_Radzio_ Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 mam nowy problem, gdy nacisne stopa to rozjaśnia się przednia lampa ale postojówka przygasa, a gdy włącze naraz światła, kmigacze i stop to wszystko przygasa. Gdzie tkwi problem wcześniej było ok. Cytuj ..::HONDA POWER::.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 omp'a są bardzo dobre i w dość dobrej cenie:) OMP to najtańszy shit z oferty uszczelek, upg z setu nie wytrzymały 2 mth w dwóch sprzętach. Dobre i tanie uszczelki to Namura i Winderosa, ale napewno nie OMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 OMP to najtańszy shit z oferty uszczelek, upg z setu nie wytrzymały 2 mth w dwóch sprzętach. Dobre i tanie uszczelki to Namura i Winderosa, ale napewno nie OMPPotwierdzam. OPM to szit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Radzio_ Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 co może być przyczyną przygasania wszystkich świateł po naciśnięciu "stopa", w tym samym momencie lampa z przodu rozjaśnia się jeszcze bardziej? Cytuj ..::HONDA POWER::.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro maniak Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Witam po krotkiej przerwie i zwracam sie do was Panowie z maly zapytaniem,mianowicie jestem na etapie kupowania nowych kapci do mojej hondy.I stad pytanie odnosnie przedniej opony gdyz w nominale mam 80/110-21 a mam mozliwosc kupienie michelina competition 5 po naprawde dobrych kosztach z tym ze jest to 90/90-21. Czy ta opona bedzie odpowiednia? czy wogole nie zaprzatac sobie tym glowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 będzie spoko! ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) witamjaki jest gwint nakrętki (lewy czy prawy) kosza sprzęgłowego w xr 600r z1995r??? Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez barszcz91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 prawy, gwint nakretki na wale trzymającej dolną zebatke rozrządu też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 okdzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Witam. Dosyć dawno się nie udzielałem na forum FM ale mam takie pytanko do posiadaczy XR400R Sam mam od 6 lat TT600R, chce ją zmienić na coś innego (lżejszego) TTR kupiłem z planami „dalekiej wyprawy” a praktycznie od 4 lat kompletnie nie mam czasu po za niedzielnymi wypadami. I tu mi trochę przeszkadza masa TTR, ale na + jest w miarę „komfortowa” jazda po szosie bo i taka mi się zdarza…. Jednak chciałbym coś innego jakiś powiem czegoś świeżego lżejszego … na pewno musi to być wiatrołap. I tak myślę o XR400R w terenie będzie zdecydowanie na + od TTR ale pytanko jak to się zachowa na trasie przelotowa 100km/h? oraz czy przy szybkich przelotach po szutrowej nie brakuje mocy ? sam mam warunki fizyczne raczej typowo pod XR czyli 169 i 75kg ale TTR przez te lata opanowałem zdrowo i jakoś problemów mi nie sprawia…na pewno XR je duuuzo lżejsza od ttr tylko boje się że mocy będzie brak .. a może przy tej masie te koni ciągną lepiej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 to weź 600 :D 120kg na sucho dla z bębnem z tyłu i 123 dla z tarczą... 600 nawet przy 120 przelotowej nie będzie marudzić to jest motocykl do rajdów open terrain , scott summers ją w zawodach baja gonił non stop 120-130 czyli vmax tego moto i nic złego się nie działo-dopóki ma chłodzenie olej i paliwo będzie jechać.... xr600 po ttr 600 będzie wydawać się mocniejsza, bo sporo agresywniej oddaje moc mimo że na papierze mają w sumie tyle samo koni.........ja mam w stajni xt600 i xr600 to xt wydaje się duuuuużo słabsza od xr a xt jest w lepszym stanie technicznym (silnik ) bo w mojej xr to silnik już jest w grobie zawias dla amatora styka chyba że masz zapędy na tor mx :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 XT nie ma co porównywać do XR600 jak już to z TT z tamtych lat, ale ja 600 nie chce bo mimo odczucia większej mocy jak napisałeś zawieszenie i hamulce sa o klasa niżej od TTR… 600 miałem okazje parę razy polatać i zawieszenie TTR robi dużo lepiej o hamulcach nie wspomnę :icon_razz: … niestety nie znam nikogo kto ma 400cm3 a zanim bym kupił XR musiał bym pozbyć się TTR… wiec wole mieć pewność że będzie ok. :icon_mrgreen:Tak samo XT i TTR to inna liga mimo że te same silniki to krótsze przełożenia TTR inna mapa i kreci lepiej od XT…ale nadal jak traktor :bigrazz: Musze jakąś namierzyć może jak będzie jakieś ogłoszenie w okolicy to obadam tą 400… bo do TTR mam masę części w tym legendarny moduł ale o dziwo od 6 lat nic się nie dzieje :) Ale jak co nadal chętnie posłucham opinii posiadaczy Xr jak to lata po szuterku z większą V :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Powiem Ci że zależy od przełożenia jakie sobie zastosujesz,ale przelotowa 100 to nie problem,masz chłodniczke oleju więc nie ma co się martwić,te silniki są naprawdę bardzo bardzo odporne jeśli tylko mają olej... ...najlepiej po prostu dosiądź cztery-sety i się przeleć bo takie teoretyczne gdybanie jest o kant dupy,jedno wiem w 100%-z wagi,poręczności i zawieszenia będziesz na pewno zadowolony... większe prędkości nie robią na niej wrażenia,po prostu brakuje biegu nr 6....a zap***dala się bajecznie ;] Polecam Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Radzio_ Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) orientuje się ktoś ile może kosztować przewinięcie cewek alternatora? do hondy xr600r Edytowane 30 Maja 2012 przez _Radzio_ Cytuj ..::HONDA POWER::.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Zależy od zakładu, do DT80 sztuka od ładowania kosztowała 180zł, podobno cały stojan 350zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.