Skocz do zawartości

sebazaz

Forumowicze
  • Postów

    605
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana sebazaz w dniu 9 Sierpnia 2011

Użytkownicy przyznają sebazaz punkty reputacji!

O sebazaz

  • Urodziny 05/16/1976

Osobiste

  • Motocykl
    zaz,GS850G,GSX1100G,DR650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2965693
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Ostatnie wizyty

330 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sebazaz

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

7

Reputacja

  1. Wkręć świecę :) Na poważnie, to może któreś gniazdo wypada.
  2. Ewidentnie ślizga się sprzęgło rozrusznika. A poza tym rozrusznik też nie za mocno kręci.Należy posprawdzać po kolei akumulator, przewody a na końcu sam rozrusznik. Sprzęgło (bendix) raczej do wymiany. Pozdrawiam.
  3. Moim zdaniem M6 na klucz 10 a poza tym to się zgadzam. Tylko po zwarciu przekaźnika kluczem będzie on wyglądał nie wyjściowo :rolleyes: Pozdrawiam.
  4. Ja w tym roku kupiłem jakiś tani AGM na alledrogo i na razie śmiga. Za 14Ah dałem nie całe dwie stówy.
  5. To nie mam tak dobrze :icon_evil: Jeszcze nie mam radyjka w garażu i muszę usłyszeć "wołanie" z kuchni. Póki co to moja kobieta niechętnie tam zagląda, "bo są komary i śmierdzi benzyną".
  6. To już zostało sprawdzone. Kumpel przyniósł spawarkę do naprawy i zgrzewkę :flesje: :flesje:
  7. Mogę się w końcu pochwalić własnym garażem. Nie jest wielki ale mogę tam pójść w klapkach gdy nie pasuje mi program telewizyjny lub w każdej wolnej chwili. Zaległości mam spore: - łyse opony, cieknący przód i grzechoczący rozrząd w GSX - zapchany gaźnik i braki w instalacji elektrycznej w DR Czekam tylko na jakiś wolny wieczór. Pozdrawiam.
  8. Pomysł bardzo dobry. Dodam tylko, że w zwykłym sklepie metalowym z śrubami dostaniesz to samo na wagę/sztuki i zapłacisz pewnie poniżej 5PLN. Pozdrawiam.
  9. Winiety na Austrię i Słowenię. w Czechach to zależy jaką trasą jedziesz, ja zahaczyłem tylko kawałek i nie musiałem wykupować. Natomiast w Chorwacji autostrady są na bramki. Byłem dwa lata temu na początku września to kwater było do wyboru do koloru za 10EUR za głowę. Zamiast Makarskiej polecam miejscowość Omiś jakieś 50 km na północ. Jest tam ciszej, spokojniej i plaża była 30m od domku. Po prostu kto co woli, Jeśli lubisz tłumy, stragany i rzędy leżaków na plaży to tak jest w Makarskiej. Pozdrawiam.
  10. A później wystarczy tylko to DOBRZE złożyć aby nie ciekł i nie pourywać gwintów :blush: Pozdrawiam.
  11. Dokładnie tak. Drugą możliwością jest uszkodzenie regulatora i przepalenie uzwojeń prądem z akumulatora. Po co ta powiększona czcionka? Pozdrawiam.
  12. Tu muszę się nie zgodzić. Pitrze, przecież komory pływakowe nigdy nie są połączone ze sobą bezpośrednio. Wspólna magistrala znajduje się na zasilaniu paliwem jeszcze przed zaworkami iglicowymi. Pływak i zaworek iglicowy utrzymuje właściwy poziom paliwa dla każdego gaźnika oddzielnie. Właśnie dla tego są cztery pływaki i cztery zaworki. Moim zdaniem przechylenie moto o niewielki kąt ma minimalny wpływ na pracę gaźników. Pozdrawiam.
  13. Tylko nie daj się namówić na dorabianie zaworu z jakiegoś samochodowego. U mnie w starym GS dorabiany zawór wytrzymał kilka sezonów ale później na przylgni porobiły się wżery i w końcu musiałem i tak kupić oryginał. Pozdrawiam.
  14. Podparty lub wypalony zawór. Przy takich objawach to już raczej wypalony. Sprawdź luzy zaworowe a później kompresję. Pozdrawiam.
  15. Czy to znaczy, że cykle pracy nie wypadają tam równomiernie co 180 stopni obrotu wału. Tak jak jest standardowo w silnikach R4 i V4 90 stopni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...