Skocz do zawartości

piotrek2633

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotrek2633

  • Urodziny 06/11/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Honda
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3888738
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wadowice

Osiągnięcia piotrek2633

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. tak tylko ja pytam czy ktoś przyłaczy się do wyjazdu na przyklad bo jade jako kibic na moto tam. a inne tematy tylko informuja o imprezie
  2. Wybiera się ktoś z południa do bełchatowa obejrzeć hardenduro z Taddym Błażusiakiem na czele?
  3. podobną sytuacje miałem gdy całkowicie zerwany gwint miałem przy osłonie na przednią zębatkę, wtedy to zamiast śruby na kleju wkręciłem szpilkę i trzyma do dziś :D
  4. Także polecam raptora 660, kolega go posiada i naprawde fajnie sie na nim jeżdzi, mocy mu napewno nie brakuje a ma on 50KM oryginalnie, fajna maszynka, w terenie daje rade idzie poszaleć, a gdy czasem jakiś szuter to miodzio bo ma prędkość.... na asfalcie 115km/h jechaliśmy więc nieźle, Polecam!
  5. ok, dzięki panowie a pomoc, przyczyna? po kiklurazowym podginaniu pływaka, wkoncu jest ok :)
  6. Mam taki problem ponieważ gaźnik gdy odkręce paliwo przy baku całkowicie sie zalewa. Paliwo wylatuje wszystkimi mozliwymi otworami. No więc rozkręciłem go. Pływak nie dziurawy, zaworek się nie przycina gładko chodzi, blaszka popychająca zaworek dociska go w odpowiednim momencie. No i tak, przy próbach na sucho wszystko działa elegancko, gdy wkładam gaźnik bez dolnej pokrywki do miski z paliwem zamyka sie i jak dmuchne w przewód to sie nie da bo zaworek zamyka i jest ok. Problem się pojawia gdy dokrece do gaźnika dolna pokrywe i wtedy po podpięciu coś sie pieprzy i zaworek sie nie zamyka i gaźnik znowu zalany. Gaźnik czyszczony chyba z 5 razy, przedmuchiwany. Paliwo? z baku spuszczone, bak wypłukany i wlałem paliwo ponownie przez szmatke. Jeśli ma ktoś jakieś pomysły proszę o pomoc. Pozdrawiam!
  7. Siemka, mam pytanie bo problem mam troszke z wyborem moto na dłuższą przyszłość.... Chciałem spytać o awaryjność, dostęp do części, serwis i koszta utrzymania. Prosiłbym żeby ktoś pomógł. A chodzi mi o różnice, plusy i minusy crossów Honda Cr 250 (98-00r.) i Honda Crf 450 (03r). Pozdrawiam, piotrek2633
  8. a jak na przykład moto chodziło na tej uszczelce jakiś czas to mogło mu sie coś stać?? czy raczej nie?
  9. Witam, mam pytanie bo mam dmuchniętą uszczelkę pod cylindrem w cr125 i chciałbym wiedzieć czym grozi takie coś bo zauważyłem to dziś a nie wiem czy to sie nie stało wcześniej... i od razu pytanie2 czy jak zrzuce cylinder to uszczelkę pod głowice też wstawić nową. dzięki pozdro
  10. Wybieram sie na zakupy i chciałem spytać czym różni się łańcuch bezoringowy, oringowy i x-ringowy? Osobiście polecano mi do mojej cr125 bezoringowy bo jest lekki ale chciałem się dowiedzieć jak z wytrzymałością tego łańcucha czy bardzo odstaje od tych oringowych. Pozdrawiam.
  11. Jeśli jest możliwość chciałbym aby ktoś podał mi wymiary bądź zdjęcie na którym będzie widać jakie wymiary mają zęby. Oczywiście chodzi mi o nową zębatkę lub w miarę nową. Chodzi mi o ich wysokość i szerokość. Po prostu jeśli może ktoś podać bądź ma taki rysunek poproszę. Pozdrawiam
  12. No każdy uważa po swojemu, ja na pewno spróbuje tego. A co do tego scottoiler'a to nie wiem czy w crossie by sie sprawdził ze względu na trudność montażu.
  13. mam zamiar tam zamontować regulacje śrubką. Po prostu zależało będzie od wkręcenia śrubki. Tymczasem sprawdzałem to przy takim ścisku z drutu i powiem Ci że tak tez może być bo w zależności jak mocno ścisnąłem to kapało bardziej/mniej. a gdy moto stoi po prostu wstawiam tam taką zaślepkę. Ale tak jak mówię może pokuszę sie o jakieś PRO (hehe) i wmontuje regulację śrubką.
  14. Witam, posiadam crossa jakim jest Honda cr 125. Słyszałem takie coś zapewne to jest prawdą że jeśli smaruje się regularnie łańcuch to służy on nam dłużej. Do tej pory zabierałem ze sobą zawsze gdy gdzieś jechałem troche jakiegoś "smarowidła". Ale że jeśli bym chciał żeby łańcuch cały czas bym nasmarowany musiałbym to robić co 10 minut, zwłaszcza gdy jeździ sie po suchym terenie albo gdzie sie kurzy. No to ja wpadłem na taki pomysł żeby zrobic "samosmarowanie" łańcucha. Jest to banalny sposób i mam go zamiar szybko przetestować. Jest to narazie w fazie 75%, ale na zdjęciach wszystko widać o co chodzi. Myśle że takie coś pozwoli na okrągłe smarowanie łańcucha. Rzućcie na to okiem i rzeknijcie słowo czy to w ogóle ma sens, ale że ja tak mam że lubie kombinować to wyszło coś takiego. Pozdro ! http://fotozrzut.pl/zdjecia/c10566cf9f.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/27265e435b.jpg
  15. Co do paliwa ja leje 1:40, czyli na 20litrów paliwka wlewam pół litra oleju. Ja używam Castrola R2. Co do świecy ja jeżdże i nie narzekam na świece NGK B8ES (ok. 12zł), a orginalnie w CR125 ma być NGK BR9EG (ok. 30zł) POZDRO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...