Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem z moją xr 600 z 1995r a mianowicie z gaźnikiem, nie chce się wkręcać bez ssania, dławi się jak by miał za mało paliwa a za dużo powietrza. da się jeździć tylko na ssaniu na środkowej pozycji dźwigienki od ssania. Iglica ustawiona jest już dość mocno podniesiona na przedostatnim rowku, przeczyściłem gaźnik i dalej to samo. Może wie ktoś co może być przyczyną?

Edytowane przez barszcz91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory pomyliłem się

 

iglica była podniesiona na przedostatnim ząbku teraz podniosłem na max i dalej się dławi. Może to przez dyszę bo siedzi tam 125 (chyba oryginał bo ma logo keihina)

 

gdzieś czytałem że dysza ma być #152 a w tym problem że dysze 152 nigdzie tylko w servisie można dostać a na allegro znalazłem dyszę 150 i 155 która waszym zdaniem była by lepszym wyborem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125 to ma bodajrze dławiona xr650r -na tej dyszy nigdy nie osiągniesz full mocy.......

 

a to ci się stało tak nagle (jeździła normalnie ?? ) czy kupiłeś niesprawny moto i dopiero ogarniasz ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125 to ma bodajrze dławiona xr650r -na tej dyszy nigdy nie osiągniesz full mocy.......

 

a to ci się stało tak nagle (jeździła normalnie ?? ) czy kupiłeś niesprawny moto i dopiero ogarniasz ??

 

xr650r to calkiem inny moto niz xr600

 

ja mialem 185 w xr650r

 

tu tabela

http://www.xr650r.us/jetting/

 

zakorkowana miala chyba kolo 145

 

 

jdo xr600 bral bym 155, lekko za bogata mieszanka szkód nie zrobi

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem motocykl sprawny i jeździłem cały czas na pół-ssaniu (druga pozycja dźwigni) wszystko pięknie ładnie chodzi równo nie gaśnie myślałem że tak musi być przy zakupie, poprzedni właściciel też tak jeździł i też twierdził że tak musi być. Poprzedni właściciel sprowadził moto z niemiec, może jakiś niemiec chciał zaoszczędzić na paliwie i wstawił dysze od czegoś 125, albo po prostu za dużo mocy miała :)

 

z tego co tu piszą to zakorkowane xr600 miały 135 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/106139-xr-600-na-zimno-ciezko-pali-10-min-kopania/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr650r to calkiem inny moto niz xr600

 

gaźnik praktycznie ten sam konstrukcyjnie tylko 1mm większa gardziel-pewno nawet dysze pasują

 

miała dyszę główną 125

http://www.xr650r.net/nonepa.html

cytat Change the main jet from a 125 to a 170, 172 or 175 depending on altitude.

 

zerkłem w moje niemieckie papiery od 600 i pisze że motocykl miał blokadę do 12kW przez zmianę świecy i mniejszą dyszę-zapewne tak ma twoja ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik praktycznie ten sam konstrukcyjnie tylko 1mm większa gardziel-pewno nawet dysze pasują

 

miała dyszę główną 125

http://www.xr650r.net/nonepa.html

cytat Change the main jet from a 125 to a 170, 172 or 175 depending on altitude.

 

zerkłem w moje niemieckie papiery od 600 i pisze że motocykl miał blokadę do 12kW przez zmianę świecy i mniejszą dyszę-zapewne tak ma twoja ....

 

125 miała tylko w usa, w europie każda miała 175

 

tabelka w Miscellaneous

http://www.xr650r.us/xr650r_faq/

 

xr600: 40KM, stalowa rama, chłodzony powietrzem

 

xr650r 60KM, alurama, chłodzony wodą

 

kolega miał białą a ja czerwoną świnię, faktycznie sporo części jak włączniki świateł, lagi itp są identyczne, ale silnik to już różne konstrukcje, co zresztą czuć w osiągach

 

co do gaźnika cytując test: http://www.mcnews.com.au/testing/hondaxr650test.htm

 

"The carburettor looks similar in appearance to the XR600 but is very much a changed unit. "

 

"Gaźnik wygląda podobne w wyglądzie do XR600, ale jest to bardzo zmieniona konstrukcja "

 

u mnie w brifie była podana prawdziwa moc 60km (tyle, ze w kW)

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125 miała tylko w usa, w europie każda miała 175

 

u nas w Pl pełno jest sprowadzonych z USA -poznać je można m.in. po małej lampie i liczniku mil zamiast prędkościomierza.......sporo sprowadzonych jest zablokowanych......

 

blokowana była też wersja australijska a ona ma normalną lampę i licznik...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh to może moja australijska bo ma normalną lampę i licznik... w dowodzie niemieckim pisze że ma moc 25kw jak coś zdjęcie mojej motorynki: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/154117-honda-xr600r-1995r/

właśnie zamówiłem dyszę 155 od keihin'a cr powinna pasować http://allegro.pl/dysza-dysze-keihin-cr-kx-rm-yz-crf-motocrossswie-i2413988522.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstawiłem dyszę 155 i dalej to samo ale już troszeczkę lepiej jeżeli chce szybko gazu to silnik robi buuuuuu i zaczyna gasnąć odpuszczę manetkę silnik pracuje delikatnie dodam gazu to normalnie chodzi i się wkręca. Po prostu raptownie nie może wystartować z niskich obrotów jak już jest na wyższych obrotach to fajnie się wkręca. Na pół ssaniu chodzi elegancko bez problemów tylko wiadomo nie uzyskuje maksymalnej mocy i jest trochę lipa. Co może mu dolegać? A ten air cut to co to jest ta gumowa membrana jakie ma zadanie w tym gaźniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Kolegów, jestem nowy na forum, od pół roku jestem posiadaczem Hondy XR600R z 91 roku.

Jak dla początkującego motocyklisty o wadze ok 100kg motor okazał się idealny.

Z czasem jednak zaczęło mi brakować mocy. Mam przełożenie 14/48.

W moim motorze mam założony podcisnieniowy gaźnik z Hondy Nx 650 dominator.

Chciałbym dodać motorkowi troche mocy bo wydaje mi sie ze powinien być troche mocniejszy.

I teraz moje pytanie:

Czy jest mozliwość ze gaźnik z dominatora troche dusi moje "cudo"??

Czy wymiana gaźnika na oryginalny Keihin PD dużo zmieni w reakcji na odkręcenie manetki?? Czy jest sens wymienić go na oryginalny ??

Bardzo proszę o odpowidz osoby która miała doświadczenie z tymi gaźnikami w xr600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz zmieniać to na gaźnik z pompką typu keihin FCR albo MIkuni TM da ci lepsza reakcję na gaz,a jak chcesz więcej mocy to kup lc4 620 SC albo XR 650 R :D

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...