Skocz do zawartości

SUZUKI GSR 600 wady - zalety


Rekomendowane odpowiedzi

witajcie, ja zgadzam się z tymi,którym GSR się podoba - też uważałem , że do tej pory nowy Fazer 600 to debeściak w swojej klasie - ale po zobaczeniu na żywo GSR-a nie jestem już taki pewien. Co do wydechów pod kanapą to w mojej BMW też tak jest , plecak ma całkiem znośnie, a w chłodniejsze dni jest super ciepełko. A poza tym wg. mnie takie wydechy wyglądają lepiej niż komin z boku ( a poza tym łatwiej zamontowac kuferki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Poprostu zakochałem się w tym motorku od pierwszego wejzenia!!! :clap: Wsumie to jeszcze nie mam prawa takim jezdzic ale za rok? kto wie :clap: Noo pierw trzeba uzbierac ponad 29 tys zł czyli wsiade pozniej na niego nic za rok :lapad:

 

Ten motocykl jest piekny. Pewnie nie wszyscy lubie motocykle typu Naket..hmm mi sie tez nie podobaly kiedys ale jak zobaczylem GSR600 too...szczeka w dol...

 

I mam takie pytanka dotyczace wlasnie Suzuki GSR 600.

Ile pali ten motorek, jaka jest jego predkonsc maxymalna i jaka droge mozna przejechac na pelnym baku czyli zasieg? I ostatnie moje pytanko to czy nadaje sie poza miasto? Bo wszedzie gdzie czytam to pisze ze to miejski motor. I teraz sie pytam jak sie sprawuje poza miastem jaka jest wygoda? Moze ma ktos takiego a moze ktos go testowac?

 

Aha...witam wszystkich bo jestem tu nowy :wink: pzdr.

 

:icon_exclaim: :biggrin: :bigrazz:

S U Z U K I G S R 6 0 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj sobie takich info w necie nierobie:P Dużo szybciej byś znalazł dane techniczne i opis niż zapewne zajęło Ci pisanie tego tematu. Bardzo ładne moto, ale myśle że jesteś tylko chwilowo zauroczony i nie wiem po co pisałeś ten temat :).

Edytowane przez Conqueror
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie jestem chwilowo zauroczony ;) A temat pisalem po to bo motor mi sie tak spodobal ze musialem napisac nowy temat i spytac sie was czy rzeczywiscie ten motek jest taki dobry jak wyglada :)

 

W necie tez patrzylem ale nic nie bylo o osigach tego motorka tzn. 0 - 100 km/h, spalanie, zasieg itd. tego nie bylo.

 

A pozatym to czy temat sie zaklada tylko jak sie ma jakis problem itd. Mysle ze kazdy motor powinien miec swoj temat na tym forum bo to wkoncu forum morocyklowe ;)

 

pozdrawiam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złośliwe pytanie: co to jest motocykl typu "naket"?

poważna odpowiedź: nie spodziewaj się wielu istotnych odpowiedzi, bo motocykl nowy, jeszcze niewiele ludzi nim jeździ. dane techniczne znajdziesz u producenta, a wrażenia z jazdy... może ktoś się trafi

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem ok. pół godziny, czyli ze 30km nawinąłem.

 

Komforcik jest ok. Oczywiście do turystyki warto założyć owiewkę, albo ograniczyć prędkość, bo powyżej 160-180km/h to jest walka z żywiołem a nie jazda. Na dłuższą metę za bardzo położyć się nie da, bo nie jest zbyt wygodnie. W każdym razie pozycja za kierą do normalnej jazdy jest ok, kanapa bardzo ergonomiczna i komfortowa.

 

Minus za lusterka - drgają tak, że nic w nich nie widać. Nawet dealer suzuki powiedział że są do niczego i na wstępie warto je wymienić na jakieś lepsze.

Szmelcowate są też zegary - plastikowa konsola mnie kojarzy się z chińską zabawką.

Bądź co bądź to moto kosztuje 'tylko' niecałe 30 tys, więc trudno wymagać super dopracowania detali. Jak na tę klasę cenową i tak jest bardzo dobrze (przyjrzyj się np. kierunkowskazom z tyłu - to nie są te same, które można spotkać w 70% modeli suzi).

 

Osiągów nie mierzyłem, ale raczej nie ma powodów do narzekania. W 2 osoby szybko doszedł w granice 230-240km/h (tu znów drgały zegary i trudno było dokładnie odczytać). Do setki nie wiem dokładnie ile, ale na pewno poniżej 4 sekund. Obstawiam coś koło 3,5-3,7. Ma typowy problem tych motocykli - jak chcesz się rozpędzać, to musisz zredukować ze 3-4 biegi w dół :)

 

Duży plus za kulturę pracy silnika - jest bardzo "grzeczny" i ucywilizowany, bez niespodzianek. Kolejny plus za zawiechy i trakcję. Typowe polskie dziury nie wyprowadzały GSRa z równowagi, natomiast w zakrętach prowadził się precyzyjnie. Motocykl bardzo łatwy i przyjemny w obejściu.

 

Spalanie jakie może być? Jak będziesz latał spokojnie, to pewnie poniżej 5 litrów, a jak trochę ostrzej to pomiędzy 6-7. Pod tym względem wszystkie motocykle w tej klasie są zbliżone i czy producent podaje 4,1 czy 4,3 na setkę, to i tak wyjdzie na to samo (czyli 5 z kawałkiem przy normalnej eksploatacji).

 

Ogółem bardzo fajne moto. Drobne niedociągnięcia można poprawić (lusterka), albo się przyzywczaić (zegary - choć je też można wymienić na inne, ale to już więcej zabawy). Jeśli design Ci odpowiada, to bierz śmiało - GSRowi niczego nie brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te cudo jest śliczne. Szkoda tylko, że ma tak malutko koni ;)

 

Bo ja wiem czy ma malo koni? Prawie 100 koni ma (98 KM chyba ma jesli dobrze pamietam) to wydaje mi się że to dobry wynik :) Moze sie myle to poprawcie mnie ;) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Tu masz link...

 

http://www.motobikers.net/forum/viewtopic....t=12667&start=0

 

moto piekne i moze to tylko pojedyncze egzemplarze ale chyba jednak obawialbym sie to kupic :)

 

a najlepsze jest przedostatnie zdjecie z pierwszego posta, fajny czoper :icon_mrgreen:

Edytowane przez mikun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl nowy a pomimo tego uzywany da sie kupić za śmieszne pieniądze... dla mnie totalna porażka... Nie wiem tylko dlaczego na zachodzie pękają ramy a u nas pomimo takich fajnych dróg nie było jeszcze przypadku, żeby komus pękła.. No może dlatego, że sprzedano parenaście sztuk tego ustrojstwa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam, jak w temacie, proszę o opinię osoby użytkujące gsr-a...

 

- jak to przyspiesza?

- jak to hamuje?

- jak z elastycznością na poszczególnych biegach?

- jak się sprawuje zawieszenie?

- jak się w korku miedzy puszkami przeciska?

- czy można się trochę na szutrze powygłupiać?

- czy był ktoś takim sprzętem na torze (poznań)?

 

jakiekolwiek porówanie do gsxr 600 lub 3/4 mile widziane :)

 

 

 

pozdro600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...