Skocz do zawartości

barszcz91

Forumowicze
  • Postów

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O barszcz91

  • Urodziny 08/14/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motoryzacja, cross/enduro
  • Skąd
    Suwałki

Osobiste

  • Motocykl
    Honda xr 600R 95r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    13009293

Osiągnięcia barszcz91

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Motocykl SPRZEDANY temat do zamknięcia
  2. Witam Sprzedam Moją Hondę XR Opis Honda XR 600R z 1995r przebieg ok. 28000km w bardzo dobrym stanie technicznym jak i wizualnym, Zarejestrowany i ubezpieczony (do 18-04-2017) w PL jakieś 4 lata temu sprowadzony był z DE Dane techniczne i informacje na temat tego modelu>>>>>>>http://www.motogen.pl/Honda-XR-600-R-wysportowana-babcia,7974.html Silnik w bardzo dobrej kondycji odpala praktycznie z pierwszego kopa, nie kopci, zero wycieków czy jakiś niepokojących dźwięków, biegi wchodzą leciutko i nie wyskakują, jakieś 3000km wymieniono w silniku: -łańcuch rozrządu DID -Tłok Kuty Wossner -Korbowód Hot Rod -Kpl głowica bo w starej gwint na świecy się skończył -wałek rozrządu HOT CAM -Kpl uszczelek Cometic -Nowa Krzywka zaworowa OEM HONDA -Zalany motulem 5100 10w40 Stare części i dokumentu zakupu do wglądu Elektryka w 100% sprawna Światła, kierunki klakson zostało podłączone na oryginalnym używanym w bardzo dobrym stanie przełączniku od hondy xlr która w porównaniu do xr miała fabrycznie kierunkowskazy Zawieszenie fabryczne Showa w pełni regulowane. Tył bez żadnych wycieków i nadmiernych luzów w pełni sprawne, przesmarowanie i nic więcej nie robione, Przód po wymianie uszczelniaczy Athena i oleju Motul Fork Oil Factory Line Medium 10W . Rama w bardzo dobrym stanie nie zgniata i nie malowana w Polsce prawdopodobnie w oryginalnym stanie. Plastiki w bardzo dobrym stanie nie pognita, czaszka lekko szczerbiona reszta plastików nie połamana ani nie była spawana Hamulce przód nowa tarcza i klocki wymieniane jeszcze przez Niemca. Tylna tarcza niedługo do wymiany a klocki nowe zakładane jakieś 100km temu Napęd w dobrym stanie, łańcuch did x-ring wymieniany w DE Nowe Opony DUNLOP D952 Dodatkowo zainwestowałem w parę fajnych gratów jak -Kolektor wydechowy CRD ze stali nierdzewnej -Końcówka wydechu FMF (RARYTAS praktycznie nie dostępny w PL I ciężko dostępny w EU) dedykowany do XR 600 -Gruba kierownica PROTAPER + adaptery NONAME Powodem sprzedaży jest przesiadka na crossa. Może nikt nie wieży ale przez ostatnie 2 lata motocykl był używany do jazdy po bułki CENA 7650PLN kontakt: 518161391
  3. witam czy motocykle HM (Honda Montesa) cre 450r mają taki sam silnik co w crossów-ce honda crf 450r? http://www.hmmoto.it/it/prodotti/CRE-F450R-13 czy to jest crf 450r z doczepionym oświetleniem i homologacją?
  4. update nowo nabyty układ wydechowy
  5. czy ktoś zakładał do xr 600 jakiś gaźnik wyczynowy z pompką przyspieszającą? bo już nie mam nerwów na mojego oryginalnego keihina, gdy dodam raptownie gazu zabuczy i zgaśnie, dodam że moto ma przelotowy układ wydechowy crd i końcówkę fmf
  6. pierwszy raz jak najszybciej po 30km zmienić olej
  7. podłamać ale możesz się załamać jak ci te lc4 zacznie się sypać
  8. dziad dwa razy płaci ja bym ten tłok wyrzucił na złom żeby nie kusił i zainwestował w jakiś porządny, jak coś to mogę ci załatwić tłok wiseco do twojej xr http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS&notitle=1&wsk=M
  9. witam ponownie czy toś z was wstawiał podnóżki do xr 600r od jakiegoś wyczyna np. od crf 450 z 2008r?
  10. spróbuj zamienić miejscami w przypadku wossnera jeden pierścień jest cienki a drugi grubszy tak samo i rowki w tłoku
  11. jak zakładałem łożyska to wał był w zamrażarce na 24h a łożyska podgrzane suszarką do włosów i to razem ładnie się złożyło, kartery (gniazda na łożyska) lekko podgrzałem palnikiem od smalenia świnia i ładnie to wszystko się złożyło co do wymiany tulejki w korbowodzie hot rods, niby jest to możliwe ale producent nie podsiada w sprzedaży tych tulejek nawet jak byś miał wymieniać i dorabiać tulejkę to i tak tyle nie wytrzyma co oryginalna hot rods
  12. moja xr przechodziła teki remont i takie same objawy miała jak twoja. nie polecam hot rodsa do tego moto bo to jakieś gówno, mój ma przejechane z 3500km i mam wrażenie jak by po cichu zaczęła się odzywać korba, lepiej zainwestuj w wossnera czy coś lepszego tak samo i tłok lepiej wossnera (nie podnoszącego kompresji), gdzieś widziałem na allegro oryginalny tłok do xr 600 bez pierścień za nieduże pieniądze, wystarczy dokupić pierścienie i najlepszym by było rozwiązaniem z łożyskami nie jest tak pięknie zauważ że któreś łożysko chyba od strony magneta jest węższe od zwykłego. Jak masz wszystko rozebrane razem sprawdź łożyska na balansie.
  13. no właśnie by mi się przydał nowy pokrowiec możesz zapodać numer do właściciela tego pokrowca?
  14. dobra znalazłem telefon do motula http://www.motul.com/pl/pl/contact dzwoniłem do i jakiś człowiek stwierdził żeby nie kierować się nową barwą motula 300v i jeżeli olej pochodzi od autoryzowanego dilera olpol to w 200% jest oryginalny jak coś to mogę odsprzedać nowego oryginalnego świerzego motula 300v 10w40 za 230zł
  15. więc jak to sprawdzić czy to oryginał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...