rafael Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) trialowa sie dobrze trzyma twardego podłoża np skał jeszcze na niskim cisnieniu... ale po lesie myśle że by była wygladają te kostki na solidne :flesje: A może coś takiego??http://moto.allegro.pl/item309610062_opona...mson.html#photo Edytowane 11 Lutego 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 niewiem czy by pasowalo i niewyglada na solidną ;p Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 1. stawiam na zła pozycję i zbyt niską kierę2. ja dodaje gazu, hamowanie dociąża przednie koło3.w czołgu rolki też da się skrzywić Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) 1. stawiam na zła pozycję i zbyt niską kierę2. ja dodaje gazu, hamowanie dociąża przednie koło3.w czołgu rolki też da się skrzywić1.to jaką piwinienem miec pozycje ?2.ale lepiej niemam dzikowac na tych felgach,czy niemusze sie bac takich dziur ? ale musze przyznac (jak dla mnie) sendzia daje rade na takich polnych drozkach, jakbym jechal tak skuterem czy chopperkiem to by koło odleciało, a tak to elegenacko moge smigac, eno błoto itp. jest pzeszkodą ,ale w takie suche dni niema czego sie bac :buttrock: Edytowane 11 Marca 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Uwazaj co bys tylko nie przegial na tych szosowych oponkach... Bo w jeden moment moze Ci przod odjechac, na jakims zakrecie i sie zdziwisz nie pozytywnie. Nawet w "suche dni". Pzdr :icon_razz: Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 1.to jaką piwinienem miec pozycje ?2.ale lepiej niemam dzikowac na tych felgach,czy niemusze sie bac takich dziur ? ale musze przyznac (jak dla mnie) sendzia daje rade na takich polnych drozkach, jakbym jechal tak skuterem czy chopperkiem to by koło odleciało, a tak to elegenacko moge smigac, eno błoto itp. jest pzeszkodą ,ale w takie suche dni niema czego sie bac :PNie wielu ludzi wie co ty masz na myśli "bać takich dziur". :) Ja to jadę przez wszystko 8dych i nie patrze na nic(nie do dosłownie :) ) i koła są proste. Uwazaj co bys tylko nie przegial na tych szosowych oponkach... Bo w jeden moment moze Ci przod odjechac, na jakims zakrecie i sie zdziwisz nie pozytywnie. Nawet w "suche dni". Pzdr :crossy:Na takich laczkach to na prostej drodze można sie zdziwić, bo mogą odjechać w bok przy przejeżdżaniu nawet przez dość małą dziurę. A wystarczy najechać na skos tej dziury i im większa prędkość to szypciej koło ucieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 grebur wy edytuj post z masakryczną ortografią inaczej dostaniesz 10% i 7 dniowego bana. - pozostałych użytkowników przepraszam z OT - Proszę nie wdawajcie się w głupie zaczepki tylko raportujcie. Jakoś sobie poradzimy Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Mam problem.zakupiłem butki do jazdy oxtary tcx pro 2. Wszystko ladnie, cacy, pieknie, gdyby nie to ze nie mam w ogole czucia przy zmianie biegow a tym bardziej w jezdzie na stojaka.Czuje sie o niebo lepiej i pewniej, ale ciezko jest mi nawet znalezc wajhe biegów i zdarza sie ze niekontrolowanie hamuje tylnim hamulcem.Chyba bede musial opuscic tylni hamulec i przyspawac jakis kawalek rurki do wajhy biegów.Co wy na to ?Dodam ze przy jezdzie na stojaca pól biedy jeszcze ujdzie, ale na dupie nie da rady.Moze zaczekac az buty sie rozejda? To moje pierwsze buty w zyciu i nie mam zadnego doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 (edytowane) Mam problem.zakupiłem butki do jazdy oxtary tcx pro 2. Wszystko ladnie, cacy, pieknie, gdyby nie to ze nie mam w ogole czucia przy zmianie biegow a tym bardziej w jezdzie na stojaka.Czuje sie o niebo lepiej i pewniej, ale ciezko jest mi nawet znalezc wajhe biegów i zdarza sie ze niekontrolowanie hamuje tylnim hamulcem.Chyba bede musial opuscic tylni hamulec i przyspawac jakis kawalek rurki do wajhy biegów.Co wy na to ?Dodam ze przy jezdzie na stojaca pól biedy jeszcze ujdzie, ale na dupie nie da rady.Moze zaczekac az buty sie rozejda? To moje pierwsze buty w zyciu i nie mam zadnego doświadczenia. Buty na pewno się wyrobią po jakimś czasie! Ty też musisz się wjeździć i przyzwyczaić, po pewnym czasie nie będziesz sobie mógł wyobrazić jazdy bez odpowiednich butów. Po prostu jeździj :rolleyes: Edytowane 16 Marca 2008 przez k_smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 No wlasnie dlatego jednak jeszcze sie wstrzymam, ale ciezko jest mi sie przestawic, po prostu te buty sa az tak sztywne.Narazie dziura w boku musi sie zagoic :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 No wlasnie dlatego jednak jeszcze sie wstrzymam, ale ciezko jest mi sie przestawic, po prostu te buty sa az tak sztywne.Narazie dziura w boku musi sie zagoic :icon_evil:Moze pogjętą masz dzwignie zmiany biegów lub zle ustawioną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 jaki motocykl? podnieś sobie wajche o jeden wrez do góry powinno być łatwiej Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 słuszna uwaga, jak mogłem na to nie wpaść :buttrock: bro dla ciebie kolego :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucek Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Mam problem.zakupiłem butki do jazdy oxtary tcx pro 2. Wszystko ladnie, cacy, pieknie, gdyby nie to ze nie mam w ogole czucia przy zmianie biegow a tym bardziej w jezdzie na stojaka.Czuje sie o niebo lepiej i pewniej, ale ciezko jest mi nawet znalezc wajhe biegów i zdarza sie ze niekontrolowanie hamuje tylnim hamulcem.Chyba bede musial opuscic tylni hamulec i przyspawac jakis kawalek rurki do wajhy biegów.Co wy na to ?Dodam ze przy jezdzie na stojaca pól biedy jeszcze ujdzie, ale na dupie nie da rady.Moze zaczekac az buty sie rozejda? To moje pierwsze buty w zyciu i nie mam zadnego doświadczenia. Po pierwsze - wszystkie nowe klamoty na moto sprawiają, że przez jakiś czas trzeba się przyzwyczajać i uczyć od początku. Dlatego najlepiej jest od razu zaczynć w pełnym wypasie (pamiętam swoje "uczenie się" przy każdej parze nowych butów, "uczenie się" przy ortezach kolanowych, zbroji - też przeszkadzała! :clap: nie mówiąc juz o "uczeniu się" przy nowym moto :wink: )jedyna rada to - jeździć (najlepiej świadomie ;) )Czasem pomaga system noszenia butów w domu z mokrą skarpetą - niby przyspiesza ułożenie buta do stopy(???), ale twardym trzeba być a nie miętkim i układać buciory własnym potem :buttrock: Po drugie - zapomnij o spawaniu rurek :lapad: i zmiany ułożenia dźwigni tylnego hamulca :lapad: :lapad: ma być w lini podnóżka i już (chyba, że producent zaleca coś innego..) Jeśli masz problem w znalezieniu tyłu podczas jazdy, popatrz jak ustawiasz stopy na podnóżkach.Poza dobrym punktem oparcia (u mnie dalej niż pedał rowerze a bliżej niż punkt w którym ukałda się strzemię w jeździe konnej - jeśli ci to coś mówi :wink: :wink: ), stopy powinny być w linii motocykla lub nawet trochę do wewnątrz).Ustaw je prawidłowo i spróbuj przed hamowaniem wykonać wpierw ruch stopą w kierunku dekla i dopiero potem w dół (mi pomagało "stukanie" wnętrzem stopy w dekiel przed hamowaniem). Ten prosty ruch daje ci lepsze ustawienie i kontrolę stopy. Trochę trudno to wytłumaczyć przez literki.. Generalnie - jeździj, jeździj, jeździj i nie kombinuj :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Ello!Mam takie pytanko: jak stawiacie swoje sprzęty na tylne koło? Taka przykładowa sytuacja - jedziesz jedziesz i nagle strumyczek. Trzeba koło podnieść i jak? Mam ktm lc4 400 w wersji exc oraz przełożenia terenowe w nim... Z 1,2 i 3 powinien z gazu iść. A u mnie bieda, koło traci przyczepność(a mam prawie nową kostke). Dodam że motocykl dopiero ogarniam i mam jakiś lęk chyba przed jazdą na kole bo kiedyś tak się wywróciłem i chyba odruchowo przechylam się do przodu...Proszę o wskazówki, porady. Jakiś filmik instruktażowy mile widziany!!Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.