Michuuu Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 A nie znudzi mi sie ten motorek do osiemnastki czyli za 3 lata. Bo jest to najmocniejsza maszyna w swojej klasie ale konikami to nie grzeszy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Nie grzeszy, bo to w końcu tylko 50. Co do tego motorku to mogę dodać jeszcze że ma silnik am6 ztuningowany przez firmę HM. Więc problemów z częściami nie powinno być. Są dwie wersje. Jedna to bodajże Baja z jedną chłodnicą i dozownikiem oleju oraz mniejszym gaźnikiem, natomiast wersja six ma dwie chłodnice, większy gaźnik ale nie ma dozownika. Obie wersje mają kompletne zawieszenia regulowane Paioli. Hamulce AJP, z przodu dwa tłoczki a z tyłu chyba jeden. A co do seryjnej mocy 11km ( nie wiem czy wersja six nie ma ich więcej) to przy wadze ok 75kg powinno jeździć całkiem przyjemnie. Tak to wygląda w teorii, czyli jak na motorower bardzo dobrze. A jak w praktyce to już musisz porozmawiać z właścicielami. rzemyk90 ma HM-ke tylko że po tuningu na 70. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michuuu Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 albo mi sie wydaje albo ten motor jest jakis mały. Ja mam 190 wzrostu nie bedzie za maly??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Masz racje. Wydaje Ci się :bigrazz: Wymiarami jest zbliżona do cr 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michuuu Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No to dzieki stoźu za rady teraz zostalo tylko sie porozgladac za motorkiem:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielaxon Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Witam. Chciałbym kupić crossa/ enduro za około 7 tys. zł i po wstępnym rozglądnieciu się na rynku używanych maszyn kompltnie nie wiem co wybrać.Najlepiej chciałbym jakaś 250 lub 400. Czterosuw bo z tego co słyszałem dwusuwy są drogie w utrzymaniu. 125 myślę, że byłaby dla mnie za mała, bo mam 192 cm wzrostu i 95 kilo wagi. Jeśli chodzi o mój staż motocyklowy to jeżdżę od kiedy potrafię chodzić a ostatnie 2 lata spędziłem na 954 rr. Z motocykli crossowych to jeździłem tylko mz 250 przerobioną na crossa :D Kompletnie nie jestem obeznany w temacie wyboru tego typu motocykli toteż proszę o wyrozumiałość :) pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Witam. Chciałbym kupić crossa/ enduro za około 7 tys. zł i po wstępnym rozglądnieciu się na rynku używanych maszyn kompltnie nie wiem co wybrać.Najlepiej chciałbym jakaś 250 lub 400. Czterosuw bo z tego co słyszałem dwusuwy są drogie w utrzymaniu. 125 myślę, że byłaby dla mnie za mała, bo mam 192 cm wzrostu i 95 kilo wagi. Jeśli chodzi o mój staż motocyklowy to jeżdżę od kiedy potrafię chodzić a ostatnie 2 lata spędziłem na 954 rr. Z motocykli crossowych to jeździłem tylko mz 250 przerobioną na crossa :D Kompletnie nie jestem obeznany w temacie wyboru tego typu motocykli toteż proszę o wyrozumiałość :) pozdrawiam. Kurde na DRZ ci nie wystarczy a to byłby najlepszy motocykl Dla ciebie... W tych pieniądzach to polecałbym jednak 2suwa który w serwisie od 4t wcale droższy nie jest/ Powiedz jeszcze do czego ten motocykl bedzie przeznaczony a wtedy bedziemy mysleć dalej ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielaxon Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Będzie przeznaczony na lasy, łąki, pola, tor ale też od czasu do czasu na szosę, bo na te lasy, pola, łąki trzeba jakoś dojechać :) Ale homologacja nie musi być obowiązkowa.. Może mieć tylko lampy i też będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Będzie przeznaczony na lasy, łąki, pola, tor ale też od czasu do czasu na szosę, bo na te lasy, pola, łąki trzeba jakoś dojechać :) Ale homologacja nie musi być obowiązkowa.. Może mieć tylko lampy i też będzie dobrze. Nie no kolego to DRZ pasuje jak sie patrzy tyle że 7 tys nie wystarczy :rolleyes: A chodzi mi o to czy będzie on wykorzystywany do hardcoru czy raczej spokojniejszej jazdy ? Bo może coś większego i w miare "lekkiego" by wśród dużych singli szukać np LC4 620 super Competition Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielaxon Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Hardkoru to na razie nie będzie, więc mogłaby to być trochę większa ale w miarę lekka maszyna ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 za 7 mozna wyrwac zdrowa XR 600 , dla amatora wystarczy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielaxon Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Chyba trochę dołożę i kupię LC4 620 super Competition bo mi najbardziej pasuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) Jeżdżę dużym cruiserem który w zimie stoi i czeka na sezon. Chciałem w tym czasie polatać po krzakach ale lajtowo, nie znam się na szaleństwach w terenie, ale mam fajne lasy i pola na około. Pytałem w serwisach o poradę w wyborze ale nic ciekawego mi nie powiedziano. Podoba mi sie Tenere ale nie wiem na ile to wytrzyma teren i co to oznacza w jej przypadku. WR 250 R jest dla mnie chyba za mocna w teren i obawiam się że wykorzystam kilka procent jej możliwości. Zapytam krótko na wyjazdy jesienno- wiosenne po okolicznych polach i lasach bez ekstremy przy 185cm i 90 kg za czym sie rozglądać? Może gdzieś wcześniej to było, ale nie mam siły szperać po wszystkich postach no i modele i czasy są w stałej zmiennosci. Chciałbym zostawić sobie WS, a jak wybiorę Tenerę to będę miał dylemat czym jeździć w dalsze trasy. Edytowane 24 Września 2009 przez Tatsu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) 250 w 4T taka jak WR to jest sprzęt wystarczający jeżeli Cie na niego stać, wszystko zależny od tego iloma grządkami kapuchy dysponujesz. Ewentualnie jeżeli to ma być od czasu do czasu to taka XR 400 czy 250 (ale tych akurat jest mało na rynku) będzie bardzo odpowiednia ponieważ takie sprzęty są ogólnie mało obsługowe i nie potrzeba dużych nakładów $ żeby taki motorek utrzymać Edytowane 24 Września 2009 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Jeżdżę dużym cruiserem który w zimie stoi i czeka na sezon. Chciałem w tym czasie polatać po krzakach ale lajtowo, nie znam się na szaleństwach w terenie, ale mam fajne lasy i pola na około. Pytałem w serwisach o poradę w wyborze ale nic ciekawego mi nie powiedziano. Podoba mi sie Tenere ale nie wiem na ile to wytrzyma teren i co to oznacza w jej przypadku. WR 250 R jest dla mnie chyba za mocna w teren i obawiam się że wykorzystam kilka procent jej możliwości. Zapytam krótko na wyjazdy jesienno- wiosenne po okolicznych polach i lasach bez ekstremy przy 185cm i 90 kg za czym sie rozglądać? Może gdzieś wcześniej to było, ale nie mam siły szperać po wszystkich postach no i modele i czasy są w stałej zmiennosci. Chciałbym zostawić sobie WS, a jak wybiorę Tenerę to będę miał dylemat czym jeździć w dalsze trasy. Jeśli chcesz poszaleć po lasach itp. to zapomnij o Tenere, WR250 będzie odpowiednia nie jest to żadne monstrum i nie powinieneś mieć większych problemów z opanowaniem tego sprzęta. Jeśli stać Cię na WR250 to w zasięgu cenowym są też KLX250/300 EXC250R czy XR250/400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.