kichacz Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Witka - mam taki poblem ze jak daje gazu to silnik potrafi mi sie ślizgac na sprzęgle sam , patrzyłem i linka jest odpuszczona na maxa a pare dni temu było wszystko OK . Stało sie to od tak sobie PSTRYK i juz . Raz poleci ladnie a raz sie ślizgnie bez wzgledu czy na zimnym silniku czy na goracym . Nie mam pojecia - robiłem juz dużo kombinejszyn i dupa . Jest jeszcze taki motyw ze coraz częsciej jest coś takiego jakby łańcuch przeskakiwał , podobne uczucie , takie szarpnięcie raz na jakiś czas . Jak spręcam w prawo to czuje ze linka zama mi sprzęgło naciaga - mozliwe ze to pancerzyk sie jakoś skrócił ?? bo nie wiem kurde - każdy rozkłada ręce - moze to przyczyna jakiejś małej pierdółki . pomyślałem sobie ze wymienie olej w silniku i linke i by było OK ale co z tym szarpaaniem ?? łańcuch i zębatki obydwie są naprawde ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Przede wszystkim - na klamce powinieneś mieć około 5mm tzw. luzu - tak aby linka nie ciągnęła sprzęgła przy skręcaniu kierownicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 jeśli przy skręcaniu ciągnie za linkę to masz źle poprowadzony pancerz... sprawdź czy linka przy ramie, przy główce i na kierownicy nie jest jakoś zbędnie oplątana na przykład dookoła kiery, albo nie po tej stronie główki... powinno jeden problem usunąć :banghead:co do tego szarpania to możesz mieć wyrobiony (nie wiem jak to się nazywa) gumowy element tłumiący właśnie szarpnięcia między tylną zębatką i kołem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Linka tak jak koledzy pisali - zdjac zbiornik i dokladnie sprawdzic dlaczego ciagnie przy skreconej kierownicy, dobrze poprowadzona nie ma prawa tego robic.Objaw szarpania moze byc zwiazany z zuzytym amortyzatorem gumowym w tylnym kole co est drobiazgiem, ale moze byc zwiazany rowniez ze zuzyciem sprzegiel klowych kol ktoregos biegu w skrzyni - co jest powazna usterka.Ciezko powiedziec bez jazdy probnej.:icon_exclaim: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Może linka jest za krótka (nie oryginalna).Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 linke juz zrobiłem - porprowadziłem inaczej i jest dobrze , przy skrecaniu nie widac zeby dzwigienka od sprzęgła sie ruszała . ZAdowolony wyjechałem na droge i znowu to samo . A ten tłumiący element w tylnym kole to musiał bym zajrzeć bo jest widoczny w piaście taki nagar jakby z rdzy czy coś - tak jakby stare łozysko (nie wiem zajrze) . Śmigam od 1 sierpnia i do tej pory zrobiłem ponad 3 tys km . Na poczatku było luks - dopiero niedawno sie zaczeło to dziać - może to być związane te ślizganie ze złym olejem ?? Był zalany zwykły samochodowy 10W40 i jak stracił swoje własciwości to poprzypalało tarczki i raz sie rozejdą a raz sie zlepią - albo w ogóle kisiel sie robi z tego oleju . Jeszcze jeden problemik przy okazji :notworthy: nigdzie nie moge znaleźć opony do przodu 130/70 ZR 16 . Kurde serio tak ciężko to kupic ?? Produkują to jeszcze ?? Albo słabo szukam albo naprawde nic nie ma :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Z oponami 16 cali jest ciezko - przestaly byc modne.Widziales te przypalone tarczki na wlasne oczy ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgsxr Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 z oponami 16 faktycznie jest problem a najszybciej mozna cos na Allegro znalezc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 nie widziałem tych tarczek przypalonych ale kumpel w transalpie przypalił sprzęgło jak sie wybrali do Mongolii i jak zalał lepszy olej to na jakiś czas starczyło i było OK . Adam - dzisiaj rozebrałem tylne koło i te gumeczki tłumiace co mówiłeś są jak nówki , nigdzie nie są popękane - to coś musi sie w silniku dziać . Jakby to była skrzynia to by sie działo moze na jednym biegu albo coś - a te szarpanie jest na kazdym biegu i to bez wzgledu czy jade ostro czy wolno i spokojnie .Bo sprzęgło sie ślizga jak pizduje - a jak powolutku to jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Te jak to piszesz "gumki" w tylnym kole to amortyzator drgań i ma on za zadanie zminimalizowac skutki szarpania łańcuchem. Jego stan sprawdź kładąc tylne koło na ziemi i ruszają zębatką sprawdź czy nie ma mega luzu na owych "gumkach" pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 no robiłem tak jak mówisz Dziki_YZF i są naprawde dobre - a z tymi problemami to juz sam oblukam , poświece troche czasu i rozbiore sobie , pogoda coraz bardziej hu*owa az nie chce sie jeździć to posiedze. PS - łancuszek rozrządu w CBRce po której stronie siedzi bo mam silnik od SC33. DZIĘKI ZA POMOC CHŁOPAKI :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam. Te 'gumki' to zabierak zebatki tylnego kola. Sam tez mialem taki problem. Najlepiej zbadac stan tego elementu stawiajac motor na centralnej stopce i ruszajac kolem do przodu i do tylu wzrokiem obserwujac czy zebatka rusza i cofa razem z kolem czy ma jakis luz. Nie kupowalem nowej ale podlozylem miedzy scianki kawalki gumy posmarowane klejem i dziala.Co do opon to polecam ten link: http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szosowe/pirelli/10,0/ ,znalazlem nawet taki rozmiar jaki potrzebujesz. W ciagu 2-och dni mialem nowa opone. Pozdrawiam.:) Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Kolego.. a jaki masz luz na łańcuchu? i w ogóle jaki stan całego napędu? moze łańcuch lata jak świński ryj po korycie i zaczepia sie np. o podstawkę albo elementy ramy? ;P widziałem już takie przypadki... Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 (edytowane) hehe tak sie spytałem bo cos mi zaczeło dzwonić ostatnio (myslałem ze to łancuszek rozrzadu ):crossy: okazało sie ze śruka podtrzymujaca zakonczenie strumienicy jest poluzowana i troszke dzwoniła - przykreciłem i odgłosy ucichły :bigrazz: - PS silniczek mam naprawde supcio , cichutki , tylko szemrze :bigrazz: tylko te sprzęgło :buttrock: sie ślizga a co do łańcucha napedowego to jest OK i nie lata jak świński ryj po korycie i nie zaczepia sie nigdzie - naprawde łancuch i zębatki jak wcześniej mam dobre :bigrazz: Edytowane 29 Sierpnia 2007 przez kichacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 wiem ze porównanie CBR do WSK bedzie nie stosowne ;] ale objawy szarpania wystepowały u mnie w WSK własnie przez mocno pofalowane przekładki;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.