Skocz do zawartości

Hipolit

Forumowicze
  • Postów

    462
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Hipolit

  • Urodziny 10/27/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    XL 600r i CR 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Hipolit

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

1

Reputacja

  1. Zaraz zasiadam do lektury. Ta druga listwa wtryskowa 'SECONDARY FUEL INJECTOR' jest niezbędna do odpowiedniej pracy tego silnika?
  2. U nie wiem jak to zrobiłem, coś schematy mi się pomyliły za dużo scrola... Dobrze więc cały układ paliwowy widać tutaj Potrzebna jest oczywiście pompa paliwa i dwie listwy wtryskowe i ciekawi mnie czemu mają służyć dwie listwy wtryskowe bo z tego co patrzyłem to w starszych modelach jest jedna główna?
  3. Witam wszystkich, szperałem po necie szukałem ale nie mogłem znaleźć potrzebnych informacji na temat jak działa układ paliwowy i sterowanie zapłonem i wtryskami w silniku CBR 600 RR, posiadam pełną serwisówkę. Do tej pory miałem tylko styczność z silnikami gaźnikowymi a do pewnego projektu na uczelni potrzebuje właśnie tych informacji. A mianowicie w serwisówce znalazłem ten oto schemat pytanie czy moglibyście mi wytłumaczyć w jaki sposób działa ten układ paliwowy? Mam rozumieć że pobiera opary paliwa potem idzie przez jakieś dwa elementy i do listwy z wtryskami?? Szczerze mówiąc nie wiem co widzę na tym schemacie... byłbym wdzięczny jak by ktoś objaśnił :) Drugie pytanie oryginalny moduł zapłonowy obsługuje mapę wtrysków i zapłonu żeby ją zmienić potrzeba POWER COMANDER na którego wgrywa się za pomocą kompa własną mapę wtrysku i zapłon tak? Będę wdzięczny za każdą pomoc :wink:
  4. Dekompresator sprawdziłem bolec który go blokuje nie jest ani ścięty ani starty i zawór odskakuje w odpowiednim momencie, umiejętność korzystania z kopki jest. Mam za sobą ponad rok jazdy na XL600. Elektryka jest trochę nadwyrężona ale gdzie dokładniej mógłbym szukać usterki, może jakieś bliższe wskazania??
  5. Tak jest przyjąłem Wsadziłem dzisiaj akumulator i tak: Przy próbie odpalenia z kopa kopniak tak odbił że gdybym miął wyprostowaną nogę to już bym jej nie miał... Ale z pycha załapał od razu trzymał obroty około 2-3 tyś.(nie mam obrotomierza) ale tu podejrzewam zacięte ssanie lub po prostu za bardzo podkręcone wolne i nie wkręcał się na najwyższe a tu raczej ale to wszystko może powodować uszkodzony krucieć i tego będę się doszukiwał niedługo. Pytanie dlaczego kopajka może aż tak mocno odbijać...
  6. Rozwiązanie Montera jest jedyn sensownym w tej sytuacji i ja od razu bym wstawił tulejke z gwintem. Będziesz miał pewność że już tak łatwo go nie przekręcisz.
  7. Zdjąłem klapke z drugiej strony i luty wyglądają na fabryczne i są ok. Schemat instalacji mam ale szczerze mówiąć nie radze sobie w kabelkach... Potraficie pomóc? Nierozumiem aluzji może jaśniej panie piotrze?
  8. W sumie żaden ale widziałem jak ten motocykl palił bez aku i problemu nie było. Dałem dzisiaj gaźnik na myjkę ultradźwiękową i poprawy nie było ale odpaliłem z pycha jak ostatnio ale tym razem odpuściłem ssanie i zaraz się zatrzymałem i szybko nagrałem co się dzieje na wolnych: co o tym myślicie? po zgaszeniu przypomniała mi się pewna sprawa a mianowicie przez krótki czas miałem TT600 i pewnego dnia padł mi bezpiecznik(z tego co pamiętam był tam tylko jeden od aku) nie wiedziałem o co chodzi rozrusznik przestał działać więc z pycha i ta sama sytuacja takie samo zachowanie które widać na filmie. Więc teraz jestem prawie pewien że w usterki muszę szukać w elektryce. Po nagraniu wymieniłem jeszcze wszystkie bezpieczniki i motor zaczął palić z kopa ale zachowanie silnika wygląda tak samo. Pytanie czy jakiś dziwny bezpiecznik wlutowany bezpośrednio w kable jest ok?? druga pozycja od góry: http://hondadominator.pl/download.php?id=2403
  9. Witam, mam problem ze starym zapuszczonym dominatorem. A więc tak Dominator w zimie normalnie palił ale miał problem z zimnymi lutami, moduł strasznie połatany ale po podgrzaniu suszarką załapał z drugiego kopa(aku brak) pochodził chwile i zgasł ale że było -15*C to pewnie byłą to wina ochłodzenia się modułu. Teraz silnik rzucił palenie po zimie i nie mogę znaleźć przyczyny. Odpalanie wygląda tak że motor coś załapie coś pierdnie czasami strzeli mocno w wydech,z pycha załapie od razu ale wygląda to tak 'PY PY PY PYY' (niewiem jak to inaczej opisać :) i w kółko to samo aż do skończenia paliwa gaźniku. Objawy jak by zapłon był przestawiony. Kompresja jest(szału nie ma ale jest ok), czujnik położenia wału ok, rozrząd ustawiony dobrze, luzy ok, gaźnik wyczyszczony, świeca ok, iskra jest, autodeko ok, moduł wymieniony krucieć połatany ale na zapalenie i kilka km powinien wystarczyć. Po za tym krzywki i dźwigienki ok, łańcuszek powoli będzie kwalifikował się do wymiany. Co mogę jeszcze sprawdzić żeby zdiagnozować usterke bo już skończyły mi się pomysły... Jutro zamierzam jeszcze podmienić cewke bo mam zapasował ale od PD03 i niewiem czy da rade bo jest o połowe mniejsza i pytanie czy się nie skopci albo coś? A i jest to pierwsza wersja dominatora który ma kopajke i rozrusznik a obecnie w motocyklu nie mam aku więc pytanie czy to może być tego przyczyna?
  10. Witam jak w opisie aukcji zdjęcia w galerii pisać dzwonić: link do aukcji http://moto.allegro.pl/honda-xl-600-r-glowica-wal-mogul-dokumenty-czesci-i3152165190.html link do galerii https://picasaweb.google.com/102519235491121261793/CzesciNaSprzedaz pozdrawiam
  11. Siemano sprzedaje dużo części z rozbiórki XL600 ale tylny błotnik i bagażnik był nieoryginalne, link do galerii https://picasaweb.google.com/102519235491121261793/CzesciNaSprzedaz link do aukcji http://moto.allegro.pl/honda-xl-600-r-glowica-wal-mogul-dokumenty-czesci-i3152165190.html
  12. Miałem taki problem w TT600 początkowo myśląc że jest to problem ze szczotkami w rozruszniku bo motocykl jeździł dużo po wodzie ale okazało się że połączenie masy aku z ramą podrdzewiał i nie łączyło, wystarczyło tylko przetrzeć papierkiem ściernym.
  13. Ja XL600 odpalam na max. ssaniu oda razu trochę go upuszczam przytrzymam tak około 10s odpuszczam żeby trzymał te 1300 obr. i ruszam po chwili odpuszczam ssanie i spokojna jazda aż poczuje że silnik się nagrzeje. Gdy odpuszczę ssanie od razu po odpalaniu to silnik ma potem problemy z odpaleniem, wiadomo stary silnik już nie trzyma tak obrotów.
  14. Czekam na te foty :D Wiesz gdy silnik w XLce Jjanka zaczynał skrzypieć lub wydawać inne bardziej niepokojące dźwięki niż zwykle to był znak że woła o olej :] U mnie coś dzwoni w silniku ale że nie bierze ani kapki oleju moc ma i cała reszta jest bez najmniejszych zarzutów to w zimie zrzucę górę i może wybadam co to jest, jak wymieniałem łańcuszek rozrządu myśląc że on jest przyczyną reszta rozrządu była w lepszym stanie niż w 6 lat młodszym dominatorze z mniejszym przebiegiem którego kiedyś miałem.
  15. W takich silnikach pomiar ciśnienia robiłem za pomocą specjalnego przyrządu; ustawiałem wał w pozycji takiej jak do regulacji luzów i z wkręconym oprzyrządowaniem pompowałem powietrze na zegarze pokazywało jak dobra jest szczelność.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...