Skocz do zawartości

Conqueror

Forumowicze
  • Postów

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Conqueror

  • Urodziny 04/10/1982

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    bytom

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Conqueror

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Jak już to zmieniłbym na V-Stroma. ...ale ja bym zostawił TDM 900. Szkoda tylko że TDM-z nie ma lepszych zawiechów (mogła by wtedy śmiało konkurować z Africą Twin).
  2. Dobre :D !!! Gość jest chyba nawet nieco mniejszy ode mnie (zakładając że siodło jest na wys. nieco mniej niż 1m)! Skoro on dał radę to i ja dam sobie teraz radę z Afri Twin i kiedyś z KTM LC8 w (sportowej wersji). Tak sobie myślę czy do takiej wersji rajdowej dowalili jednocylindrowy silnik? Co taki silniczek mógł zdziałać :crossy:?? Edit: tak w ogóle Big nie jest za dobrym motocyklem, ale każdy ma swoje zdanie. Ja bym poczekał i kupił okazyjnie starszego, sprawnego Transalpa, ale zrobisz jak chcesz.
  3. Jest już KTM 990 adventrue S!!!!!!!!! Co prawda nie jest taki zwrotny, porzęczny jak typowe enduro, ale i tak to najlepsze moto jakie mi przychodzi do głowy :icon_razz:.
  4. XJ :icon_razz: Ja polecam tylko Hondę Transalp (nie ma nic bardziej trwałego).
  5. Z tago co mi się wydaje to w ciężki teren BMW F 650 się nie nadaje. To bardziej turystyk. Ostatnio czytałem niemiecką recenzję w necie i tam pisali że taki Transalp sobie lepiej radzi w terenie. Yamaha XT 660R to prawie typowy endurak --> chyba lepszy w teren.
  6. Ja bym nie kupował nic poniżej 90 roku. Za tą cenę kupisz spoko 94 rok XJ 600 Mam podobny problem,ale ja nie miałem jeszcze żadnego moto. Ja bym nie kupował nic poniżej 90 roku. Za tą cenę kupisz spoko 94 rok XJ 600 (lub nawet 96 rok okazyjnie --> widziałem taką ostatnio za 4500zł super stan,ale bez zegarów i wyglądała na bezwypadkową). Jesli Ci tak wiatr przeszkadza to ja bym brał wersję Diversion. Ja jednak zdecydowałem się na Trampka 600 lub BMW f 650 roczniki 94-98 jak sie uda. Jeśli Ci prędkość przelotowa nie odpowiada to ja bym nie brał Transalpa. Ale dla mnie jest OK. Podobno 130km/h można jechać bez problemów więc mi to styka. Pozatym nie jest wcale taki ociężały w szczególności gdy porónujemy go do jednocylindrowców. Ja chyba wezmę Trampka bo jest wygodny i można po polnej drodze i po polu pojeździć (osobiście chętnie wybrał bym się do lasu;)), ale wybór należy do Ciebie.
  7. Sharki według mnie nie są najlepsze. AGV i UVEX to są firmy, ale też nie wszystkie modele są OK. Jak chcesz to mam AGV Air-techa za 550zł rozmiar L.
  8. Jak ktoś chce to mam do sprzedania NOWY kask Agv Air-Tech. Czerwono-srebrny i może trochę niebieskio-czarny. Rozmiar L (59-60cm) za 550zł. Ma Anti-foga, Anti-scratcha i super wygląd. Do tego jest niezwykle wygodny. Sprzedaję bo nie będzie mi pasował pod kolor moto. *Skorupa ACF (zaawansowana struktura kompozytowa z włókien szklanych). *Wentylacja - dynamiczny system z wlotami i wylotami powietrza. *Wnętrze - w pełni wymienna , przystosowana do prania wyściółka, higieniczny środek. *Szybka - płaska z systemem Anti-fog (nie paruje) , odporna na zarysowania (Anti - scratch) wykonana z polikarbonu. !!!!!GT visor!!!!! XQRS (Extra Quick Release System). Ps. Kask jest nowy, wszystkie metki, książeczki i torba-pokrowiec w zestawie. Folia na szybce. Wysyłka to 10zł. Mogę zrobić aukcję na allegro (tak będzie najlepiej). ZDJĘCIA: 1. http://img470.imageshack.us/img470/6841/1vw4.jpg 2. http://img482.imageshack.us/img482/1042/2mq9.jpg 3. http://img470.imageshack.us/img470/475/3hy7.jpg 4. http://img482.imageshack.us/img482/699/4yq5.jpg 5. http://img482.imageshack.us/img482/8242/5px1.jpg 6. http://img482.imageshack.us/img482/7059/6tz9.jpg 7. http://img482.imageshack.us/img482/8793/7yp7.jpg
  9. Ja mam jakieś 177cm wzrostu. Wzrost może nieco utrudniać, ale moim zdaniem nie ma to większego znaczenia. Będę szukał starego Trampka 600. O starszych modelach BMW nikt nie może nic powiedzieć i w necie nie ma nic napisane. Nowszy BMW jest już nieźle zmodernizowany w porównaniu do starego. Trampek lepiej wytrzymuje próbę czasu :biggrin: . CosmoSquig: mówisz żeby wydać 13-14 tys. Wtedy jednak pojawia się Africa Twin RD07 i to z nowszych roczników. Swoją drogą to, dlaczego nie kupiłeś właśnie idealnej Afri tylko Trampka 650 (...a teraz V-storma 650)? Lubisz motocykle z salonu, czy jak :icon_twisted: ? Edit: ...a może się mylę i miałeś już kiedyś Africę.
  10. Rafał22, "różnica"--> "ó" Mam Cię --> :icon_mrgreen: Tak na serio: CosmoSquig myślisz, że nadal warto wziąć tak starego Transalpa 600 czy raczej BMW F650 z tego rocznika (96r.), czy w ogóle zrezygnować z enduro i wziąć XJ 600 Diversion z 98 rok (to ostatnie pewnie od razu wykluczysz;) ) BMW: http://allegro.pl/item118472562_bmw_f650_sprzedam.html Honda: http://allegro.pl/item118726938_honda_transalp_600.html -->wyjątkowo zadbany. Yamaha: http://allegro.pl/item117773455_yamaha_div..._2002_roku.html -->wyjątkowo ładna; jak nówka.
  11. No way! To nie dla mnie. Chciałbym czasem raczej zjechac na polną drogę, a nie jeździć w terenie. Pozatym te 2 motocykle przewyższają Suzuki pod każdym względem. Już miałem brać nawet typowo szosowe XJ 600 Diversion (nie głupia i zwiechy też nie najgorsze), ale chyba nie mógł bym sobie odmówić wygody po na naszych dziurawych drogach. Tym bardziej że dla mnie szybko to już 120-140km/h.
  12. Mówimy tutaj o starszych rocznikach czyli Honda Transalp jeszcze 600 i BMW ok. 96r. Ja jak będe kupował BMW to nie będzie mnie stać na wersję z ABS. Rocznik na który mne stać nie miał chyba jeszcze takie opcji :). Wyglądu takiego jak nowsze modele też nie ma. Tego że jest gorszy w teren się nie spodziewałem. Myślałem że jst zupełnie odwrotnie z tego co napatrzyłem się na zagraniczne zdjęca to BMW był pokazywany w wodzie, w górach i błocie, a Transalp co najwyżej po polnej drodze w górach. Pozatym BMW wydaje się zwinniejszy, łatwiejszy w prowadzeniu w terenie. Z Viadrem Transalpa 600 też nikt nie pomyli;) To że dużo Transalp pali też mnie zdziwiło. Zaznaczę jeszcze raz że chodzi o starsze roczniki, bo $ brak. Czyli porównujemy BMW F650 (bez tego błotnika przy lampie, a przy kole---> rok 96 z nowszym będzie ciężko) z Hondą Transalp 600 [oby chociaż z 2X tarczą z przodu (98rok chyba, ale 96 też będzie OK), ale może sie nie udać - zobczymy, w zależności od togo co się trafi i w jakiej cenie]. Tok w ogóle to prawda że BMW ma aż tak ultra małe spalanie (nawet ten rocznik o którym mówię; Pegaso ma ten sam silnik i mówi się o niej że dużo pali) ? NIEKIDY SKUTER 50cm TYLE JARA!!! Mam jeszce jedno pyt.: który z tych motocykli lepiej zachowuje się przy większych prędkościach?Czy Trasalp 600 (nie 650) jest żeczywiście mocniejszy od F 650?
  13. Witam. Jak te motocykle mają się do siebie? BMW F650 to jednocylindrowiec, a Transalp 2 ma gary. Moc mają podobną i bez wątpienia dużym plusem dala obydwu motocykli jest rekordowo niskie spalanie (może F650 nawet mniej pali od Transalpa) :icon_razz:. Z jednej strony BMW ma drogie części, ale z drugiej to singiel i chyba BMW lepiej nada się do jazdy po polu (...a czasami bym się przejechał), ale czy jest lepszy w trasę? Postanowiłem nie interesować się Aprilią Pegaso (mimo wszystko, że ma silnik Rotaxa od F650, ale zadziwiająco większe spalanie i tylko raz w życiu to na oczy na drodze widziałem) ---> dobrze robię? PS. Myslę że będzie mnie stać na jakieś roczniki 96 rok (lub nowsze jeśli jakaś okazja będzie) bo nie chcę wydać więcej kilka tys. ( max. 10000). Pzdrawiam Marcin
  14. Ja bym nie kupował 125 jeśli masz kat. A. Po co kombinować z wymienianiem silników itd.? Wyjdzie Ci nie wiadomo co i nie wiadomo jak to będzie jeździć. Tak naprawdę wzrost nie jest taki ważny. Może czasem nieco utrudniać, ale nie jest to jakaś ciężka sprawa i jest to kwestia techniki. Jeśli masz 6000 to za tą cenę znajdziesz XJ 600 ok. 94 rok lub nowszy. Moto to jest raczej do jeżdżenia, a nie do ścigania;) Poza tym, z kim ty chcesz się już ścigać? Jeśli z polonezem na światłach to XJ --> "LOL" XJ moim zdaniem jest bardzo uniwersalna: turystyk z dobrymi zawiechami z jakąś już tam mocą (w każdym razie w porównaniu z NSR 125 jest spora różnica). Jeśli chcesz mieć przyjemność jazdy i totalną uniwersalność to wybierz Hondę Transalp (wygodne, więsze enduro). Tylko że za tą cenę to dorwiesz jakiś starszy rocznik - np. 91. (...ale to są motocykle przetrzymujące próbę czasu).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...