kiler Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jeden z chłopaków z forum na cbf 500 mnie namawia Wizualnie idealnie w moim guście. Wszyscy (nawet mój instruktor) odradzają mi 250 mówiąc że mi się szybko znudzi. 250 sie szybko znudzi ??? kurcze jak chcesz zostać mistrzem prostej to na bank nawet 500 się znudzi :icon_biggrin: Pewna moja znajoma miała ninje 250 i poczynała sobie na niej bardzo dzielnie zarówno na torze jak i na ulicy . sprzedała bo wyjechała na stałe za granice (latała półtora roku ) . Druga (wszyscy ja nazywają Maluda - ciekawe dlaczego :icon_biggrin: ) później latała na tej samej 250 i jakoś też nie narzekała (wcześniej miała thundercata na którym nigdy nie udało jej się tak pojechać jak właśnie na tej 250 ) sprzedała ją po 2 latach bo przyszedł czas na wymianę na większy rozmiar (chyba 2 lata to nie jest szybkie znudzenie ) Wiadomo że wszystko jest kwestią indywidualną i NIKT ci nie powie na 100 % dasz rade 50 kilo więcej czy nie . jest na to tylko jedna rada - kupić wyższe moto- buty przysiąść się do różnych sprzętów i samemu sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Z resztą co tu miało by się znudzić. Jak ktoś kocha motory, to będzie po prostu pocinał po zakrętach i nawet 250 by się cieszył :D Wiadomo, mistrzem prostej nie zostanie, ale zamykanie opony na łuku to jest dopiero coś! :crossy: Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 właśnie sobie poszukałem stare tematy i tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/129346-witam-i-prosze-o-fachowa-rade-tor-poznan/ kolega Śpiwór właśnie pisał o pierwszej wspomnianej przezemnie posiadaczce małej Ninji :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olaa Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Cześć, Mam problem z doborem swojego pierwszego motocyklu, ze względu na swój wzrost. Mam zaledwie 153 cm i wszystkie motocykle do których się przymierzałam były sporo za wysokie. Czy macie jakiś pomysł? Myślałam o zakupie motoru szosowo-turystycznego. Dzięki za pomoc ;) Olaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vega_k Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Kawasaki GPZ - przejrzyj tematy, było ich trochę... ten i tak za chwilę wykasują :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olaa Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Kawasaki GPZ - przejrzyj tematy, było ich trochę... ten i tak za chwilę wykasują :) Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 http://cycle-ergo.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olaa Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 http://cycle-ergo.com/ Dzięki ;) Turbo stronka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiiniika Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 vtr 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karen Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam wszystkich :) Nazywam się Kasia, to mój pierwszy post na forum więc wypada się przedstawić ;) Melduje, że pilnie przestudiowałam chyba wszystkie możliwe tematy o pierwszym motocyklu, sprzęcie dla kobiety i innych podobnych. Jak to zwykle bywa przed wydaniem pieniędzy mam jednak trochę wątpliwości.. Zacznę o swoich oczekiwań. Mam 170cm wzrostu, 58kg, trzy razy w tygodniu jestem na siłowni. Mówiąc prościej, nie boje się ciężkiego motocykla, nie lubię różowego koloru, skuterków i.. właściwie szukam tylko nakeda. Plastiki mi się nie podobają, poza tym nie celuje w 100KM w pierwszym poważnym motocyklu.. wcześniej kulałam się trochę Simsonem, Yamahą DT 50R i Yamahą TW125, trudno więc moje doświadczenie określić inaczej jak niewielkie, poza tym moim celem jest powolne szlifowanie techniki, a nie lans pociskiem, który kiedyś wysadzi mnie z siedzenia i pożegna z żywotem ;) Wszyscy polecają GS500, CB500, XJ600 (w moim wypadku w gre wchodzi tylko wesja N).. wszystkie mają rozsądną cenę, rozsądną ilość KM i.. no właśnie. Mieszkam 17km od centrum Wrocławia, dojeżdżam codziennie. Motocykl miałby mnie wozić tą trasą dzień w dzień w sezonie. Czyli potrzebuje czegoś, co sprawdzi się na drodze "szybszego ruchu" i w mieście. Powiedzmy, że póki co nie zamierzam przekraczać granicy 100km/h, stąd owiewki są mi zbędne, zresztą myślę, że ich brak skutecznie hamuje zapędy ;) Maszynka powinna być z rocznika powiedzmy 2005 w górę, możliwie jak najbardziej zwrotna i pomóc mi opanować sztukę jazdy na moto. W miarę możliwości oczywiście, biorąc pod uwagę to, że jestem kobietą, miło byłoby, gdyby nie straszyła na ulicy. I to właściwie tyle.. Czytałam już o Bandicie 400, ale.. nie, to nie dla mnie. CBF600? Co jest w niej "złego", że nie jest specjalnie polecana? Czym różnią się w praktyce GS500, CB500 i XJ600N? Zdecydowanie bardziej od GS-a podoba mi się CB ale.. jeśli któryś się lepiej sprawdzi dla mnie, to nie wybrzydzam ;) Wolę się posłuchać mądrzejszych. Szalenie podoba mi się Yamaha MT-03, ale to jest singiel.. pewnie usłyszę, że nie bardzo się nadaje? Mam nadzieje, że pomożecie człowiekowi w potrzebie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Popatrz jeszcze na ER-6N. Na drogę szybkiego ruchu w zupełności wystarczy. Mi się akurat wersja bez owiewek wybitnie nie podoba (przód), ale mam znajomą która tym jeździ i sobie bardzo chwali, a też bardzo wysoka nie jest. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 CBF600 nie ma w wersji naked - więc to chyba nie ta bajka. A może masz na myśli CB600 - Hornet? Jak po 2005 roku, to CB500 już nie był produkowany, więc odpada. Nie wiem jaki masz budżet, ale nowa yamaha XJ600 jest chyba idealnym rozwiązaniem - ładna, poręczna i na długo starczy. W naszych okolicach kolega Timon taką jeździ... i chyba niczego mu w niej nie brakuje (też pierwsze moto, a to drugi sezon) bo na przełęczy Okraj nie mogę za gadem nadążyć :). Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) CBF 600 to bardzo dobry, praktyczny motocykl. Prawda, nie wystepuje w wersji naked - za to troszkę mniejszy brat, CBF 500 był produkowany wyłącznie w wersji naked. CBF 500 jest zadziwiająco stabilny i zwrotny Hornet też jest dobrym pomysłem, ale uważam, że trzeba by załozyć większą zębatkę zdawczą, o kilka zębów by spokojniej oddawał moc.To dośc zdradliwy motocykl. niby jeździ sie nim tak samo łatwo i poręcznie jak na CB500/CBF500 (wagowo, wielkościowo to to samo), a po chwili usypiającej i uspokajającej jazdy... leżysz bo hornet wyskoczył spod motocyklisty. No i cały ciężar motocykla, motocyklisty spoczywa na przednim kole (jak w nowym sportowym motocyklu), co może i jest dobre do szybkiej i ostrej jazdy, ale kiepsko się sprawdza na codzień. Jesli chodzi o róznice pomiędzy GS500 a CB500: - CB500 ma zdecydowanie mocniejszy silnik, ze stosunkowo dużym momentem obrotowym dostępnym od najniższych obrotów. Maksymalny moment obrotowy dla GS500 CB500 osiąga już przy 4000 obrotów, czyli na początku użytecznego zakresu obrotów. - CB500 jest zdecydowanie stabilniejsza przy mniejszych prędkościach i dużo łatwiej nią sprawnie manewrować w mieście. Dodatkowym ułatwieniem jest większy kąt skrętu kierownicy.- Cb500 odczuwalnie jest cięższa od GS500, ze względu na wyżej położony środek ciężkości. XJ600 nie opiszę ponieważ nią nie jezdziłem.Pozdrawiam Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 No jedziemy dalej : - GS500 ma przestrzenna rame, wiec lepiej sie prowadzi w zakretach, ja zreszta nie czulem zadnego problemu ze stabilnosciaprzy niskich szybkosciach.Jezdzilem egzemplarzem 2 letnim uzywanym ale zadbanym, wiec twoje wrazenia moga sie odnosic do egzemplarza ktorym jezdziles. Ogolnie wszystkie te motocykle sa podobne, wszystkie to stare konstrukcje, sprawdzone przez lata i bardzo nisko awaryjne.Jedynie z XJ musisz sie liczyc z wyzszymi kosztami serwisu bo to 4 cylindry.W gruncie rzeczy powinnas pojezdzic kazdym i wybrac ten ktory ci nabardziej lezy, a moze nie ten ktory bedie ci sie najbardziej podobal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) Zgadza się, nie ma żadnego problemu ze stabilnością przy niskich prędkościach. Po prostu CB500 jest dużo stabilniejsza, łatwiej i szybciej się nią zawraca, skręca. Ma też troche lepsze przednie zawieszenie niż GS500. W GS500 pomaga tylko wymiana sprężyn na progresywne. Zdałem sobie sprawę, że pomieszałem w poprzednim poście, można kupić także wersję naked motocykla cbf600 Pozdrawiam Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.