Skocz do zawartości

mikun

Forumowicze
  • Postów

    131
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mikun

  • Urodziny 09/29/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, sport, komputery
  • Skąd
    Miłosław (wlkp)

Osobiste

  • Motocykl
    DL 650 K4
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mikun

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Na sprzedaz moto jak w temacie Kupiona 2 lata temu od jednego z forumowiczow (o ile sie nie myle jego nick to vdq), bardzo dobry stan, oryginalny lakier, ja jestem od niedawna w UK a moto zostalo w Polsce i zajal sie nim ojciec, jednak zachcialo mu sie choppera i szukam mu tu jakiejs virago 535, a sam mam od wczoraj Thundercata wiec cebulka juz nikomu niepotrzebna. Duzy przebieg (~85 tys. km) ale przynajmniej nie byl cofany:) a silnik mimo przebiegu i tak chodzi bardzo dobrze, nie bierze oleju. jedyna przypadlosc to to samo co w praktycznie wszystkich innych cb 500, czyli halasujacy kosz sprzeglowy. moto ma zalozona szybe i zmienione kierunkowskazy (oryginalne czasami nie laczyly ale jesli komus zalezy to pewnie jeszcze gdzies leza w domu i by sie znalazly) odebrana kilka dni temu od mechanika, wymieniany byl olej, swiece i regulowane gazniki (wiem ze troche to bez sensu skoro bylo wiadomo ze ma isc na sprzedaz a i tak prawie kazdy sam to robi zaraz po kupnie, ale to juz nie byla moja decyzja tylko ojca...) link do aukcji http://moto.allegro.pl/item979686158_honda...tan_okazja.html cena oczywiscie do negocjacji tu jeszcze kilka dodatkowych fotek na bikepics http://bikepics.com/members/mikun87/95cb500/
  2. bez przesady... skoro jezdzil yamaha TZR ktora ma 10 KM to przesiadka na 15-konna CBR 125 jest wg mnie calkiem bez sensu a myslales nad GPZ 500S? R6 raczej sobie odpusc. na twoim miejscu wzialbym albo GPZ 500 (GS 500F mi sie nie podoba) albo ewentualnie GSX-F tak jak ukasz, ma cos ok. 80 KM wiec juz dosc sporo, mocniejsze sprzety odpadaja
  3. Dzieki KURCZAK :wink: Dzisiaj doszedl do mnie filtr powietrza (zamowilem na www.sklepmotocyklowy.pl - zajebisty sklep, zlozylem zamowienie wczoraj rano troche po 7 a dzisiaj popoludniu paczka byla juz u mnie. pierwszy raz korzystalem z ich uslug wiec nie wiem czy to zawsze tak jest ale jestem mile zaskoczony :biggrin: ), od razu wymienilem i jest niewielka poprawa. Troche lepiej przyspiesza, lepiej reaguje na gaz i nie zamula tak na wysokich obrotach, Vmax minimalnie wzrosla bo teraz da sie choc troche przekroczyc 180 km/h (i jeszcze sie powoli rozpedzal wiec jakbym mial dluzsza prosta to moze by do 190 doszedl). Jeszcze poprawie jeden krociec miedzy airboxem a gaznikiem bo sie lekko zsunal i potem sie zajme gaznikami, zobacze co z ta membrana i trzeba bedzie wszystko porzadnie wyregulowac. Jak juz bedzie wiadomo co i jak to napisze
  4. Regulowane byly zaraz po kupnie Po kupnie robiona byla tylko synchronizacja, moze niedlugo oddam gdzies do regulacji jesli nic nie pomoze No i to wlasnie dzisiaj sprawdzilem i jak zobaczylem to az sie przestraszylem :biggrin: caly filtr jest tak zaj**any brudem, wszedzie syf ze nadaje sie tylko do smietnika i musze kupic inny ;) jeszcze dzisiaj zamowie chyba w Klasie i jak wymienie to zobacze czy bedzie poprawa Przy okazji jak juz dlubalem to sprawdzilem tez membrany w gaznikach i sie okazalo ze jedna jest uszkodzona... jest troche rozerwana ale uszkodzenie to jest na samej gorze w tym miejscu na ktore nachodzi pokrywa wiec czy to ma jakis wplyw na prace silnika? nie za bardzo wiem jak wytlumaczyc wiec moze zrobie jutro fotki, wrzuce gdzies i podam linka zebyscie mogli ocenic bo nie wiem czy trzeba cos z tym robic. A na razie priorytetem jest wymiana filtra powietrza i pozniej sie zobaczy co dalej Dzieki wszystkim za podpowiedzi
  5. Opone rzeczywiscie mam zalozona szersza niz standardowa (150/80 a powinna byc chyba 130/90) - tak juz kupilem. Co do zlego przelozenia to nie wiem, predkosci osiagane na poszczegolnych biegach wydaja mi sie mniej wiecej takie jak powinny byc fabrycznie (na 1. ok. 80 km/h przy 12 tys. obr, 2 - 120, 3 - 150, a na 4, 5 i 6 juz sie nie da przekroczyc 170, moze jakis posiadacz GPZ sie wypowie jak jest u niego :icon_question: ) wiec chyba przelozenie jest OK ale sprawdze te zebatki. Kosz byl do wymiany bo napier**lal naprawde niemilosiernie, ten ktory jest teraz tez halasuje ale tylko troche, o wiele mniej niz poprzedni
  6. No wiem ze przez internet sie nie da nic ze 100% pewnoscia stwierdzic ale liczylem na jakies podpowiedzi. Nie twierdze ze mechanik nie ma racji, tylko moje watpliwosci wynikaja z tego ze zawsze myslalem ze w przypadku slizgajacego sie sprzegla obroty powinny rosnac a predkosc nie a u mnie predkosc rosnie rownomiernie ze wzrostem obrotow i po prostu na 6. biegu zatrzymuje sie na 8,5 tys. obrotow i wyzej nie pojdzie. Czy jest mozliwe zeby na slizgajacym sprzegle wystepowaly takie objawy? A co do wymiany kosza to chodzilo o to ze stary strasznie halasowal a poza tym podobno (tak mowil ten mechanik) kiedys przy tym sprzegle ktos grzebal, niektore jego czesci byly w ogole nie od tego modelu i bylo poskladane nie tak jak trzeba i przez to zle dzialalo. Tylko ze teraz jest juz wszystko zlozone tak jak trzeba a objawy nie ustaly... Poza tym w komplecie z koszem sprzeglowym dostalem tez komplet tarcz (co prawda tez uzywane) i na tym komplecie dzialo sie to samo, tez 170 km/h i koniec
  7. Oleju prawie nie bierze (przy raczej spokojnej jezdzie nie ubywa wcale, a jak troche go pomecze to troche wciaga ale nawet nie wiem dokladnie ile, w kazdym razie nieduze ilosci, na pewno nie przekroczy ok. 0,2-0,3 l/1000 km wiec chyba nie tak zle). Stan ciezko mi ocenic, mechanikiem nie jestem ale tak jak pisalem chodzi rowno, odpala bez problemow, nie gasnie, nie wydaje z siebie zadnych podejrzanych dzwiekow, silnik suchy, nie ma zadnych wyciekow oleju wiec wg mnie dobry. Przebieg to 47500 km (tzn. tyle jest na liczniku, a ile naprawde przejechal to pewnie nikt nie wie). Mam go dopiero 2 miesiace, przed sprzedaza stal kilka miesiecy nieuzywany. Po ok. 500 km dalem na maly przeglad do mechanika zeby sprawdzil czy wszystko z nim OK (zrobil synchronizacje gaznikow i poprawil te gumy ktore ida od filtra powietrza do gaznikow bo sie zsunely ale nic to nie zmienilo) i mu powiedzialem jak sprawa wyglada a on stwierdzil ze to moze byc wina kosza sprzeglowego. Po jakims czasie wymienilem kosz i efekt byl taki ze przestal halasowac ale wciaz jezdzi tak samo... No i wtedy powiedzial mi ze powinienem wymienic tarcze i sprezyny i sie trzyma tej wersji. Co do swiec to podobno byly wymieniane w zeszlym sezonie (tak twierdzi ten mechanik - mowi ze zna ten motocykl juz od jakiegos czasu i sie zajmowal jego serwisowaniem i ze silnik jest w naprawde dobrym stanie)
  8. Mam problem z moja GPZ, slabnie na wysokich obrotach... Sprawa przedstawia sie nastepujaco: na pierwszych 3 biegach idzie do odciecia (na 1. ciagnie rowno, nie zmula ani nie ma zadnego "kopa" w zadnym momencie, na 2. ok. 10 tys. obrotow zaczyna lekko zmulac ale idzie dalej, na 3. juz od ok. 9 tys. zmula ale tez da sie dojsc do odciecia), na 4. nie da sie przekroczyc 11 tys., na 5. nie przekracza ok. 10 tys. a na 6. zatrzymuje sie na 8,5 tys. obrotow i nie chce sie dalej wkrecac przez co Vmax wynosi ok. 170 km/h... :lapad: Odpala bez zadnego problemu (zarowno cieply jak i zimny), wolne obroty utrzymuje, na luzie wkreca sie bez problemu, nie gasnie, spalanie w normie 5,5-6 l. Jeden facet twierdzi ze slizga sie na sprzegle i trzeba wymienic tarcze i sprezyny... co prawda mialem problemy ze sprzeglem (ktos poskladal po swojemu ale juz jest OK i kosz sprzeglowy strasznie napier**lal i wymienilem na inny) i tarcze sa rzeczywiscie troche zjechane ale z tego co wiem to w takim wypadku wskazania na obrotomierzu powinny rosnac a predkosc nie :icon_rolleyes: Jakies sugestie co to moze byc?
  9. Malo dostepny?? XJ to jeden z najpopularniejszych motocykli i nie powinienes miec problemow ze znalezieniem czegos ciekawego. choc w tej chwili rzeczywiscie nie ma zbyt wielu ogloszen ale sam niedawno szukalem czegos dla siebie i bylo ich dosyc sporo wiec wystarczy troche poczekac a pewnie cos sie znajdzie ogloszenia z wlkp. http://moto.allegro.pl/item211358105_yamah..._diversion.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M466672 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M466223 http://moto.allegro.pl/item211348034_yamah...5_r_xj600s.html http://moto.allegro.pl/item211313872_yamah..._sprzedam_.html i do tego jeszcze kilka XJ 600N sa to raczej starsze roczniki ale moze ktorys okaze sie warty uwagi no i niestety zeby kupic zadbany motocykl to zwykle trzeba sie troche najezdzic wiec nie warto ograniczac sie do najblizszej okolicy...
  10. niezly sprzet i bardzo nietypowy :icon_razz: tylko ze z czesciami pewnie bedzie problem... :icon_mrgreen: wrzuc gdzies fotki, pewnie kazdy z checia obejrzy tak rzadko spotykane moto
  11. mam to samo :bigrazz: dopadlo mnie to gdy go pierwszy raz zobaczylem w ŚM albo Motocyklu (juz nie pamietam) i jak tylko mnie bedzie stac to na pewno Z1000 stanie u mnie w garazu :biggrin: a sam filmik chyba juz kiedys byl na forum
  12. W aukcje juz niestety wejsc sie nie da... czy to takie buty kupiles? http://moto.allegro.pl/item206094898_termo...zm_44_nowe.html jesli to te to moglbys sie troche podzielic wrazeniami na ich temat? :banghead: bo sie zastanawiam czy sa cos warte czy moze lepiej kupic jakies probikery albo jeszcze cos innego...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...