kamis-a Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Co do szczegółów, cena góra do 6000-7000 tys, zależałoby mi żeby troche pojeździć sobie w terenie, w moich okolicach jest pełno lasów, pól i różnych ciekawych miejsc gdzie mógłbym sobie pojeździć. kamis-a, a są jakieś sposoby aby obniżyć zawieszenie żeby był niższy???? tak jak to sie robi w rożnych szosówkach lub sportowych.. np. poprzez założenie takiej blokady na tylna spręzyne.. mozliwe ze sa ale watpie by to zdało egzamin w teranie :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 a jest np. możliwość wymiany sprężyny na mniejszą??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Samo skręcenie sprężyny nie wystarczy? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 a o ile da sie skręcić tą sprężynę???? pewnie to zależy od moto ale tak średnio ile by można??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Samo skręcenie sprężyny nie wystarczy? Jeśli nawet skręcenie sprężyny cokolwiek da to i tak nie powinno sie tego robić, bo musi ona być ustawiona pod wage kierowcy (sag) a nie na widzi mi się :banghead: . Na upartego można wyciąć trochę gąbki z siedzenia. Ja też się kiedyś obawiałem że jestem na niski, ale teraz się już tym nie przejmuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 dzięki za odpowiedź, no trudno czyli jak coś to będę musiał pomęczyć na wyższym... teraz pozostała mi tylko kwestia poszukiwania tego odpowiedniego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 sprężynę możesz skręcić wtedy moto się obniży,ale na wstępie będzie już dość twarde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) Moim zdaniem jest trochę inaczej. Jeśli skręcamy sprężynę, czyli zwiększamy napięcie wstępne, staje się twardsza czyli motocykl idzie delikatnie w górę ale tylko dlatego że moto swoim ciężarem nie jest w stanie ugiąć tak sprężyny jak wtedy gdy jest ona miększa. Ps. Jeśli się mylę to proszę mnie usiwiadomić :notworthy: Edytowane 31 Lipca 2009 przez Stoźu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 to wreszcie jak jest z tą sprężyną bo sie już pogubiłem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Stoźu ma racje, gdy zwiększamy napięcie wstępne amor robi sie twardszy i podnosi do góry, nawet gdy usiądziesz mniej sie obniży. Trzeba go rozkręcić wtedy będzie miękki, troche się obniży i gdy usiądziesz więcej siądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 no to teraz już rozumiem, dzięki wszystkim:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-k7 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam. Chcę sprzedać swojego Gixa ( K7 litr )i przesiąść się na supermoto. Patrzyłem na nowe sprzęty i chodzi mi dwa modele. Husqvarna SMR450/510 lub KTM 690 Supermoto R. Tym razem chciałbym chyba lekkiego i zwinnego wariata,którym można byłoby okazjonalnie w zawodach pośmigać, i powygłupiać się .Bardziej widzi mi się KTM ale jest większy i cięższy, co "chyba trochę utrudnia latanie bokiem ?". Co wy na to.Proszę o jakieś konkretne podpowiedzi ludzi którzy używają takich sprzętów. A co do wypadów poza miasto itd to i tak mało latam po trasach, więc tylko chodzi o fan,adrenalinę i latanie bokami ( po kursie, bo napewno inaczej na gixie i na supermoto). Pozdro Mario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam. Chcę sprzedać swojego Gixa ( K7 litr )i przesiąść się na supermoto. Patrzyłem na nowe sprzęty i chodzi mi dwa modele. Husqvarna SMR450/510 lub KTM 690 Supermoto R. Tym razem chciałbym chyba lekkiego i zwinnego wariata,którym można byłoby okazjonalnie w zawodach pośmigać, i powygłupiać się .Bardziej widzi mi się KTM ale jest większy i cięższy, co "chyba trochę utrudnia latanie bokiem ?". Co wy na to.Proszę o jakieś konkretne podpowiedzi ludzi którzy używają takich sprzętów. A co do wypadów poza miasto itd to i tak mało latam po trasach, więc tylko chodzi o fan,adrenalinę i latanie bokami ( po kursie, bo napewno inaczej na gixie i na supermoto). Pozdro Mario Do szaleństwa 690 odpada. SMR 510 będzie najlepszym wyborem. Może też być gama EXC KTM ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herhory Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 http://www.allegro.pl/item709676717_suzuki...lon_polska.html co myślicie o tym sprzęcie?? warto? co sprawdzać? na co zwrócić szczególną uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Witam. Chcę sprzedać swojego Gixa ( K7 litr )i przesiąść się na supermoto. Patrzyłem na nowe sprzęty i chodzi mi dwa modele. Husqvarna SMR450/510 lub KTM 690 Supermoto R. Tym razem chciałbym chyba lekkiego i zwinnego wariata,którym można byłoby okazjonalnie w zawodach pośmigać, i powygłupiać się .Bardziej widzi mi się KTM ale jest większy i cięższy, co "chyba trochę utrudnia latanie bokiem ?". Co wy na to.Proszę o jakieś konkretne podpowiedzi ludzi którzy używają takich sprzętów. A co do wypadów poza miasto itd to i tak mało latam po trasach, więc tylko chodzi o fan,adrenalinę i latanie bokami ( po kursie, bo napewno inaczej na gixie i na supermoto). Pozdro Mario Zajrzyj na supermoto.pl Tam dowiesz sie co bedzie dla Ciebie najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.