Skocz do zawartości

superbike

Forumowicze
  • Postów

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O superbike

  • Urodziny 06/24/1977

Osobiste

  • Motocykl
    APRILIA TUAREG
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7787116
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    sosnowiec

Osiągnięcia superbike

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. wiecie co? bo problem polega tylko na iskrze - juz rozkladam rece. - Mam schemat , buduje instalacje i dupa - modul CDI jest nowy , z iskrownika wychodzi napiecie a mimo to iskry nie ma. - - - - - w sumie jednak zdecyduje sie na zakup kompletnego iskrownika z impulsatorem oraz cewki WN (koszt 150pln) nie wiecej
  2. witam - po dlugich meczarniach szukania iskry w silniku 107cc od dirt bike (czterosow) wszedl mi do glowy pomysl ale czy to ma prawo dzialac? - - - a mianowicie chce przerobic iskrownik i caly uklad oparty na module CDI itd na standartowy jak naprzyklad w WSK , KOMAR itd (gzie kabel WN wylazi z silnika). - - - - aby juz z magneta walila iskra - czy silnik czterosowowy bedzie dzialal normalnie przy takim ukladzie? - oczywiscie po ustawieniu odpowiednio zaplonu , kata itd - - - - -wiec moje pytanie? - ma szanse taki pomysl na powodzenie czy nie? :banghead:
  3. Ja to sie tak troche przyznam ze skopcilem to z tym silnikiem ale akurat nabylem go za tzw flache - - - - chinol107cc ale myslalem nad silniczkiem od ETZ 150 lub Starym poczciwym wiatrem od WSK 175 (ktorego jestem w posiadaniu w oryginale od 15lat) - - - ale problem legl na panewce bo niestety zebatke mam z lewej strony a te silniczki maja z prawej - - - a obracajac kolo niestety stracil bym hamulec, a przerabianie tego czegos to znow ruszenie muzgownica. - - - - - - - No coz bede probowal odbudowac instalacje elektryczna ale jednak kupie nowy stator (iskrownik) z impulsatorem i podmienie cewke WN na nowa lub od innego moto bo juz nie moge - caly sezon w garazu (zgroza) a do roboty musze naginac 3-ma autobusami w jedna strone - a tak? 15min i juz w domku - no ale checi i nadziei nie trace
  4. http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Własne.../Motocykl/72838 - - Witam wszystkich , po ciaglych awariach starego silnika uznalem ze tak juz dluzej nie moge - w moim moto zastosowalem jednostke czterosowowa od jakiegos tam quada - ale jest problem a mianowicie elektryka oparta na module itd,itd z ktora juz nie daje rady przy odbudowie. Mam schematy itd ale za diabla nie mam iskry. - - - - -I teraz wpadlem na pomysl a mianowicie przerobil bym wszystko ale z wyprowadzeniem za pomoca paska (cos jak w junaku) na jakas pradnice itd - - - -no ale co tu zastosowac? - macie jakis pomysl co moglo by sie krecic i dawac iskre poprzez naped paskiem. Lub na koniec jak sprawdzic czy w instalacji elektrycznej jest uszkodzenie cewki , iskrownika lub impulsatora - bo modul mam nowy i nadmienie iz raz przy budowie instalacji elektrycznej trzeplo mnie i to zdrowo z cewki ale tylko raz i iskra sie zgubila na amen. - - - -Dzieki za wszystkie porady
  5. raczej w KD nic sie nie zmieni- daj ci bog kolego zebys przerobil sobie sende i poszalal , tylko rob to z glowa. Powiem ci tak- ja naginam APRILIA TUAREG 50/80 i daje rade do 120km/h ale to juz nie jest tak przyjemna jazda -- zaciski az sie kopca jak chce to zatrzymac a cale moto pokazuje ze nie jest skonstrulowane do takich predkosci. --------- a na koniec dasz cylinder wiekszy razem z tlokiem zadbaj o wal- a dokladnie o korbowod dla takich pojemnosci- bo inaczej fabryczne lozyska pokaza ci rogi i caly zestaw poleci do lasu.
  6. niech i w naszym kraju zrobia jak w niemczech--- kazda zmiana to wpis w dowod (tiv) --- uniknie sie w ten sposob szczeniactwa ktorzy nie maja o niczym pojecia.---Dla mnie skuterek ktory nagina 110-120km/h to smierc- takie konstrukcje nie sa przystosowane do takich predkosci.-Nikomu nie chce tutaj dokuczac ale niejednokrotnie juz widzialem na swoim osiedlu popisy lebkow na skuterkach ktorzy maja w d... nawet to ze obok bawia sie male dzieciaczki.- Nie raz juz chcialem sie puscic za takim na swoim moto -dogonic i obic morde lub wezwac policje
  7. a to mi herr kolegen powiedz?--- po co glupie pytanie typu ilie poleci? - po dolach itp , po lesie raczej z maksymalnymi predkosciami sie nie jezdzi- Ja bym dal temat (ile mocy przybedzie) - to jest tylko moje zdanie i nikt z tym sie godzic nie musi- poprostu widze co sie dzieje na ulicach - jak to 12-15 latki lamia przepisy i nic sobie z tego nie robia.
  8. tez tak mialem- identycznie- tlok zlozony odwrotnie -strzalka nie w ta strone. --- Wyslij to do Piotra (motor-tech)
  9. A moze kupisz sobie HAYABUSE -tam pomkniesz 300km/h --- nie chce sie czepiac ale to wlasnie przez takie podejscie gowniarstwa do skuterkow nasz kraj chce zmian w kodeksie drogowym odnosnie prawka na 50cm3.--- A zgodnie z prawem sie juz nie da jezdzic? - czy to takie wazne ile skuter poleci.----Daj ci bog kolego- pedz nawet 150km/h - drzewo lub inny pojazd cie osadzi za takie przerobki
  10. z tego co ja wiem to nie daje sie uszczelki na karterach bo w ten sposob powstaja luzy na skrzyni itd.---Uzywamy w tym celu odpowiedniego silikonu (czerwony) np technicoll do takich polaczen.
  11. Witam- chce zakupic silnik na alledrogo o poj 110cm3 made in taiwan 12KM (4t) --- cena 900-950 zl z elektryka itd oraz wszczepic go w rame APRILII TUAREG rally --- potrzebna mi informacja i opinia o tych silniczkach (sa tez wkladane w takie male crossy) i mozna je spotkac pod roznymi nazwami np LIFAN.--Czy i jak z ich awaryjnoscia , czy podolaja konstrukcji o masie 100kg+ kierowca i oczywiscie rozmiarowi kol np 19cali (tyl w mojej aprilii)-- bede wdzieczny za odpowiedz zanim kupie ten silnik
  12. a nie taniej bedzie diagnoscie dac w lape za papier niz kupowac taki zestaw- bo jesli znajdziesz to ostro ci (p.s tacie) poleci po kieszeni. --Wejdz na www.polskajazda.pl i tam popytaj posiadaczy DT - napewno znajdziesz odpowiedz , a po drugie sa fora o DT---- ewentualnie zadzwon do motor-techu w Katowicach i pogadaj z gosciem czy wbije ci tuleje 50cm3 ( ja tam bylem-on robi cuda )
  13. WIECIE CO?- wydaje mi sie i moze nie mam racji ale przed oddaniem zestawu (tlok ,cylinder) do f-y Motor-Tech pamietam iz posiadalem stary tlok bez okien w plaszczu tloka.- Odebralem z tuleja juz nabita i tlokiem wertex od DT 80 ktory ma juz dwa okna w plaszczu od strony gaznika.- Kiedys zanim to padlo jakos inaczej moja Aprilia sie zachowywala--- teraz same problemy. - No a dwa moja membrana ma wstawke na wejsciu ktora zakrywa 50% wejscia- moze to przez nia silnik jest taki do kitu?
  14. tak tez jutro zrobie- z tym swiatlem nie pomyslalem?-- a do czego sluzy zastawka na membranie?- okno prostokatne wcisniete w membrane zamykajace 50% wejscia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...