michoa Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Jeżeli exc 125 ma cos wspólnego z sx 125 a zapewne ma dużo więcej ma wspólnego niż różnic :D .... chcesz jak w małym 50 2T zmienić olej raz na sezon w skrzyni pozatym lać wachę i latać czy wolisz coś z większa opieką serwisową ale mocniejsze i teoretycznie dostarczające więcej przyjemności ?? bo to jest jednak istotna różnica.... czemu akurat 125 ?? masz prawko A1 ?? husqvarna dosyc awaryjna awaryjna jest stara seria czterosuwowych te(brak pompy oleju, trudne odpalanie i ogólnie niska trwałość silnika ) i to jest prawda natomiast nie słyszałem żeby ktoś do dwusuwowych modeli miał zastrzeżenia.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uwe92 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 czemu akurat 125 ?? masz prawko A1 ?? A1 nie mam i nie bede robil, moze zrobie zwykle A po maturzejak juz powiedzialem jedyne na czym jezdzilem to 50-tka wiec nie chce sobie od razu zebow powybijac na jakiejs 250 czy 400... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Witam Chciałbym zakupic nowego enduraka, lecz wczesniej prosze o porade, ponieważ jest kilka ważnych elementów które podczas wyboru moto są istotne a sam nie bardzo moge sobie z nimi poradzić:Obecnie mam KTM GS 250 z silnikiem MZ 250. Powód dla którego chce go zmienić, to zbyt słabe osiagi, które oferuje ten piecyk. Jeżdżąc lubie docierac w coraz to nowe miejsca, co wiąże sie z coraz dalszymi wyjazdami (do sąsiednich miejscowosci, przeloty po drogach asfaltowych, na moto nie mam kwitów niestety, nie chce ryzykować spotkania z pałami i pozbycia sie motorka, a z v maxem w okolicach 70 km/h to nie poszaleje).Budżet to ok 5000 złChciałbym połaczyć dwie cechy których sie nie da, czyli żywotność i małe spalanie (jak np. xt 600) z dużą mocą, dobrym zawiasem i niską masą (np kx 250).- głównie jeżdże sam dlatego zalezy mi na małej masie zeby w razie czego np. moto mozna było samemu wyciągnąć z błota, czy żeby było lżej zapchac do garazu w razie awari- chce zeby silnik był łatwy w obsłudze jako ze mechanike zaczynam się dopiero uczyć- czyli celuje w 2T- z drugiej strony nie chce wozic na plecach kanistra z benzyną - czyli znowu 4T (słyszałem o spalaniach niektórych 2T)- chciałbym coś zarejestrowanego (chociaz czy ja wiem, czy mając powiedzmy ponad 40 koni po tyłkiem pały w razie zauwazenia mnie maja jakieś szanse - bo obecnie to troche sie czaje przed nimi. Na pewno wtedy prędkośc przelotowa po asfaltach wzrosła by do ponad 100 km/h,)- chciałbym alby silnik miał "dół" (tyczy sie ewentualnych 2T) - poniewaz jeżdże w urozmaiconym terenie- boje sie zatarcia 4T -wiadomo dlaczego- ponieważ lubie pojezdzić po takich powiedzmy odcinkach trialowych (czasem tak to mnie wciąga ze moge się zapomniec i poprostu przegrzac piecyk) Wiem ze to zagmatwane, ale chyba doświadczenia mi przybyło i czuje potrzebe zamiany motocykla, dlatego prosze Was o poradeWiem ze nie istnieje złoty srodek. Z góry dzięki Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Ja bym celował w dr 350, kawasaki klx albo klr, któreś tam jest lżejsze, albo dt 125. Dr mam już jakiś czas i jest to super motorek. Też jeżdze sam i nie było sytuacji żebym nie mogł jej wygrzebać, brak jakichkolwiek awarii, spalanie 4-6 l/100, dobra i przewidywalna dynamika, ale trzeba pamiętać o jego przeznaczeniu - czyli lekki, średni teren, bez skoków czy długiego orania po żwirowniach - trzeba uważać na przegrzanie. Bardzo cichy silnik (w porównaniu z dr-z E) i komfortowa zawiecha na polach i szutrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 a ja bym celowal przy tych wymaganiach w to : http://moto.allegro.pl/yamaha-tt-r-225-2004-r-i1610405787.html albo mniej lajtowo w aprilie rx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Zdrowa 125 w 2t nie pali znow tak duzo. Zreszta 2t nie pali az tak jak to sobie niektorzy wyobrazaja. Ja jezdze 300 w 2t i jakos nie narzekam wiec moge Ci poradzic spokojnie 125 w 2t. Jak koledzy mowili tutaj aprilia rx czy tam honda crm. Z aprilia na rotaxie mialem doczynienia i calkiem dobry sprzet byl. Nabylem na nim podstaw i jezdzilem w naprawde ciezkim terenie bo w gorach. Wiec cos takiego spokojnie moge Ci poradzic. A jak na rejestracji nie zalezy to inne sprzety full cross tylko tu z remontami troche czesciej. Ostatnio tez znalazlem pare Gas Gas EC 125 na ale drogo wiec mozesz tez je wybrac. Sprzet napewno o wiele lepszy niz crm czy rx.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Gdy by ktoś był zainteresowany kupnem DRki, proszę się do mnie zgłosić. http://otomoto.pl/suzuki-dr-350-M2614594.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witam, mam pytanie, z ktorego rocznika moze byc ten kx, podobno 94, ale moglibysciue rzucic okiem, bo moge miec go okazyjnie w dobrej cenie, http://allegro.pl/kawasaki-kx250-kx-250-rm-rm250-cr-cr250-malopolska-i1603238486.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 kx ma usd od 89 roku :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 (edytowane) Witam, mam pytanie, z ktorego rocznika moze byc ten kx, podobno 94, ale moglibysciue rzucic okiem, bo moge miec go okazyjnie w dobrej cenie, http://allegro.pl/ka...1603238486.html rocznik 88-89, zdobądź numer ramy to będziesz wiedział wszystko dokładnie kx ma usd od 89 roku :banghead: setki miały od 89, ćwiartka miała od 90 usd montowane Edytowane 15 Maja 2011 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 no fakt, ziutek sprawdz dobrze przed kumpnem skrzynię i sprzęgło w starcych crosówkach to lubi klęknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 JAk to ten rocznik to chyba zrezygnuje z tego, ale postaram sie zalatwic numery ramy.Glupio pytac ale co to jest usd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 upside down, odwrócony widelec przedni, jak mała kasa to mozna się zastanowic, ale nie licz ze bedziesz tylko tankowal i jezdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 upside down, odwrócony widelec przedni, jak mała kasa to mozna się zastanowic, ale nie licz ze bedziesz tylko tankowal i jezdził A czesci do tego rocznika jeszcze sa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 nie chce się mądrować tutaj więcej doświadczenia ma bananek ale ostatnią rzeczą jaką bym zrobił to kupił 2T crossówkę za 3-4 tys z połowy lat 90...... ja wiem każdy ma syndrom bycia wyjątkowym i obsesje mocy, ale naprawdę w cenie 3-4 tys nie ma lepszego wyjścia niż dual 125 2T choćby megaoklepana dt 125.... jak komuś bardzo przeszkadza pierdzenie 2T, słaby dół i ma megalomanie to już lepszym wyjściem jest xt600/xl600 za 3-4 tys, też nie będzie łatwo kupić coś zdrowego ale łatwiej niż crossa w tej kasie... jak mała kasa to mozna się zastanowic wróżąc z fusów to nawet niech kosztuje 2500, sam remont silnika wciągnie z 1000 a gdzie zawias, przygotowanie do sezonu ?? a jak zaczną sie sypać rzeczy nieszablonowe wskutek zmęczenia materiału, skrzynia, spawy na ramie, kartery ?? w crossówkach akurat to sie zdarza i wcale nie tak rzadko szczególnie skrzynia, zakup używanej jest trochę bez sensu a ceny nowej nie znam i nie chce znać :D już nie mówiąc że crossowa seta w lesie czy na polu to męka nie jazda i katowanie kieszeni(spalanie i żywotność silnika ) nie ma co rzeźbić w gównie chcesz latać po torze mx dołóż kasy, wolisz pola bierz zwykłe enduro.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.