Martyna Wiatrzyk Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 (edytowane) Problem jest psychologiczny i dotyczy osób, które chcą uwypuklić swoją płeć.Kobiety chcą mieć wygląd i przedmioty, które odróżniają je od mężczyzn i szukają takich rozwiązań, które ci uznają za pedalstwo. Zakładam, że autorce tematu chodzi o motocykl dla słabszej, niższej osoby. A zwrot "motocykl dla kobiety" to taki skrót myślowy. Dokładnie w moim przypadku był to skrót myślowy... Nie miałam na uwadze żadnej różowej,"pedalskiej" (jak to niektórzy określają) maszyny. Po prostu chiałam zaznaczyć, że jestem niska i drobna, więc mogę nie poradzić sobie z opanowaniem niektórych motocykli. Edytowane 24 Października 2012 przez Martyna Wiatrzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martyna Wiatrzyk Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Jak jesteś niska i drobna, to kup sobie Gs500 ogarniesz, kupisz coś innego.P.s różowy kolor nie jest pedalski, jest bardzo fajny..... Heh no co kto lubi... NIektórzy powiedzą, że jest. ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heros Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Jeśli lubisz ścigacze to się zgodzę z przedmócami ,jeśli cruser - Drag-star 650 na początek p.s to są tylko moje rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martyna Wiatrzyk Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Wiesz co Martyna, może ja się z Tobą spotkam i wspólnie coś dla Ciebie wybierzemy. :P wiesz ja już mam taki mętlik w głowie, że każda pomoc jest na miarę złota xD A czy to prawda, że w sezonie zimowym można kupić naprawdę taniej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martyna Wiatrzyk Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 W sezonie zimowym oczywiście że można kupić taniej, zazwyczaj po świętach, bądź nowym roku.Napijemy się czegoś ciepłego, posiedzimy przy kominku z laptopem i coś zawsze zmontujemy. :bigrazz: Czyli trzeba szukać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Ad rem: Ninja 300, cena 20 900. Ninja 250 nie będzie produkowana. Ale tak ogólnie to nie rozumiem pojęcia: "motocykl dla kobiety". To są żeńskie i męskie odmiany motongów? A czym się różnią? A są też samochody dla kobiet? Sa pojazdy adresowane głównie do kobiet. Np taki nowy vw garbus miał nawet specjalny wazonik na kwiatki... A z motocyklami to chyba ciezko powiedziec. Bardziej chodzi i gabaryty niż o płeć. Niektórzy mężczyźni mają też potrzebę by uwypuklać swoją męskość motocyklami. (Tak mi się wydaje że) stąd też przekonanie, że niektóre motocykle są "niemęskie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Ok, motocykl z wazonikiem na kwiatki - to byłoby coś :icon_mrgreen:. Czyli, bardziej celowe byłoby stwierdzenie, że chodzi o maszynę dla kobiety niższego wzrostu. Tu się zgodzę, bo faceci-konusy raczej staną na swoich kartach kredytowych niż kupią sobie coś lżejszego i niższego :laugh:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molly Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Czyli, bardziej celowe byłoby stwierdzenie, że chodzi o maszynę dla kobiety niższego wzrostu. Ewentualnie wysokiej ale o niskiej masie. Cytuj Realizacja marzeń w toku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 cyt : K. Kaita: Motocykle nie są projektowane pod kątem tego, jak wysoki kierowca będzie na nich jeździł. Nie ma w przypadku projektowania motocykli podziału na motocykle dla niskich i dla wysokich. Motocykle projektuje się przede wszystkim pod kątem ich zastosowania. To znaczy, że niektóre z nich siłą rzeczy będą mniejsze, a niektóre większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 cyt : K. Kaita: Motocykle nie są projektowane pod kątem tego, jak wysoki kierowca będzie na nich jeździł. Nie ma w przypadku projektowania motocykli podziału na motocykle dla niskich i dla wysokich. Motocykle projektuje się przede wszystkim pod kątem ich zastosowania. To znaczy, że niektóre z nich siłą rzeczy będą mniejsze, a niektóre większe. Ten Twoj K. Kait nawet nie wie jak bardzo sie myli. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 heheh , napisz do zarządu Hondy ,że na cholerę im taki projektant , ty wiesz lepiej . hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Ewentualnie wysokiej ale o niskiej masie. Eee, śmiem twierdzić, że to bardziej wzrost determinuje to co wybieramy, a nie waga. I to w dodatku na początku kariery, bo wraz ze wzrostem umiejętności technicznych wysokość (czy masa motocykla) nie stanowią już takiego problemu. heheh , napisz do zarządu Hondy ,że na cholerę im taki projektant , ty wiesz lepiej . hehehe Hehe, to się mogłoby okazać fatalne w skutkach dla projektanta Hondy. Bo nie każdy projektant fabryczny musi być od razu geniuszem (patrz: Preziozi i jego szroty Ducati). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Eeee, lekko to zedytowalem - panowie proszeni sa o wyciszenie sie i trzymanie dyskusji na poziomie w tym czytanym przez kolezanki temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sky0001 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 To jaki motor proponujecie na pierwszy?Dla osoby 160 cm z ABS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 (edytowane) Tzn, masz 160cm i ABS? :)A tak na poważnie to obydwa te motorki będą ciutkę za wysokie. Z doświadczeń wiem że początkujące panie chcą całą nogą ziemi dotykać a przy takim wzroscie to tylko czoperki. Każdy "normalny" moto będzie wyższy. oczywiście można go obniżać na zawieszeniu, ale to nie jest dużo.Pojedź do jakeigoś handlarza motocyklami i przymierz się do kilku.I jeszcze raz - nie kupuj na pierwsze moto żadnego drogiego ani nowego motocykla. Nie warto. Edytowane 28 Października 2012 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.