Skocz do zawartości

17seba

Forumowicze
  • Postów

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 17seba

  • Urodziny 09/08/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja(motory) , wedkarstwo(drapiezniki duze:D) ,sport (piłka nozna i siatkowa)
  • Skąd
    Wałbrzych

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia 17seba

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. opony sa nowki... a cisnienie sprawdze
  2. Witam otoz juz wczesniej zauwazylem ze podczas pokonywania zakretow kawa 500gpz z duza predkoscia moto bylo troche malo stabilne (odczucie jakby plywal). Wczoraj jak jechalem i puscilem kierownice zeby poprawic sobie rekawice zaczela mi ruszac sie kierownica na boki... az sie przestraszylem gdy ja trzymam jest gitara ale jak ja pusze to w dosc szybkich rytmach lata na lewo i prawo... co to mzoe byc ??? lozysko sie jakies posypalo albo zaczyna ???
  3. dzieki wam, temat uwazam za zamkniety
  4. Witam chcialbym sie dowiedziec jaki najlepiej nalac olej do mojej kawki, dodam ze ona jest bardziej zrobiona na sport wiec troszke wiecej od niej wymagam :) najlepiej jakby ktos powiedzial co mial lub ma kawe jaki olej do niej lal (mile widziany link) :) pozdrawiam P.S w opcji szukaj nie znalazelem albo slabo szukalem...
  5. 17seba

    brak mocy

    brak kompresji jak nic... patrzyles w jakim stanie sa te pierscionki i reszta ???
  6. moj poczatek wygladal tak, ze zaczalem jezdzic od 10roku zycia i sie przyzwyczailem mialem kilka motorkow takze teraz jazda to zaden stres a przyjemnosc.. :icon_eek: A co do Ciebie to powinienes sobie pojezdzic po drogach o mniejszym natezeniu ruchu robic duzo kilometrow moto i przede wszystkim nie powinienes sie bac na drodze bo jestes takim samym uzytkownikiem drogi jak kazdy. A jeszcze by m zapomnial z Twojego postu wynika ze nie masz kat A ;) wiec radze sobie zrobic odrazu wszystkie problemy zniknal
  7. a przed remontem mieszales cos w gazniku ??? jak nie to go nie ruszaj przyczyna zepewne tkwi w tych przerubkach. Kup sobie orginalna uszelke pod glowice-64zl w salonie a nie paprasz na silikonie (polecam ja zauwazylem natychmiastowa poprawe, motor jak jechal 115km\h tak po zmianie uszczelki zamknalem licznik) i nowa swiece albo stara przepal palnikiem. Powinno pomoc
  8. 17seba

    ns1

    drogo... a taniej nigdzie sie nie dostanie ???
  9. 17seba

    ns1

    gdzie moge dostac uszczelke pod głowice do hondy ns1 ??? Nie szukam tej od mbx bo wlasnie ona mi chyba pada powoli (zwliza sie na zewnatrz) a na forum bylo cos ze przez nia jest mniejsza komprecha bo jest troszku za gruba od orginalnej.
  10. moto nie kopci, a nie dawno w zimie zmienilem tlok i szlif cylka to uszczelki tez zmienilem... a moze to bedzie od modulu ??? bo juz nie mam pomyslu od czego to moze byc...
  11. problem dalej ten sam gaznik byl czysciutenki...
  12. witam ponownie, otoz przepalilem swiece palnikiem i nic... problem ten sam nawet zmienilem swiece na inna polska jakas ale bez zmian. Moze w gaznik zobaczyc czy jakis syfek tam nie siedzi ???
  13. jako świerzo upieczony kierowca na B i A ( A dwa dni temu zdalem za 1razem) powiem tak przed egzaminem pytalem sie wszystkich co zdawali na motor co i jak trzeba robic. A wiec po sprawdzeniu stanu technicznego pojazdu jedziesz na wzniesienie ( PAMIETAJ ZE PRZY KAZDYM RUSZENIU NA PLACU POPATRZ PRZEZ RAMIENIA) pozniej robisz 8 i przy dojezdzaniu do "skrzyzowania" rozgladasz sie w obie strony bez kierunkowsakzow !!! robisz ja 5 razy. Natepnie slalom, tam gdy skrecasz w prawo patrzysz przez prawe ramie tam gdzie w lewo patrzysz przez lewe bez kierunkowskazow. W dalszej czesci egzaminu jest hamowania awaryjne gdzie rospedzasz motor od wzniesienia i jak egzaminator podniesie reke hamujesz na dwa hamulce tylne kolo moze dostac poslizgu. Pozniej czekasz 2h na miasto :biggrin:. Na miescie jak wiesz masz gotowa trase egzaminu, na miescie juz nie trzeba az tak zaznaczac tego ogladania sie przez ramiona. Ja osobiscie nie widzialem zeby egzaminator jechal sam w samochodzie ( on musi do Ciebie mowic przez mikrofalowke a jak wiadomo nie moze wtedy prowaddzic samochodu) PS. uwaga w tej Yamaszce YBR 125 na 1 i 2 bo jak wiadomo na egzaminie jezdzi sie powoli i czesto uzywa tych biegow a jeszcze czesciej wskakuje miedzy nimi luz a jest to stresujace jak myslisz ze masz 1 i dajesz gazu i nogi na stopki a motor nie jedzie tylko obroty sie zwiekszaja. Jest tam tylko bagnecik. i pamietaj ze jak pokazujesz plyn hamulcowy wyprostuj motocykl. Jakies pytania jeszcze ???:biggrin: sory za powtorzenia :cool: sory za powtorzenia :crossy:
  14. jako świerzo upieczony kierowca na B i A ( A dwa dni temu zdalem za 1razem) powiem tak przed egzaminem pytalem sie wszystkich co zdawali na motor co i jak trzeba robic. A wiec po sprawdzeniu stanu technicznego pojazdu jedziesz na wzniesienie ( PAMIETAJ ZE PRZY KAZDYM RUSZENIU NA PLACU POPATRZ PRZEZ RAMIENIA) pozniej robisz 8 i przy dojezdzaniu do "skrzyzowania" rozgladasz sie w obie strony bez kierunkowsakzow !!! robisz ja 5 razy. Natepnie slalom, tam gdy skrecasz w prawo patrzysz przez prawe ramie tam gdzie w lewo patrzysz przez lewe bez kierunkowskazow. W dalszej czesci egzaminu jest hamowania awaryjne gdzie rospedzasz motor od wzniesienia i jak egzaminator podniesie reke hamujesz na dwa hamulce tylne kolo moze dostac poslizgu. Pozniej czekasz 2h na miasto :cool:. Na miescie jak wiesz masz gotowa trase egzaminu, na miescie juz nie trzeba az tak zaznaczac tego ogladania sie przez ramiona. Ja osobiscie nie widzialem zeby egzaminator jechal sam w samochodzie ( on musi do Ciebie mowic przez mikrofalowke a jak wiadomo nie moze wtedy prowaddzic samochodu) PS. uwaga w tej Yamaszce YBR 125 na 1 i 2 bo jak wiadomo na egzaminie jezdzi sie powoli i czesto uzywa tych biegow a jeszcze czesciej wskakuje miedzy nimi luz a jest to stresujace jak myslisz ze masz 1 i dajesz gazu i nogi na stopki a motor nie jedzie tylko obroty sie zwiekszaja. Jest tam tylko bagnecik. i pamietaj ze jak pokazujesz plyn hamulcowy wyprostuj motocykl. Jakies pytania jeszcze ???:crossy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...