Skocz do zawartości

emil11

Forumowicze
  • Postów

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O emil11

  • Urodziny 10/06/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, fotografia
  • Skąd
    Topór/mazowieckie

Osobiste

  • Motocykl
    KAWASAKI GPZ500S'99
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4475838
  • Strona www
    http://www.emilkowalczyk.pl

Osiągnięcia emil11

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Z ciężkim sercem, ale muszę, po 6 latach rozstać się z GPZ500. W najbliższym czasie oferta sprzedaży trafi na allegro, ale na razie pytam w znajomych forach. Może ktoś szuka. Może ktoś szuka dla znajomego. Pewny sprzęt, przejechałem na nim ok.23000km, bez większych usterek. Razem z narzeczoną objechaliśmy na nim Mazury, z jednodniowym wypadem do Wilna na Litwę, Zakopane, a rok temu Pieniny. Spalanie w trasie z wakacyjnym obciążeniem ~5l, na co dzień do 6l. Nowy akumulator Yuasa, założony 2 miesiące temu. Opony Pirelli Sport Demon (obie wymienione w lipcu 2012, prawie jak nowe). Silnik zalany syntetykiem Castrol Power 1 Racing (lipiec 2012). Uszczelniacze i olej w przednim zawiasie wymienione w marcu 2012. Nowa tulejka i ślizg tylnego wahacza wymienione w lipcu 2012. Ostatnio naprawione sprzęgiełko rozrusznika. Dla przyszłego właściciela zostawiłem do wymiany napęd - koszt nowego łańcucha z zębatkami ok. 300-400zł. Co warto zauważyć motocykl posiada oryginalny lakier i naklejki, sklejona i malowana była tylko owiewka, bo kilka razy zdarzyło się, że motocykl upadł. Posiadam pełną dokumentację motocykla, wcześniejsze umowy kupna-sprzedaży, książkę serwisową z wpisami do przebiegu 26 126km, instrukcję obsługi, itp. Motocykl NIE był sprowadzony, kupiony w Warszawskim salonie Kawasaki. Do obejrzenia w miejscowości Topór, 65km od Warszawy w kierunku Wyszkowa, Białegostoku. Do GPZtki przymocowany jest stelaż Monorack razem z płytą montażową GIVI Monokey. Ja używałem z kufrem Givi V46. Płytę, stelaż i kufer mogę sprzedać razem z motocyklem lub oddzielnie. Kilka poglądowych zdjęć: z 2012 r. z 2009 roku:
  2. Sprzedam Kawasaki GPZ 500 S z 1999 roku. Przebieg niecałe 60 000km. W moim posiadaniu od 5 lat. Praktycznie bezawaryjny, Zakopane i Wilno bez żadnych usterek w trasie. Ubezpieczenie do stycznia 2013 roku. Przegląd do czerwca 2012. Motocykl od nowości w Polsce, kupiony w Kawasaki Motor-Service w Warszawie. Serwisowany do 23126 km w autoryzowanym serwisie. Wszytkie dokumenty i faktury. W tym roku pasowałoby wymienić opony. Wskazana byłaby wymiana oleju. Obecnie zalany jest syntetykiem Castrol Power 1 Racing (wymieniałem na początku poprzedniego sezonu). Łańcuch i zębatki napewno jeszcze sezon przelatają. Rozrząd z wymianą łańcuszka robiony 2 lata temu u Michała Demczuka w Nowym Dworze Maz. Na początku 2011 wymienione uszczelniacze i olej w przednim zawieszeniu. Do motocykla mam drugą owiewkę, ponieważ zamontowana jest trochę popękana. Trzeba ją pomalować i założyć, niestety nie miałem czasu wymienić jej pod koniec sezonu. Za dopłatą: -nowy komplet opon Pirelli Sport Demon -stelaż, płyta montażowa i kufer centralny GIVI (jak na zdjęciu) -spodnie i kurtka Modeka Shield (kurtka rozmiar L, spodnie M) -buty SIDI B2 czarno-czerwone Motocykl do obejrzenia w Łochowie (k. Wyszkowa) kontakt: 695348445 - Emil
  3. Specjalnie dla Ciebie znalazłem fakturę i policzyłem dokładnie :) Wyszło 18300km. Ale ja w sumie nie katuję gpzki i dzięki temu jeżdżę jeszcze na zębatkach i łańcuchu, które wymieniał poprzedni właściciel. Do wiosny na pewno wytrzymają :)
  4. Ok, dzięki za info. No ja też je polecam, bo tylną wymieniałem jakieś 20000km temu, a przednia pamięta jeszcze poprzedniego właściciela. :) Właśnie dostałem też odpowiedź ze sklepu: "Dodatkowe znaczenia opon od producenta takie jak J, CC, M, K, T i inne, które są montowane seryjnie w różnych markach motocykli i w zależności do jakiego producenta motocykli dostarcza opony, tak je znakuje. Np: opony od continentala (montowane w BMW K1200) ma oznaczenie dodatkowe B (ale nie zawsze!) ale sama opona i mieszanka i bieżnik są takie same. Jedynie cena inna.... Te oznaczenia są w praktykowane np: Niemczech gdzie każdy pojazd czy to motocykl czy też samochód na przypisaną rozmiarówkę i homologację w dowodzie rejestracyjnym."
  5. Hej. Nadszedł czas aby wymienić gumy w poczciwym gpz500. Wybór tak jak w temacie Pirelli SPORT DEMON. Mam tylko jedno pytanie. Ponieważ w niektórych sklepach opony oferowane są w dwóch wersjach z literą M i bez litery M po nazwie opony. I raczej nie chodzi tu o symbol nośności i/lub prędkości ponieważ obie wersje różnią się ceną o ok. 40 zł. Np.: http://www.opomania.pl/search/17/?category=1,3&attr=1260,720 Ktoś wie o co kaman? Pozdrawiam :)
  6. DEALER spoko, trzymam fason :D. Na obecnych przejeździłem 3 lata, zmieniane były 4 miesiące nim go kupiłem więc myślę, że po wymianie posłużą następne 3 lata :D Za wymianę nie płacę bo robię sam, interesują mnie tylko części. Jimi tylko pierścień zbierający w tej cieknącej ladze nie przylega do niej dokładnie, przy bujaniu motocyklem robi się delikatna szczelina. Druga przylega idealnie. Jakim olejem zalałeś? 15W? A taki komplet: http://www.larsson.pl/?c=r&no=NTIxMDEwNQ== ?
  7. Witam. Kolejny problem w tym sezonie. Mianowicie cieknąca laga. Chyba po wjechaniu w dziurę. Teraz problem. Jakie uszczelniacze? Czy pierścienie zbierające tez? Jakiego producenta polecacie? Sklep: allegro, moto-akcesoria, larsson, itp? Znalazłem takie: http://www.allegro.pl/item990997826_ir_usz...er_gpz_500.html , komplet uszczelniaczy + 1l oleju motul za 55zl. Sam olej na innej aukcji to ok. 40zl, więc uszczelniacze za 15zl? :/ Motoakcesoria: http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=380_600, komplet uszczelniaczy - 39zl, komplet pierścieni zbierających - 39zl, olej - ok. 40zl i jeszcze takie: http://www.allegro.pl/item984870241_uszcze..._500_94_03.html za 61zl Które warto? Pozdrawiam, Emil
  8. U mnie słowo droższe pieniędzy. :D Dokładnie tak. Naprawdę nie pamiętam już kiedy przyspieszał tak jak po tym czyszczeniu. Filtra nie mam, ale chyba będę musiał w niego zainwestować bo kilka grubszych paprochów było.
  9. Już wszystko gra. Bardzo dobrze wchodzi na obroty i nie przerywa. Nie śmiejcie się, dałem ciała. Jak składałem kopułki zmiast iglicę (5) wsadzić pod element (4), to przełożyłem ją przez ten plastik. Suma sumarum iglica za wysoko to i paliwa dużo. Na szczęście jest serwisówka. :) Myślę, że jak na pierwszy raz dobrze mi poszło. Dzięki serdeczne za zainteresowanie tematem i zmotywowanie mnie do działania, bo pewnie odstawiłbym gdzieś do warsztatu. :notworthy: Przy ewentualnym spotkaniu macie po browarku. :flesje: tu widać o co chodzi -> klik
  10. Przewody dziś sprawdziłem, niestety iskier nie ma więc narazie obstawiam, że są w porządku bo nie dysponuję innymi na zmianę. Wykręciłem właśnie gaźniki i zaczynam demontaż na atomy. :) A jeszcze zapomniałem wspomnieć. Wczoraj obie świece jak wykręciłem były czarne. Edit (19:06) I już po czyszczeniu. Wszystko przebiegło powoli lecz dokładnie. :) Po złożeniu niestety dalej jest to samo. :banghead: Świece dalej czarne. Jakieś sugestie?
  11. No dobra, to tak zrobię. A co z synchronizacją po czyszczeniu? Czy po prostu nie ruszać śruby synchro i będzie dobrze?
  12. He he, łatwo powiedzieć. Już bym to zrobił, tylko boję się trochę, że jak wszystko rozkręcę to się rozreguluje całkowicie. Całkowicie ciemny technicznie nie jestem w sumie, więc zastanowię się i może jutro z nudów to zrobię. :)
  13. Witam. Temat klasyczny, wiosenny, nudny ale niestety dopadł i mnie. Otóż 2 tygodnie temu zbudziłem GPZ-ta ze snu zimowego, zrobiłem trasę ok. 60 km, mniej więcej w połowie trasy tankowałem. Gdy ruszałem spod dystrybutora silnik zgasł. Spokojnie odpaliłem, więcej gazu, dojechałem do ulicy i 3 razy nie mogłem włączyć się do ruchu bo silnik gasł. Więcej gazu i włączyłem się do ruchu. W drodze do domu raczej nic niepokojącego się nie działo. Wstawiłem do garażu i tak stał do dzisiaj. Dzisiaj ubrany kompletnie nie mogłem ruszyć spod garażu. Silnik gasł, stukał nierówno i dławił się. Na wolnych obrotach jakby nawaliła świeca, a po dodaniu gazu coś w stylu "ta ta ta ta ta ta ta tam ta tam ta ta tam ta tam ta ta ta ta ta". Z racji, że świece już kiedyś zakupiłem to postanowiłem je wymienić. Zmieniłem i dalej to samo. Zlałem paliwo, wlałem świeże z innej stacji, dalej to samo. Wyczyściłem filtr "wiatru" i dalej to samo. Przejechałem się kilka km po tych zabiegach i do 7-8tyś stuka, puka i przerywa, a potem dostaje kopa i pracuje równo. Zapchane gaźniki? Zawieszone pływaki? Niestety zapomniałem na zimę spuścić paliwo z gaźników więc bardzo prawdopodobne. A może przewody wysokiego napięcia? Dobrze myślę, że takie przerywnie oznacza za dużo paliwa w mieszance? A wczoraj się nastawiałem na motoserce i chyba będzie kicha. :banghead: Za wszelką pomoc serdeczne dzięki :notworthy:
  14. http://chudzikj.republika.pl/GPZ500S.htm ---> tak maja chyba wszystkie, trzeba sie przyzwyczaic :)
  15. Skoro o bezpieczenstwie to podaje link do strony z rankingiem kaskow: http://sharp.direct.gov.uk/ - mozna sobie porownac gwiazdki. Omawiany tu shoei - 3 gwiazdki. Nie wiem na ile wiarygodne te testy albo co jest z tymi kaskami skoro moj Lazer LZ6 ma 5 gwiazdek, a zaplacilem za niego 270zl. Czyzby powyzej tej ceny placilo sie za pinlocka, wyciszenie, spojler, firme i inne bajery??? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...