Skocz do zawartości

crossmen7

Forumowicze
  • Postów

    311
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O crossmen7

  • Urodziny 01/28/1970

Osobiste

  • Motocykl
    huśka wr 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    pszczew

Metody kontaktu

Osiągnięcia crossmen7

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Witam.Dawno tu nie zaglądałem ale z racji że stałem się posiadaczem exc 400 z 2009 roku mam krótkie pytanie. Jaka ilość oleju w skrzyni i sprzęgło? Gdzie korki spustowe i Filtry z siatką? Nie chcę narobić bałaganu tyle tam śrub i śrubek.Dzięki z góry za odpowiedź.
  2. Zakładam że młody człek ma pojęcie tak jak w moim gronie pojawiają się młodzi i gniewni którzy dają sobie świetnie rade i nie straszna im jest 450 :biggrin: .Ale tak jak piszesz Gollum,musi mieć oleju w głowie.Z pewnością starczyłaby 125 ale z doświadczenia wiem że do amatorskiej zabawy czasami potrzeba czegoś więcej.Tak dla zabawy. :buttrock:
  3. Jeśli w teren to tylko moto z guziczkiem WR,KTM ewentualnie Huśka TE jeszcze zależy w którym roczniku.Z doświadczenia wybrałbym KTM.Umila życie w terenie. Albo 2t co w tej chwili bardzo sobie chwale,spokojnie 250 i wymiatasz w terenie nie jedną 450
  4. W imieniu mojego przyjaciela.Założył sobie licznik od advencera z 2006 r do swojej 625,poprowadził kabelek z czujnikiem przy ladze na tarcze założył magnes neodymowy(mocniejszy od zwykłego),niby wszystko jest na swoim miejscu a jednak licznik wariuje.Nie zależnie od prędkości wahania skali są do 20-25 km/h.Czyli nieregularnie skacze.Czy jest to możliwe ze magnes jest za mocny?,a może trzeba ustawić go na nowo jeśli tak to jak?.Może inne pomysły?
  5. Prosiłbym wszelkich informacji na temat hałdy Wiesław koło Wałbrzycha gdzie co roku odbywa się Country Cross.Jak tam jest?.Wstęp wolny,jeździsz kiedy chcesz czy może ganiają,jaki to duży obszar?,czy to niebezpieczny teren?,trzeba na coś uważać itd.Może w okolicy są jeszcze inne ciekawe tereny?
  6. W ilu jedziecie? Nasza ekipa to 6 osób z tego 3 moto w prologu,a dalej się okaże :icon_biggrin: Wyjazd we wtorek rano. Moze się spotkamy.
  7. Ja leje GPS Castrola za 30 zl za L i jest super.Moto nie używane wyczynowo.Wymieniam co 20 mth.
  8. Cena naprawdę powala na kolana :icon_eek: ,ale jest super.Na razie zamontuje rowerowy a jak dozbieram kasy rzucę się na VAPORA,albo taki jest trochę tańszy a pewnie ma takie same funkcje http://www.quadshop.pl/show.php?id=7812
  9. Z racji że technika szybko posuwa się do przodu chciałbym dowiedzieć się coś o nowych licznikach(modelach) np firmy SIGMA.Wiem że montują BC 500,700 i inne ale może macie nowsze,bezprzewodowe itd,a może nie ma sensu zakładać nowsze. Może coś na temat wpisywania obwodu koła w modelach Sigmy.Pewnie macie nowe do doswiadczenia,bo temat troche odkurzony.
  10. Myślę ze prędzej z 400 exc ma zbliżone koniki 48. Jeździłem przeważnie w 4t powyżej 400 teraz śmigam 250 2t i wszystko to kwestia przyzwyczajenia.Trwało to z 2 miechy zanim rozgryzłem walory 2t.Teraz jeździ mi się świetnie. Ostatnio wsiadłem chwilkę na 400 exc z 2008 i pomyślałem że lepiej się jeździ na 250 t a jeszcze rok temu zaklinałbym się że jest inaczej.
  11. Co do Husiek.Totalna bzdura,częsci jak wszystkie inne cenowo bardzo podobne do innych marek z tą różnicą że jest mniej importerów ale nigdy nie miałem problemów.No i ceny moto za moją wr 250 z 2004 r 7.5 tyś zł a za Kata 10 tyś.Totalna przepaść cenowa.to mam prawie dwa remonty Huśki :icon_razz:
  12. Nie.Nie tak jak SXF.Osobiście Huśk-ą lepiej się jeździ od SXF(przynajmniej po torze). Odczucie miałem takie,gdybym pojeździł trochę sxf pewnie szybko poszlaby w nie pamięć,2T ma lepszy temperament,jest narwana. :biggrin:
  13. Ostatnio oglondałem dwie 550 jedna z 2004 za 8700 zl druga z 2005 za 10 tyś po skończeniu aukcji napisałem emeila.Sprzedane. :icon_rolleyes: Trzeba przyznać że mają dobre ceny.
  14. Miałem okaje jeżdzić SXF kilka rundek po torze.Nie zachwycil mnie.42-45 km to nie to co w XR 600.Co do 200 exc faktycznie 50 km(tylko ktm nie dławi moto w wersji homologowanej )między 250 nie wielka różnica.Moja huśka 250 ma 51 km i mogę stwierdzić że podobnie do 200 exc .
  15. Czytałem test porównawczy z Husa 550 z KTM 525 w Świecie motocykli.Wypadł lepiej Hus.Waga 109 kg(od 2004r),świetne zawieszenie,lubi agresywną jazdę. Też się zastanawiam,ceny bardzo korzystne w porównaniu do KTM-a to różnica 3-5 tyś.To prawie dobry remont silnika..No właśnie,martwi mnie konstrukcja silnika i dostępność części.Wiadomo że cylinder jest zespolony razem z karterami.Wymienna jest tylko tuleja.Rozwiązanie kapitalne ale jest to patent stosowany przez Husa i może się okazać że w razie uszkodzenia cylindra staniemy w martwym punkcie. Ciekawy jestem ile kosztuje tuleja,głowica,części skrzyni biegów.W razie uszkodzenia może być problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...