m_fiolek Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Nie wspominaj nawet o piątkowisku... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 chyba mamy inne definicje podjazdów kolego, na xr moze byc ciezko dojechac do stromych podjazdów, a co dopiero je robic :Dto jest typowe moto do szybkiej jazdy po łatwym terenie, tak samo jak lc4 i klx 'r', w trudnym terenie jest lipa nawet nie zw względu na wagę bo ta jest niewiele wieksza niz exc ani nawet zawias (lc4 ma niezły zawias) tylko na same rozmiary motocykla i geometrię ramy - kiepska zwrotnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiepan19pl Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam mam pytanie co sadzicie o husqvarna te 410 bo mam okazje ja kupic, mial doczynienia ktos z nia ? jakie opinie na temat tego motoru? WIelkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Kijem nawet nie ruszać takich starych husqvarn. Jeśli rok to 2001 i mniej. A poniżej 97r. to już zabawa dla bogatych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiepan19pl Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Rok to 2000 niby http://allegro.pl/husqvarna-te-410-nie-yz-cr-rm-kx-crf-i3419417399.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jeśli nie stać cię na ewentualny remont silnika (ok. 5tys. zł) to się nie pakuj w ten sprzęt. Jeśli cię stać to możesz zaryzykować ale lepiej poszukać czegoś kilka lat młodszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) chyba mamy inne definicje podjazdów kolego, na xr moze byc ciezko dojechac do stromych podjazdów, a co dopiero je robic :Dto jest typowe moto do szybkiej jazdy po łatwym terenie, tak samo jak lc4 i klx 'r', w trudnym terenie jest lipa nawet nie zw względu na wagę bo ta jest niewiele wieksza niz exc ani nawet zawias (lc4 ma niezły zawias) tylko na same rozmiary motocykla i geometrię ramy - kiepska zwrotnoscNo widzę żę wreszcie ktoś z tego forum pojechał w góry na motorze :)Prawda jest taka że w prawdziwym terenie jakim są góry w tej chwili nie ma innych motocykli niż wyczynowe enduro 250 i 300 2T i 4t do 350. Czasem jeszcze zdarzają się 450. Motocykl musi być lekki i jeszcze raz super lekki.Prawdziwy podjazd poza tym że jest stromy ma kamienie wielkości arbuzów, korzenie, pnie i jest tak długi że po 15 min jazdy w górę modlisz się żeby za następnym zakrętem było już płasko a na szczycie okazuje sie że przed tobą jeszcze jest do pokonania kręta ściana długości kilometra a jak się tylko zatrzymasz bądz na moment stracisz trakcję wszystko trzeba będzie zacząć od nowa :) Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sayid Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Siema, ja mam taką sprawę. Przymierzam się do kupna enduro o pojemności 125 ccm. Chodzi mi o sprzęt, który nada się do jazdy po asfalcie (homologacja), jak również do offroadzie w lesie, po polach, na tor crossowy, etc. Doradzicie cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uraz Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Siema, ja mam taką sprawę. Przymierzam się do kupna enduro o pojemności 125 ccm. Chodzi mi o sprzęt, który nada się do jazdy po asfalcie (homologacja), jak również do offroadzie w lesie, po polach, na tor crossowy, etc. Doradzicie cos?Ogar typ 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 (edytowane) Ogar typ 200 sam jestes ogarSiema, ja mam taką sprawę. Przymierzam się do kupna enduro o pojemności 125 ccm. Chodzi mi o sprzęt, który nada się do jazdy po asfalcie (homologacja), jak również do offroadzie w lesie, po polach, na tor crossowy, etc. Doradzicie cos? z tańszych w zakupie i utrzymaniu masz dt 125, crm 125, z droższych i znacznie lepszych ktm exc 125, husqy wr 125, jazda na 2T po asfalcie to dla mnie porażka (chociaz znajomy zrobił Chorwację na dt, da się ;) ), ogólnie motorki z homologacją (enduraki) srednio spisują sie na torze, ale do nauki będą OK, za to w lesie jezdzi sięna tym super Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilant Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 na exc 125 to trzeba naprawdę mieć gruby portfel, ale za to 47km przy tak małej wadze, demon. ale duże koszty utrzymania, po asfalcie nim można też ładnie i bardzo szybko pośmigać, w mieście oczywiście bo na trase to chyba się kolega tym nie bedzie wybierał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sayid Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Na trasę najwyżej do 60km. Szukam takiego właśnie w typie DT 125, trochę czytałem już na ten temat. Kwota za motor nie więcej niz 5-6k zeby bylaCzytałem ze dobre jest DT, KMX, Honda jakas jeszcze. O tym KTM nie slyszalem, ale do nauki na 1szy raz chyba za mocny bedzie. Ogólnie też chcę spytać. Bo DT nie produkują już chyba. Więc, na co patrzeć przy zakupie wybieranego używanego np. DT? Jezeli znacie inne modele dobre to piszcie, wezme pod uwage wszystkie rady ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Kilant dobry człowieku, skąd wziąłeś te 47 koni ? 33-35 to standard dla tej pojemności więcej trzeba szukać w crossach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sayid Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Aha jeszcze jedno.Czy Yamaha DT 125 wchodzi w zakres kategorri A1? Ważne, bo ja taką kategorię będę właśnie miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Wchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.