Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli exc 125 ma cos wspólnego z sx 125 a zapewne ma dużo

 

więcej ma wspólnego niż różnic :D ....

 

chcesz jak w małym 50 2T zmienić olej raz na sezon w skrzyni pozatym lać wachę i latać czy wolisz coś z większa opieką serwisową ale mocniejsze i teoretycznie dostarczające więcej przyjemności ?? bo to jest jednak istotna różnica....

 

czemu akurat 125 ?? masz prawko A1 ??

 

husqvarna dosyc awaryjna

 

awaryjna jest stara seria czterosuwowych te(brak pompy oleju, trudne odpalanie i ogólnie niska trwałość silnika ) i to jest prawda natomiast nie słyszałem żeby ktoś do dwusuwowych modeli miał zastrzeżenia....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu akurat 125 ?? masz prawko A1 ??

 

A1 nie mam i nie bede robil, moze zrobie zwykle A po maturze

jak juz powiedzialem jedyne na czym jezdzilem to 50-tka wiec nie chce sobie od razu zebow powybijac na jakiejs 250 czy 400...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Chciałbym zakupic nowego enduraka, lecz wczesniej prosze o porade, ponieważ jest kilka ważnych elementów które podczas wyboru moto są istotne a sam nie bardzo moge sobie z nimi poradzić:

Obecnie mam KTM GS 250 z silnikiem MZ 250. Powód dla którego chce go zmienić, to zbyt słabe osiagi, które oferuje ten piecyk. Jeżdżąc lubie docierac w coraz to nowe miejsca, co wiąże sie z coraz dalszymi wyjazdami (do sąsiednich miejscowosci, przeloty po drogach asfaltowych, na moto nie mam kwitów niestety, nie chce ryzykować spotkania z pałami i pozbycia sie motorka, a z v maxem w okolicach 70 km/h to nie poszaleje).

Budżet to ok 5000 zł

Chciałbym połaczyć dwie cechy których sie nie da, czyli żywotność i małe spalanie (jak np. xt 600) z dużą mocą, dobrym zawiasem i niską masą (np kx 250).

- głównie jeżdże sam dlatego zalezy mi na małej masie zeby w razie czego np. moto mozna było samemu wyciągnąć z błota, czy żeby było lżej zapchac do garazu w razie awari

- chce zeby silnik był łatwy w obsłudze jako ze mechanike zaczynam się dopiero uczyć- czyli celuje w 2T

- z drugiej strony nie chce wozic na plecach kanistra z benzyną - czyli znowu 4T (słyszałem o spalaniach niektórych 2T)

- chciałbym coś zarejestrowanego (chociaz czy ja wiem, czy mając powiedzmy ponad 40 koni po tyłkiem pały w razie zauwazenia mnie maja jakieś szanse - bo obecnie to troche sie czaje przed nimi. Na pewno wtedy prędkośc przelotowa po asfaltach wzrosła by do ponad 100 km/h,)

- chciałbym alby silnik miał "dół" (tyczy sie ewentualnych 2T) - poniewaz jeżdże w urozmaiconym terenie

- boje sie zatarcia 4T -wiadomo dlaczego- ponieważ lubie pojezdzić po takich powiedzmy odcinkach trialowych (czasem tak to mnie wciąga ze moge się zapomniec i poprostu przegrzac piecyk)

 

Wiem ze to zagmatwane, ale chyba doświadczenia mi przybyło i czuje potrzebe zamiany motocykla, dlatego prosze Was o porade

Wiem ze nie istnieje złoty srodek.

Z góry dzięki

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym celował w dr 350, kawasaki klx albo klr, któreś tam jest lżejsze, albo dt 125. Dr mam już jakiś czas i jest to super motorek. Też jeżdze sam i nie było sytuacji żebym nie mogł jej wygrzebać, brak jakichkolwiek awarii, spalanie 4-6 l/100, dobra i przewidywalna dynamika, ale trzeba pamiętać o jego przeznaczeniu - czyli lekki, średni teren, bez skoków czy długiego orania po żwirowniach - trzeba uważać na przegrzanie. Bardzo cichy silnik (w porównaniu z dr-z E) i komfortowa zawiecha na polach i szutrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowa 125 w 2t nie pali znow tak duzo. Zreszta 2t nie pali az tak jak to sobie niektorzy wyobrazaja. Ja jezdze 300 w 2t i jakos nie narzekam wiec moge Ci poradzic spokojnie 125 w 2t. Jak koledzy mowili tutaj aprilia rx czy tam honda crm. Z aprilia na rotaxie mialem doczynienia i calkiem dobry sprzet byl. Nabylem na nim podstaw i jezdzilem w naprawde ciezkim terenie bo w gorach. Wiec cos takiego spokojnie moge Ci poradzic. A jak na rejestracji nie zalezy to inne sprzety full cross tylko tu z remontami troche czesciej. Ostatnio tez znalazlem pare Gas Gas EC 125 na ale drogo wiec mozesz tez je wybrac. Sprzet napewno o wiele lepszy niz crm czy rx.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie, z ktorego rocznika moze byc ten kx, podobno 94, ale moglibysciue rzucic okiem, bo moge miec go okazyjnie w dobrej cenie, http://allegro.pl/ka...1603238486.html

 

rocznik 88-89, zdobądź numer ramy to będziesz wiedział wszystko dokładnie

 

kx ma usd od 89 roku :banghead:

 

setki miały od 89, ćwiartka miała od 90 usd montowane

Edytowane przez bananek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce się mądrować tutaj więcej doświadczenia ma bananek ale ostatnią rzeczą jaką bym zrobił to kupił 2T crossówkę za 3-4 tys z połowy lat 90......

 

ja wiem każdy ma syndrom bycia wyjątkowym i obsesje mocy, ale naprawdę w cenie 3-4 tys nie ma lepszego wyjścia niż dual 125 2T choćby megaoklepana dt 125....

 

jak komuś bardzo przeszkadza pierdzenie 2T, słaby dół i ma megalomanie to już lepszym wyjściem jest xt600/xl600 za 3-4 tys, też nie będzie łatwo kupić coś zdrowego ale łatwiej niż crossa w tej kasie...

 

jak mała kasa to mozna się zastanowic

 

wróżąc z fusów to nawet niech kosztuje 2500, sam remont silnika wciągnie z 1000 a gdzie zawias, przygotowanie do sezonu ?? a jak zaczną sie sypać rzeczy nieszablonowe wskutek zmęczenia materiału, skrzynia, spawy na ramie, kartery ?? w crossówkach akurat to sie zdarza i wcale nie tak rzadko szczególnie skrzynia, zakup używanej jest trochę bez sensu a ceny nowej nie znam i nie chce znać :D

 

już nie mówiąc że crossowa seta w lesie czy na polu to męka nie jazda i katowanie kieszeni(spalanie i żywotność silnika )

 

nie ma co rzeźbić w gównie chcesz latać po torze mx dołóż kasy, wolisz pola bierz zwykłe enduro....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...