Skocz do zawartości

włochatyDR

Forumowicze
  • Postów

    740
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O włochatyDR

  • Urodziny 06/21/1993

Osobiste

  • Motocykl
    DR 350
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kępno

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia włochatyDR

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami (21/46)

0

Reputacja

  1. Gdy by ktoś był zainteresowany zapraszam. http://otomoto.pl/suzuki-dr-350-M2614594.html Więcej informacji pod nr tel podanym w aukcji. Pozdrawiam
  2. Gdyby ktoś był zainteresowany. http://otomoto.pl/suzuki-dr-350-M2614594.html
  3. Gdy by ktoś był zainteresowany kupnem DRki, proszę się do mnie zgłosić. http://otomoto.pl/suzuki-dr-350-M2614594.html
  4. Witam. Chłopaki mam taką sprawę, kiedyś czytałem o przerobieniu gaźnika w DR. Tzn gdzieś w przepustnicy wierci się otwory i skraca sprężynę o kilka zwojów, mogli byście mi powiedzieć gdzie wierci się te otwory? Bo nikt nie dodał zdjęcia tzn nie umiem znaleść a nie chciał bym popsuć przepustnicy.
  5. Polecam używać części najlepszych producentów, nie ma sensu oszczędzać na tym. Posprawdzaj jak wyglądają zawory, prowadnice, wałek rozrządu, tłok nowy najlepiej tak jak piszesz, łożyska w silniku. Ogólnie posprawdzaj wszystko co ulega zużyciu i najlepiej wymienić na nowe.
  6. A przy naprawdę konkretnej glebie, albo kiedy zahaczysz o coś, możesz wyrwać całe kolanko z głowicy. a wtedy jest już lipa. Dlatego lepiej kiedy jest w kawałkach, odpadnie jedna, a nie wszystkie części. :biggrin:
  7. Ja mam teraz 12:42 albo 43. Ale chce założyć 13 i 47 albo 49 właśnie się zastanawiam, bo jeżdżę dużo po szutrach, ale często też las, błoto, podjazdy, techniczne odcinki itd. jak myślicie? nie chciał bym silnika na szutrach obciążać. Co myślicie?
  8. Więc było to coś z uszczelką lub simmeringiem jeśli Ci olej ciągnął. Więc było to coś z uszczelką lub simmeringiem jeśli Ci olej ciągnął.
  9. Ja bym je wymienił no ale jak chcesz. Sprawdziłeś napinacz łańcuszka? W starterze jest taka blokada, aby właśnie sprężyna nie rozwaliła pokrywy. Szczelinomierz włożony pomiędzy popychacz a zawór musi wejź cały ale musi poruszać się tam dość ciasno. Który masz rocznik DRa to podam Ci luzy zaworowe, bo zmieniały się wraz z rocznikiem luzy wydechowe. Ssące w każdym modelu mają 0,05-0,10mm.
  10. Dźwigienki zaworowe są masakrycznie wytarte, musisz je zmienić. Co do łańcuszka to cholernie luźny, sprawdź czy nie przeskoczył, bo mogło się tak stać, musisz go zmienić to obowiązkowo, i zerknij na sprawność napinacza łańcuszka, bo może tam jest błąd. Reszta spoko.
  11. http://allegro.pl/ktm-exc-250-i1306886528.html Znam tego kata, jeździłem na nim, ma go mój kumpel, jeśli ktoś był by zainteresowany to mogę napisać co i jak.
  12. A może DR 350? Za 5tyś kupisz spokojnie, mocniejsza od DT, silnik o spokojnej charakterystyce, pali połowę z tego co DT, i części nowych jak i używanych części jest w brut i ceny nie są złe. Moc do polatania na szutrach czy w lesie jest wystarczająca po delikatnej modyfikacji napędu. Ja na swojej zrobiłem już 8tyś, wymiana części eksploatacyjnych i tyle. Przy ponad 50tyś robiłem pierwszy remont silnika, tłok itd oryginalny był. http://moto.allegro.pl/suzuki-dr-350-i1305218609.html http://moto.allegro.pl/suzuki-dr-350-n-dr3...1309174131.html
  13. Masz 13 lat i bez kitu :icon_rolleyes: 250 w 2T zrobi Ci krzywdę, odpuść sobie, poczytaj i ogranij temat.
  14. To kiedy krzywka będzie wytarta, a nie łożysko ślizgowe (panewka).
  15. Nadaje się. Z reguły nie, aczkolwiek to zależy jak mocno siedzą w gniazdach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...