Skocz do zawartości

PeKaWu

Forumowicze
  • Postów

    647
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PeKaWu

  • Urodziny 01/01/1961

Osobiste

  • Motocykl
    .
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    -

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia PeKaWu

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. Ciekawe stwierdzenie biorac pod uwage, jak czesto zmieniasz motocykle :) No i fajny quad w opisie.
  2. Poszukaj na thumpertalk.com tam chyba kiedys widzialem watki o DRZach z wiekszymi przebiegami. W Polsce jakos wszystkie maja kilka-kilkanascie tysiecy :bigrazz:
  3. Zazwyczaj to znaczy ile razy juz ci sie tak zdarzylo? No i te 10 tys PLN to jest ponad polowa kasy za 2letni sprzet. Zakladajac, ze dostajesz jeszcze kilka tysi ze sprzedazy starego sprzeta to ile faktycznie dokladasz ze swoich zarobionych pieniedzy? :biggrin: Bo wychodzi na to ze prawie nic ale madrzysz sie ze hoho :icon_mrgreen:
  4. I dlatego uwazam, ze trzeba ogladac wyscigi a nie podniecac sie niezdrowo tym, kto sie na kogo obraza w boxach. :bigrazz:
  5. slusar a skad Ty mozesz wiedziec, jaka atmosfera panuje na padoku? :icon_biggrin:
  6. Mialem rzedowa 4 pojemnosci 600 lekko przerobiona tak, zeby miala troche ostrzejszy charakter. Mialem tez (bardzo krotko) vtr 1000f, wiec wiem co masz na mysli. Poprostu uwazam, ze lepiej miec sprzet, nad ktorym sie panuje. Spojrz, czym jezdze :cool: Ale to moje zdanie.
  7. Wiem, ale mowa byla o 3 biegu a nie o predkosci :) Na YT jest tez filmik, jak ktos stawia SV 650 na gume z trojki.
  8. Ja tam nic nie mam do litrow. Dziwi mnie jedynie ich popularnosc w Polsce w wydaniu supersportowym :icon_mrgreen: A co do wheelie na trojce, wpisalem w YT "wheelie 3rd gear" i da sie nawet na czyms takim: :icon_mrgreen:
  9. 600cm3 i 130 koni to dla wiekszosci za malo? :clap: Charakterystyka silnika nie odpowiada? Przeciez to jest motocykl sportowy. A moze nie jezdzicie tak sportowo jak Wam sie wydaje? :bigrazz: A gdyby robili scigi tylko o pojemnosci 1000 i 2000 to pewnie litry bylyby przez Was polecane dla poczatkujacych bo 2000 na poczatek to juz za duzo :clap: :biggrin:
  10. http://otomoto.pl/honda-vtr-1000-firestorm-M2011518.html Mialem przez moment, oddalem sprzedawcy, nie polecam. Motocykl ma silnik zlozony z 2. W oryginalnym strzelil rozrzad i zostal wstawiony silnik z jakiegos podzwonowego sprzetu uzupelniony o czesci z oryginalnej jednostki, bo niestety ten silnik tez nie byl idealny. Mial rozwalony lewy dekiel, pod nim zniszczony alternator i nie wiadomo czy przypadkiem nie uszkodzony wal silnika. Na wszelki wypadek sprzedawca wolal o tym nie informowac, slowem nie wspomnial o swapie silnika i rznal glupa, ze jego ojciec jezdzil tym motocyklem od dluzszego czasu i wszystko bylo cacy. Sadzac po aktualnym przebiegu motocykl albo stoi nieuzywany (nie dziwie sie, sam bym sie bal jezdzic sprzetem, gdzie wal moze byc uszkodzony) albo ma krecony licznik, bo 1,5 roku temu bylo tyle samo czyli 30 tys km w 10 letnim motocyklu :)
  11. http://otomoto.pl/honda-vtr-1000-firestorm-M2011518.html Odswiezam temat, poniewaz "moja" byla VTRa wrocila na otomoto.pl Bylem przez chwile wlascicielem tej padaki, mialem okazje poznac metody pracy tego konkretnego Pana Sprzedawcy zdecydowanie odradzam zakup tejze sztuki. link poprawiony
  12. Komentarz pod filmikiem: "This is what you do when you find out you have aids." :icon_mrgreen: a filmik momentami faktycznie jest przyspieszony. Widac jak w niektorych momentach skokowo zmienia sie predkosc motocykla a to metalowe koleczko przy kluczykach waha sie w nienaturalnie szybki sposob.
  13. wlasnie zbieralem sie, zeby o tym napisac http://www.moto3miasto.pl/viewtopic.php?t=10099#140657 uderzyl w przeszkode jadac bez kasku
  14. PeKaWu

    Fatalny rok

    Czyli ten kto wygrywa kwalifikacje dostaje puchar, wszyscy jada do domu i niedziela wolna. Obawiam sie, ze na to nie pojda :rolleyes: A tak poza tym to przeciez ich decyzja, ze sie w to bawia. Tobie na szczescie krzywdy nie zrobia.
  15. Moje niemarkowe ciuchy wytrzymaly szlifa z ponad 100 km/h i dalej w nich jezdze po kilku poprawkach krawieckich. Oprocz tej przygody bylo tez kilka innych, nic sie nie rozsypalo i wszystko z nimi dalej w porzadku. Trzeba szukac dobrych ciuchow a nie koniecznie markowych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...