Skocz do zawartości

EMdoWU

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O EMdoWU

  • Urodziny 10/15/1983

Osobiste

  • Motocykl
    Sherco Enduro 4.5i 2005
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia EMdoWU

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Okazała się jeszcze jedna sprawa z tym gaśnięciem - wtrysk paliwa był zatkany jakimś szlamem po przeczyszczeniu zaczął śmigać jak nówka :) :) po rozebraniu silnika okazało się że wszelkie części w środku są ok i w naprawdę zadbanym stanie jedyne co to pierścienie okazały się do wymiany i tu uwaga - czekałem na pierścienie prawie 2 miesiące ( czyli prawie całe wakacje :) i teraz pytanie do geografów - czy Polska to jest w Mongolii czy na Kamczatce????? tak czy inaczej jest wszystko jest zrobione i śmiga super, od tygodnia jak odebrałem lata codziennie zobaczymy jak długo:) a no i ostatnio byłem w urzędzie zapytać się co muszę mieć do rejestracji i usłyszałem tylko - panie my nie wiemy z Irlandii jeszcze nie rejestrowaliśmy... może to może tamto, przynieś pan to zobaczymy... jednak mamy u nas czasy średniowiecza...niestety.
  2. OK OK okazało się że to świeca wczoraj nakręciłem nową i po sprawie.. widocznie stara świeca rzeczywiście gubiła iskrę .... dzięki za pomoc pozdrawiam.
  3. ok smarowidło do łańcucha jakie zakupiłem to spray do enduro niemieckiej firmy LIQUI MOLY za 36 zł na allegro. Olej jaki wlałem to Castrol Power Racing 4T 10W50 a to kilka ciekawostek na jakie się ostatnio natknąłem Sherco swoje enduro 450-tkę zaczęło produkować w 2004 roku (triale od 1998). System wtrysku jaki tu jest to Magneti Mirelli, który jest bardzo powszechny w europejskich ścigaczach, wtryski te montowane są również w motocyklach marki Ducati. zawieszenie Paioli/Kayaba (podobno dobre!!) pozdrawiam
  4. silnik oczywiście 4T Podstawowe infromacje Model: Sherco 4.5i Enduro Rok: 2005 Kategoria: Enduro / offroad Silnik oraz przeniesienie napędu Pojemność: 448.6 ccm Typ silnika: Single cylinder Suwy: 4 Wymiary cylindra: 94.5 x 64.0 mm (3.7 x 2.5 inches Zawory na cylinder: 4 Zasilanie: Injection Ukł. chłodząc: Liquid Skrzynia biegów: 6 Przeniesienie napędu: Chain Waga: 109.0 kg (240.3 pounds) kg Wysokość siedzenia: 920 mm (36.2 inches) If adjustable, lowest setting. mm Prześwit: 350 mm (13.8 inches) mm Rostaw osi: 1,485 mm (58.5 inches) mm Zawieszenie przód: 46 Paioli/Kayaba telescopic fork Skok przedniego zawieszenia: 295 mm (11.6 inches) mm Zawieszenie tył: Progressive system with single P Skok zawieszenia tył: 310 mm (12.2 inches) mm co do tych gniazd zaworowych - mówisz że one wypadają po ostrym katowaniu, ale nie raz nie chce odpalić ot tak po prostu, bez żadnego katowania.... jeśli to się okaże - czy to jest coś bardzo poważnego? dzięki za pomoc.
  5. ok tak czy inaczej jutro będzie wymieniona:) (mam nadzieję że okaże się to przyczyną a nie coś grubszego!!)
  6. dzięki, jutro kupię świecę i dam znać czy udało się. niestety wszystkie świece moich znajomych które sprawdzaliśmy były innego rozmiaru,,, ale tak by to właśnie wyglądało jakby gubił iskrę; czy ta usterka zdarza się to często u was bo ja pierwszy raz słyszę,..
  7. Ok więc jutro jadę po nową świecę... Miałem w ogóle już wcześniej, na samym początku ją wymienić, ale jak ją wykręciłem i zobaczyłem że iskra jest bardzo duża, to zostawiłem to w spokoju...i szukałem innej przyczyny. Czyli jeśli świeca jest uszkodzona to raz daje iskrę a raz nie daje? Bo tak właśnie wynika z mojego problemu... ps świeca widać że stara, ale jak była iskra, i wcześniej normalnie jeździł to jej nie wymieniłem...
  8. iskrę sprawdzałem na zimnym silniku! ISKRA WIELKA JAK BAWOLE JAJA! aż sam byłem zdziwiony! na ciepłym nie sprawdzałem bo nie miałem kluczy w polu:) a jest możliwe że iskra zanika i czasem jest a czasem jej nie ma? czyli jeśli to wina świecy wymienić ją na nową? bo jak sprawdzałem i była duża iskra to zostawiłem ją w spokoju....
  9. Witam problem jest następujący; Jednego dnia moto pali od dotknięcia rozrusznika czy kopajki, a innego dnia i 20 minut go kręcę lub kopię i nic, czasem nawet w czasie jazdy zgaśnie i już za cholerę go nie mogę odpalić. A następnego dnia rano wszystko ok! przykłady 1. Idę po moto do garażu. Pali na dotyk. Jeżdżę kilka godzin (czasem jak zgaśnie, to odpala bez problemu)po czym odstawiam do garażu. Gaszę kluczykiem. Wszystko wydaję się ok. Jednak następnego dnia gdy idę znowu pojeździć, dolewam 50tkę oleju, próbuję zapalić 30 minut i nic. Umarł. 2. Mija dzień czy dwa, idę go kopnąć tak na wszelki wypadek, zapala za pierwszym kopnięciem!! Jeżdżę sobie tak z godzinę po czym nagle sobie gaśnie. I już za cholerę nie chce odpalić!! moje moto Sherco 450i 2005 silnik taki sam jak w KTM exc lecz na wtrysku, a nie gaźniku nie znam się zbytnio ale to może być elektryka, może gdzieś czasem robi się jakieś zwarcie czy coś? a może paliwo jakoś nie dochodzi.? co o tym myślicie? POMOCY
  10. dzięki dzięki na pewno nie wymiękne!! \ jaki olej do tego typu silnika byście polecili? Pytam bo widzę że są różne opinie na temat olejów tak samo jak są różne opinie na temat smarów do łańcucha.....
  11. Moto wczoraj przetestowane zapie**ala jak szalone bałem się że z silnikiem może coś być nie tak ale chodzi super...
  12. Dokładnie tak jak mówicie - części silnika takie same jak w KTM EXC Myślę że w sumie tylko z tego powodu wziąłem ten moto, - porządne serce!! Trochę był zaniedbany - widziałem że będę musiał wymienić łańcuch, zębatki tarcze itp, ale silniczek chodził super i głównie chodziło mi żeby nie robić jakiegoś większego remontu silnika!! Moto już czeka na jazdę ,,, Cały czas poszukiwani użytkownicy !! Razem raźniej w razie problemów z moto!!
  13. Ok ale bardziej byłbym wdzięczny za jakieś info odnośnie Sherco Enduro 4.5i z góry dzięki... Podstawowe infromacje Model: Sherco 4.5i Enduro Rok: 2005 Kategoria: Enduro / offroad Silnik oraz przeniesienie napędu Pojemność: 448.6 ccm Typ silnika: Single cylinder Suwy: 4 Wymiary cylindra: 94.5 x 64.0 mm (3.7 x 2.5 inches Zawory na cylinder: 4 Zasilanie: Injection Ukł. chłodząc: Liquid Skrzynia biegów: 6 Przeniesienie napędu: Chain Waga: 109.0 kg (240.3 pounds) kg Wysokość siedzenia: 920 mm (36.2 inches) If adjustable, lowest setting. mm Prześwit: 350 mm (13.8 inches) mm Rostaw osi: 1,485 mm (58.5 inches) mm Zawieszenie przód: 46 Paioli/Kayaba telescopic fork Skok przedniego zawieszenia: 295 mm (11.6 inches) mm Zawieszenie tył: Progressive system with single P Skok zawieszenia tył: 310 mm (12.2 inches) mm a no i z ciekawostek są 2 mapy na silnik, na góry i na drogę..
  14. witam witam, skąd taki pomysł? mój jest identyczny jak na zdjęciach - różnica jest tylko że nie ma tych plastików nad manetkami do ochrony palców/dłoni. Poza tym - identyko. Lampa z przodu działa, stop z tyłu też, do przeglądu musiałbym tylko migacze przykręcić. Ale nie wiem czy będę rejestrował. Dzisiaj zakupiłem Michelina AC 10 w dobrej cenie (200zł). Z przodu zostawiłem sobie Enduro Competition bo jeszcze w dobrym stanie. Zastanawiałem się co do dętki, ale koleś co zmieniał oponę stwierdził że ten muss cały jest ok i nie ma sensu wymieniać na dętkę, nie przebije się chociaż. Jak patrzyłem na ceny tego muss'a to ok 500 zł na jedną oponę. A co do przygotowań - pomaga mi go zrobić znajomy mechanik, pasjonat co lubi grzebać w tego typu motorkach i dzisiaj byłem u niego, stwierdził że było trochę pierdół do powymieniania ale wszystko będzie na git majonez. Jutro odbieram od niego i jazzdaaa.
  15. No właśnie też jestem takiego zdania, jeśli jakaś firma wchodzi na rynek enduro w 2004 roku bodajże ( bo triale robią już o wiele dłużej), to przecież nie mogą zastosować rozwiązań z przed 20 lat!! Z tego co czytałem to w tych enduro 'Sherco' zastosowane są najnowsze technologie, silnik jest na wtrysku, a opinie ludzi którzy tym jeżdżą są bardzo pozytywne. Osobiście gdybym znalazł okazję albo miał więcej kasy kupiłbym Yamahę WR. Ale mam nadzieję że będzie dobrze i jak na początek spokojnie wystarczy !!:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...