olaa Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Kawasaki GPZ - przejrzyj tematy, było ich trochę... ten i tak za chwilę wykasują :) Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 http://cycle-ergo.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olaa Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 http://cycle-ergo.com/ Dzięki ;) Turbo stronka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiiniika Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 vtr 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karen Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam wszystkich :) Nazywam się Kasia, to mój pierwszy post na forum więc wypada się przedstawić ;) Melduje, że pilnie przestudiowałam chyba wszystkie możliwe tematy o pierwszym motocyklu, sprzęcie dla kobiety i innych podobnych. Jak to zwykle bywa przed wydaniem pieniędzy mam jednak trochę wątpliwości.. Zacznę o swoich oczekiwań. Mam 170cm wzrostu, 58kg, trzy razy w tygodniu jestem na siłowni. Mówiąc prościej, nie boje się ciężkiego motocykla, nie lubię różowego koloru, skuterków i.. właściwie szukam tylko nakeda. Plastiki mi się nie podobają, poza tym nie celuje w 100KM w pierwszym poważnym motocyklu.. wcześniej kulałam się trochę Simsonem, Yamahą DT 50R i Yamahą TW125, trudno więc moje doświadczenie określić inaczej jak niewielkie, poza tym moim celem jest powolne szlifowanie techniki, a nie lans pociskiem, który kiedyś wysadzi mnie z siedzenia i pożegna z żywotem ;) Wszyscy polecają GS500, CB500, XJ600 (w moim wypadku w gre wchodzi tylko wesja N).. wszystkie mają rozsądną cenę, rozsądną ilość KM i.. no właśnie. Mieszkam 17km od centrum Wrocławia, dojeżdżam codziennie. Motocykl miałby mnie wozić tą trasą dzień w dzień w sezonie. Czyli potrzebuje czegoś, co sprawdzi się na drodze "szybszego ruchu" i w mieście. Powiedzmy, że póki co nie zamierzam przekraczać granicy 100km/h, stąd owiewki są mi zbędne, zresztą myślę, że ich brak skutecznie hamuje zapędy ;) Maszynka powinna być z rocznika powiedzmy 2005 w górę, możliwie jak najbardziej zwrotna i pomóc mi opanować sztukę jazdy na moto. W miarę możliwości oczywiście, biorąc pod uwagę to, że jestem kobietą, miło byłoby, gdyby nie straszyła na ulicy. I to właściwie tyle.. Czytałam już o Bandicie 400, ale.. nie, to nie dla mnie. CBF600? Co jest w niej "złego", że nie jest specjalnie polecana? Czym różnią się w praktyce GS500, CB500 i XJ600N? Zdecydowanie bardziej od GS-a podoba mi się CB ale.. jeśli któryś się lepiej sprawdzi dla mnie, to nie wybrzydzam ;) Wolę się posłuchać mądrzejszych. Szalenie podoba mi się Yamaha MT-03, ale to jest singiel.. pewnie usłyszę, że nie bardzo się nadaje? Mam nadzieje, że pomożecie człowiekowi w potrzebie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Popatrz jeszcze na ER-6N. Na drogę szybkiego ruchu w zupełności wystarczy. Mi się akurat wersja bez owiewek wybitnie nie podoba (przód), ale mam znajomą która tym jeździ i sobie bardzo chwali, a też bardzo wysoka nie jest. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 CBF600 nie ma w wersji naked - więc to chyba nie ta bajka. A może masz na myśli CB600 - Hornet? Jak po 2005 roku, to CB500 już nie był produkowany, więc odpada. Nie wiem jaki masz budżet, ale nowa yamaha XJ600 jest chyba idealnym rozwiązaniem - ładna, poręczna i na długo starczy. W naszych okolicach kolega Timon taką jeździ... i chyba niczego mu w niej nie brakuje (też pierwsze moto, a to drugi sezon) bo na przełęczy Okraj nie mogę za gadem nadążyć :). Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) CBF 600 to bardzo dobry, praktyczny motocykl. Prawda, nie wystepuje w wersji naked - za to troszkę mniejszy brat, CBF 500 był produkowany wyłącznie w wersji naked. CBF 500 jest zadziwiająco stabilny i zwrotny Hornet też jest dobrym pomysłem, ale uważam, że trzeba by załozyć większą zębatkę zdawczą, o kilka zębów by spokojniej oddawał moc.To dośc zdradliwy motocykl. niby jeździ sie nim tak samo łatwo i poręcznie jak na CB500/CBF500 (wagowo, wielkościowo to to samo), a po chwili usypiającej i uspokajającej jazdy... leżysz bo hornet wyskoczył spod motocyklisty. No i cały ciężar motocykla, motocyklisty spoczywa na przednim kole (jak w nowym sportowym motocyklu), co może i jest dobre do szybkiej i ostrej jazdy, ale kiepsko się sprawdza na codzień. Jesli chodzi o róznice pomiędzy GS500 a CB500: - CB500 ma zdecydowanie mocniejszy silnik, ze stosunkowo dużym momentem obrotowym dostępnym od najniższych obrotów. Maksymalny moment obrotowy dla GS500 CB500 osiąga już przy 4000 obrotów, czyli na początku użytecznego zakresu obrotów. - CB500 jest zdecydowanie stabilniejsza przy mniejszych prędkościach i dużo łatwiej nią sprawnie manewrować w mieście. Dodatkowym ułatwieniem jest większy kąt skrętu kierownicy.- Cb500 odczuwalnie jest cięższa od GS500, ze względu na wyżej położony środek ciężkości. XJ600 nie opiszę ponieważ nią nie jezdziłem.Pozdrawiam Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 No jedziemy dalej : - GS500 ma przestrzenna rame, wiec lepiej sie prowadzi w zakretach, ja zreszta nie czulem zadnego problemu ze stabilnosciaprzy niskich szybkosciach.Jezdzilem egzemplarzem 2 letnim uzywanym ale zadbanym, wiec twoje wrazenia moga sie odnosic do egzemplarza ktorym jezdziles. Ogolnie wszystkie te motocykle sa podobne, wszystkie to stare konstrukcje, sprawdzone przez lata i bardzo nisko awaryjne.Jedynie z XJ musisz sie liczyc z wyzszymi kosztami serwisu bo to 4 cylindry.W gruncie rzeczy powinnas pojezdzic kazdym i wybrac ten ktory ci nabardziej lezy, a moze nie ten ktory bedie ci sie najbardziej podobal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) Zgadza się, nie ma żadnego problemu ze stabilnością przy niskich prędkościach. Po prostu CB500 jest dużo stabilniejsza, łatwiej i szybciej się nią zawraca, skręca. Ma też troche lepsze przednie zawieszenie niż GS500. W GS500 pomaga tylko wymiana sprężyn na progresywne. Zdałem sobie sprawę, że pomieszałem w poprzednim poście, można kupić także wersję naked motocykla cbf600 Pozdrawiam Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 ER-6n - jeździłam tym 2 sezony i mogę polecić na pierwsze moto. Wygodne, zwrotne, mało pali, łatwo się prowadzi, a do tego - ładnie wygląda :biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Przychylę się do opinii mańka_7XJ6N - Miałem okazję zabrać to na jazdę Demo. Nie ma 100 kucyków ale produkowane 87 robi swoje i może wyprostować łokcie. Bardzo dobra elastyczność i charakterystyka na tyle liniowa, że nie trzeba szukać zakresu mocy. Skręca raczej ciasno i nie trzeba jej zmuszać. Nie wiem jak z głębokimi pochyleniami, bo wtedy jeszcze nie byłem obyty z maszynami szosowymi tak jak dziś.Tylko jeszcze taka dygresja. Mimo, że wcześniej jeździłaś już moto, to wsiadając nawet na sprzęty wybaczające błędy musisz mieć na uwadze, że takie pojemności jadą przed siebie bez pytania. To nie singiel gdzie wpadasz w zakręt na dowolnym biegu i odwijasz manetkę.Mój sąsiad w bloku wpadł na rewelacyjny pomysł zakupu CBR600F (chyba F3) i jest w jednym kawałku tylko dlatego, że ten akurat model daje się opanować ale ostatnią rzeczą jaką można było nazwać to co on robił to "jazda motocyklem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karen Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Respekt do motocykla i życia mam ogromny, zdaje sobie sprawę z faktu, że nie można liczyć na wybaczenie błędu. Po prostu trzeba robić wszystko, żeby ich nie było.. Bardzo wam dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Sprawa się trochę pozytywnie skomplikowała, bo nagle w moim garażu dziś jak na zawołanie pojawił się XJ6 rocznik 2010, którą kupił sobie mój ojciec, nikomu nic wcześniej nie mówiąc. A ponieważ jego praca nie pozwala na dojazd motocyklem, z pewnością będę szlifować swoje umiejętności do końca tego sezonu na niej, później postaram się wybrać jakiś sprzęt na wyłączność dla siebie. CB500 na początek byłoby dobre chyba, że zakocham się w XJ6 i zapragnę ją mieć- tyle, że w wersji naked ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 moja kobita daje sobie rade na vfr 800 przy 158 cm wzrostu i koło 50 kg wagi, jest dopiero co po odebraniu kwitka :P ale szukam cos w inny desen dla niej, moze gpz 500 bo sam kiedys mialem i bardzo go milo wspominala ewentualnie fazerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 CBF600N, miałem ESkę na 1. moto (1 gen na gaźnikach), bardzo łatwe do ogarnięcia na drodze i mega wygodne, tylko 23Xkg na mokro to sporo (kilka razy położyłem), ale gmole i stelaż pod kufry zawsze pięknie chroniły moto przed uszkodzeniem. Po wymianie oleju w lagach na gęstszy moto praktycznie bez wad (pod warunkiem, że bez tego badźiewnego ABSu). tak dla przykładu: http://moto.allegro.pl/honda-cbf600-grudzien2006-bezwypadkowa-sprzedam-i2544545084.html Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.