Skocz do zawartości

kichacz

Forumowicze
  • Postów

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kichacz

  • Urodziny 06/19/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wysokie Mazowieckie

Osobiste

  • Motocykl
    X11
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kichacz

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

-2

Reputacja

  1. w starych oplach astrach też głowice dokręca się z dwóch części jednymi śrubami , i między tymi dwiema częściami nie ma uszczelki - więc stosuje się hermetyk . Można używać go również do pokropienia na gwinty śrub żeby sie nie odkręcały itp . Dobrej klasy hermetyk i cieniutko nakładasz i jest dobrze . Mówie tu o miejscach styku metalu z metalem gdzie producent nie stosuje tam uszczelek .
  2. ja tak kiedyś miałem w kolegi sradzie - robiliśmy wszystkie przypadki co tu wymieniliście i NIC . Po pewnym czasie doszedłem do takiego momentu że - przestawiłem wałki rozrządu o 180 stopni . Moto pali i cyka do dzisiaj , na zimnym i na rozgrzanym :) Wcześniej gdy były odwrócone o 180 dokładnie były takie same problemy jak opisujesz.
  3. ciśnienie sprężania sie mierzy , stopień sprężania się liczy
  4. Witam , kupie silnik do simsona s51 enduro , 3 biegowy na przerywaczu , musi być sprawy , razem z kompletnym zapłonem i gaźnikiem , Poprosił bym o kontakt ([email protected]) zdjęcia i podanie ceny , krótki opis . Pozdrawiam
  5. no tak , troche źle sprecyzowałem to co napisałem ale o to samo mi chodziło . PS : znam bardzo dobrze konstrukcje silnika , nie tylko tłokowego .
  6. BO TONĄCY BRZYTWY SIE CHWYTA , jeżeli bierze olej to rozbierasz silnik i wymieszasz zużyte części . Najlepiej pierścienie , prowadnice , gumki na zaworach ,itp itd ogólnie gdybać można . PS , na tłoku są trzy pierścienie lub dwa , jeden uszczelniający i dwa smarujące gładź i zgarniające , jeżeli uszczelniający jest przygrzany , lub nie posiada swych właściwości będzie przepuszczał ten olej , i tu próba olejowa pomoże bo na chwile go uszczelni i pomoże w ocenie zużycia. jeżeli olejowe do dupy to krzyż na droge temu fazerowi bo długo nie najeździ.
  7. Przynajmniej wiesz że jest olej :D:D , musisz zrobić próbę olejową i będzie wiadomo czy pierścienie czy zawory . Bo tylko tamtędy może gnać jeżeli nie widać wycieków . Próba olejowa polega tak : wstrzykujesz do komory spalania (jak tłok w dole) strzykawke oleju , i patrzysz ciśnienie . Jak się zwiększy ciśnienie to pierścienie , jak bedzie bez zmian to zawory . PS , gumki na zaworach i tak i tak trzeba zmieniać , a i nie przesadź z ilością oleju bo ciecz jest mało ściśliwa i można korbowody pogiąć hehehehe :D:D:D to se żeś jamasze kupiŁ ;P
  8. nie nie , zostanie tak jak jest , stelaż zostanie na moim motorze. PS. jesteś chyba 4 osobą chcącą kupić ten stelaż . POZDRO
  9. raczej będzie do sprzedania razem z motorem bo nie mam tej rączki oryginalnej .
  10. odświeżam mój meil ([email protected]) co do ceny to moge zejść , zależy mi na sprzedaży przed zimą
  11. Witam ,może HONDA X11 ? oscyluje w granicach podanej ceny . Jakby co to ([email protected]) , okolice Białegostoku . Pozdro
  12. zluzuj napinacz i zdejmij górny ślizg . Taki troche prymitywny sposób bo dokładnie nie sprawdzisz tak , ale jeżeli po zdjęciu ślizgu i zluzowaniu napinacza łańcuch będzie trochę chodził góra-dół między kołami rozrządu to wymieniaj . Sam musisz ocenić zużycie . Nowy łańcuch 200 zł , wiec jeżeli hałasuje to nie wiem nad czym sie zastanawiasz :) plus luzy zaworowe posprawdzać . Ale to juz po wymianie . Pozdro PS. to juz nie ta epoka co części były z kosmosu , chce sie jeździć trzeba inwestować :) heheh life :)
  13. Jeżeli chodzi o zimę i stanie motoru na gumach to ja sobie uspawałem podstawki pod tylny wahacz i pod przednie lagi . Materiału poszło niewiele ze złomowych odpadów , motor sobie stoi w powietrzu , oraz wygoda przy zdejmowaniu koła na wymiane oponki itp . Co do twardości to nigdy nie jeździłem kawasaki ale w fireblade jak kiedyś za dużo oleju miałem w przednich lagach to był jebitnie twardy , zdarzało mi sie że wyrywało mi kierownice na większych nierównościach . Wyssałem po dwie strzykawki z każdej lagi i problem zniknął .Pozdro
  14. za 4 tyś nie ma dobrych motorów , za tą kasę albo staruch jakiś albo mała pojemność . A że mała pojemność na trase się NIE NADAJE !!! o tym się sam przekonałem . Dwa lata temu dla kolegi sprzedałem za 4300 zł cbr 600 F1 , kumpel obleciał nią całą polske z panną i nie narzekał - ale sam przyznał że gdyby mu przyszło tyle jechać GSem , ERem , XJtem lub tym podobne to by sie chyba ze*rał :)
  15. jakby ktoś chciał pooglądać to 22 stonki zdjęć X11 - http://annonce.xeleven.com/vendus.php
×
×
  • Dodaj nową pozycję...