracałem. Zastanawia mnie mała zębatka z przodu. Na szosę po co 12 no chyba że latał na kole. No i jeszcze dźwignia zmiany biegów spawana chyba nawet w 2 miejscach. Brak jakiegokolwiek licznika - nie powinien mieć sigmy ? Poprzednio miał go wystawione za 6300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci radze zaczac przygode od 2t. Czyli jak nie musi byc rejestracji to Yamaha YZ 125, Honda CR 125, w tej cenie znajdziesz zdrowa i nie zbyt stara :) Co Ci moge poradzic jeszzce. Kawasaki KX 125, Suzuki RM 125. Szukaj 125 w 2t. Zaraz Ci koledzy beda radzic Yamahe DT 125 ale wg mnie za szybko w niej braknie mocy ale to moje zdanie. Aczkolwiek jest to fajny sprzet ktory nada sie w teren ktory chciales tylko ze to juz nie hard enduro :) Czy cross jak kolejne wymienione przezemnie...

 

Ja Ci radze zaczac przygode od 2t. Czyli jak nie musi byc rejestracji to Yamaha YZ 125, Honda CR 125, w tej cenie znajdziesz zdrowa i nie zbyt stara :) Co Ci moge poradzic jeszzce. Kawasaki KX 125, Suzuki RM 125. Szukaj 125 w 2t. Zaraz Ci koledzy beda radzic Yamahe DT 125 ale wg mnie za szybko w niej braknie mocy ale to moje zdanie. Aczkolwiek jest to fajny sprzet ktory nada sie w teren ktory chciales tylko ze to juz nie hard enduro :) Czy cross jak kolejne wymienione przezemnie...

 

Wlasnie kup cos w granicy 4000-4500 i dokup sobie odrazu buty i troszke kasy zostaw na ewentualne remonty naprawy :) Buty na cross to podstawa jak chcesz zyc :) oczywiscie jeszcze kask i google. Rezste powoli bedziesz dokupowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok , tez myslałem nad tymi sprzętami i jeszcze ktm sx 125 , tylko czy nie beda to motory za twarde ? Ze zęby po dwoch jazdach wypadna , a kregosłub sam bedzie sie domagał , bo tez słyszałem takie plotki. Mam pytanie jak na Crosaa 125 wsiądzie osobe o wadze 100 kg to co .. ? nie ujedzie , nie pociagnie , zapadnie sie ? ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zęby po dwoch jazdach wypadna , a kregosłub sam bedzie sie domagał , bo tez słyszałem takie plotki
to nie plotki
Mam pytanie jak na Crosaa 125 wsiądzie osobe o wadze 100 kg to co .. ? nie ujedzie , nie pociagnie , zapadnie sie ? ;D
nic się nie stanie, pojedzie tak samo jak z osoba 80kg, kwestia regulacji zawiechy do wagi i rodzaju terenu/toru. Waga i wzrost jest potrzebna do doboru roweru.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...