Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem właśnie na etapie zakupu motoru. Biorąc pod uwagę moje gabaryty 190cm/110 kg, oraz to że to będzie moje 1 moto, zainteresowałem się xt660x. Czy jest ktoś tu z Wawy kto śmiga takim sprzętem i mógłby się podzielić opinią o tym sm?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M598083

Co sądzicie o tym egzemplarzu? Warty uwagi? Widział go ktoś z Was na żywo?

 

Podoba mi się także Yamaha Bulldog - w miarę duży i spokojny motor, lecz trochę ciężki.

Czy na 1 moto lepiej xt660x czy raczej Bulldoga? Lata ktoś z Was Buldogiem?

Generalnie moto ma być do przyjemnej jazdy po mieście.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez copkilla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ;)

Na oku mam KTMa SX 525 z roku 2005. Gość pisze, że kondycja bardzo dobra, jeżdzony 10 razy, bla bla bla..

Foty wstawiam dla rozeznania i pytam nieśmiało :wink: . Czy "brać się" za to moto? Cena jest dosyć zachęcająca ale mam w sumie jedno ale... Brak rozrusznika elektrycznego trochę mnie zniechęca. Wyobrażam sobie, że niełatwo będzie takiego grzyba kopnąć z pozytywnym rezultatem. :icon_biggrin: Prosiłbym o sugestie osoby, które obcują z takimi sprzętami. Nie napaliłem się a z drugiej strony coś korci :wink: . Motocykl z lekka niedoczyszczony jak na moje preferencje ale to akurat najmniej ważne . W końcu to ma być syf, no nie?

Pomożecie? ;)

fota 1, fota 2, fota 3, fota 4, fota 5

Na chwile bieżącą jeszcze nie widziałem moto na żywo, jak gość odpowie na mojego emaila to pojadę na niego łypnąć, tymczasem rozmyślam...

 

Pzdr.

witam,

jeżeli chodzi o 525 sx to jeden z moich znajomych ma takiego "potwora" ;) jeżeli chdzi o odpalanie to pali na dotyk (brak rozrusznika może zaboleć w momencie utkniecia w głębokim błotku :cool: ) świetnie wchodzi w zakręty (strzał z rolgazu i płyyyynie bokiem).dla mnie jedynym mankamentem w SX to 4-biegowa skrzynia ale to też można obejść i dołożyć 5 i 6 jak to jest zrobione w SX mojego kolegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

jeżeli chodzi o 525 sx to jeden z moich znajomych ma takiego "potwora" :icon_biggrin: jeżeli chdzi o odpalanie to pali na dotyk (brak rozrusznika może zaboleć w momencie utkniecia w głębokim błotku ;) ) świetnie wchodzi w zakręty (strzał z rolgazu i płyyyynie bokiem).dla mnie jedynym mankamentem w SX to 4-biegowa skrzynia ale to też można obejść i dołożyć 5 i 6 jak to jest zrobione w SX mojego kolegi.

Może twój kolega ma EXC 525 "bez prawa rejestracji" i dlatego ma 6 biegów ? Może ma jeszcze rozrusznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dołożenie" 5-go i 6-go biegu wchodzi w grę i są na to przykłady ----> klik .

Natomiast widziałem jak odpalają EXC-ki kolesi . Czasami elektrycznym ciężko im "obudzić" silnik, szczególnie na zimno :buttrock: . Może to sprawa zaniedbań w serwisie i później silnik staje się kapryśny, trudno powiedzieć. W każdym razie jest jedna opinia na - i jedna na + co do odpalania "kickiem". A można się nie głowić i zrobić tak ----> klik :lalag: . Ale to już chyba kombinowanie do kwadratu :biggrin: .

Dzięki za opinie chłopaki :flesje: .

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój EXC na zimno tez nie lubi zagadać ale jest magiczna gałka o nazwie "ssanie" i moto chodzi jak ta lala, natomiast co do e-startu to faktycznie na zimno cieżko kreci. Natomiast przy ciepłym silniku pali na kopa (zarowno e-start jak i k-start).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krotkie pytanko do jazdy enduro troszke lasow , troszke asfaltu , raczej kolo domu (50km na raz) czasem wiecej tak max 100 czasem 200 km w ciagu dnia - co wybrac XR 600R ( po 92 - 2 tarcze , przednia zawiecha z regulacja) , czy LC4 620/640 po 96 ????

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W lato zamierzam zmienić swoją 50tke na coś poważniejszego.

Moto ma być używane w terenie, od maja następnego roku jeżdżone także po drodze, na codzień.

Moto od 2000r wzwyż, bede mieć ok 5000-6000zł.

 

Zastanawiałem się nad DT - ale troche za słabe, brak USD no i to zawieszenie :/.

Potem myślałem nad EXC 125, WR 125... Hard enduro, ok 40KM, ale te remonty(Co ok 8 tys km remont - wiem, wiem - liczy się w motogodzinach.)

Na takie moto trzeba mieć już kase :/ Chociaż podobno nie jest źle...

Potem rozmyślałem nad endurakami środka. (Aprilia RX, Honda CRM).

Coś między EXC a DT.

Ile one mają koni? Ile ma DT?

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...