granat Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Pastor?Czyzby człowiek legenda?:) :buttrock: Eeee, wujek Hius troche desperuje, ale w gruncie rzeczy to porzadny chłop, i za rok jak wszyscy dozyjemy to cos sie uda:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Pastor?Czyzby człowiek legenda?:) :buttrock: Eeee, wujek Hius troche desperuje, ale w gruncie rzeczy to porzadny chłop, i za rok jak wszyscy dozyjemy to cos sie uda:) Granat przyjacielu za rok jedziemy choćby to miałby być ostatni raz w życiu. Więc dopieszczać moto , ja chyba skoczę do Sambora za dwa tygodnie tak rozrywkowo. Dobrze że wtedy byłem po 0.7 bo niewiem jakbym zniósł tą powalającą wiadomośc, prezesowi też chyba było przykro i na trzech się skończyło. Pastor kolego jak skończysz z tym betonem to bierz się za kolasę do cudaka. Normalnie to jestem nieutulony z żalu, więc mnie pocieszcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GABE Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Czy za przetoczenie i przeszlifowanie rur prowadzących w teleskopach przednich (K-750) i dorobienie nowych tulejek - 400 zł to dużo czy mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Czy za przetoczenie i przeszlifowanie rur prowadzących w teleskopach przednich (K-750) i dorobienie nowych tulejek - 400 zł to dużo czy mało? Boże człowieku piszę ci już tyle razy daj na tokarkę i niech ci ktoś czujnikiem sprawdzi bicie potem dokładnie napisz i wtedy ci coś można doradzić a nie zabieraj się od dupska bo jak za dużo zbieżesz to ci będą lagi latały w górnej półce ścisk się nie domknie i będzie kłopot wielki . A złom jest teraz taniutki oj taniutki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GABE Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Boże człowieku Byłem u tokarza który za robotę zaśpiewał mi 400 złociszów, i powiedział, że trzeba by zebrać 0,6 aby wyrównać. Moje pytanie: czy to się opłaci, bo cholernie dużo kasy i jeśli doliczyć do tego chromowanie za 300 to daje 700 PLN za regenerację przedniego zawieszenia. Pewnie jak sami robicie, albo ktoś znajomy to Was to dużo mniej kosztuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Byłem u tokarza który za robotę zaśpiewał mi 400 złociszów, i powiedział, że trzeba by zebrać 0,6 aby wyrównać. Moje pytanie: czy to się opłaci, bo cholernie dużo kasy i jeśli doliczyć do tego chromowanie za 300 to daje 700 PLN za regenerację przedniego zawieszenia. Pewnie jak sami robicie, albo ktoś znajomy to Was to dużo mniej kosztuje. Pozdrawiam Co do ceny nie powiem, ale metoda "toczenia" nie jest najwłaściwsza. Wyrównanie powierzchni poprzez stoczenie o 0,6 mm, to nie wszystko. Potrzebne jest jeszcze wstępne szlifowanie powierzchni (które zastąpi toczenie, nie dające przecież ani właściwej dokładności obróbki, ani odpowiedniej gładkości powierzchni), bo inaczej chrom będzie miał po szlifowaniu niejednakową grubość i będzie się łuszczył. Prawidłowo, taką lagę należy wyprostować (jeśli ma skrzywienie), następnie przeszlifować i wówczas poddać chromowaniu. Chromu da się położyć ok. 0,1-0,2 mm. Ewentualne szlifowanie zbierze część tej warstwy. Dlatego, laga musi być możliwie jak najbardziej prosta. Poza tym, po obrobieniu lagi potrzebne są nowe tulejki ślizgowe, a ponadto zostają najtrudniejsze części do zrobienia, czyli kielichy w których przesuwają się dolne tulejki. A to jest najczęstsza przyczyna problemów z zawieszeniem. Dla tego, że poprawienie fabryki jest i kosztowne i pracochłonne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Za 200-300 kupisz zawieche na bajzlu która sam dobrze obejrzysz, nie ma sensu kupowac kredensu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GABE Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Znalazłem faceta który sprawdził bicie prowadnicy i mówi, że jest OK, lekko przeszlifował papierem 600. Ponadto dorobił mi wysprzęglik - wszystko za 30 PLN. Trzeba teraz tylko do chromowania i nowe tulejki (Poprzedni tokarz chyba zwietrzył niezły zarobek) Facet ma 80 lat i jeszcze nieźle baraszkuje na tokarce. W latach 50 w wojsku jeździł Emką, potem miał Harleya. Dorabiał części do BMW i Harleya. Polecili mi go chłopaki z grupy tomaszowskiej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Co do ceny nie powiem, ale metoda "toczenia" nie jest najwłaściwsza. Wyrównanie powierzchni poprzez stoczenie o 0,6 mm, to nie wszystko. Potrzebne jest jeszcze wstępne szlifowanie powierzchni (które zastąpi toczenie, nie dające przecież ani właściwej dokładności obróbki, ani odpowiedniej gładkości powierzchni), bo inaczej chrom będzie miał po szlifowaniu niejednakową grubość i będzie się łuszczył. Prawidłowo, taką lagę należy wyprostować (jeśli ma skrzywienie), następnie przeszlifować i wówczas poddać chromowaniu. Chromu da się położyć ok. 0,1-0,2 mm. Ewentualne szlifowanie zbierze część tej warstwy. Dlatego, laga musi być możliwie jak najbardziej prosta. Poza tym, po obrobieniu lagi potrzebne są nowe tulejki ślizgowe, a ponadto zostają najtrudniejsze części do zrobienia, czyli kielichy w których przesuwają się dolne tulejki. A to jest najczęstsza przyczyna problemów z zawieszeniem. Dla tego, że poprawienie fabryki jest i kosztowne i pracochłonne. No właśnie tak robiłem ale po kolei Najpierw na tokarnię i maxymalne prostowanie { chodzi o lagi nie kielichy} potem szlifowanie Następnie nakładanie chromu technicznego. A na samym końcu szlifowanie na wymiar 36 mm . Ale najpierw należy wiedzieć co się chce Znalazłem faceta który sprawdził bicie prowadnicy i mówi, że jest OK, lekko przeszlifował papierem 600. Ponadto dorobił mi wysprzęglik - wszystko za 30 PLN. Trzeba teraz tylko do chromowania i nowe tulejki (Poprzedni tokarz chyba zwietrzył niezły zarobek) Facet ma 80 lat i jeszcze nieźle baraszkuje na tokarce. W latach 50 w wojsku jeździł Emką, potem miał Harleya. Dorabiał części do BMW i Harleya. Polecili mi go chłopaki z grupy tomaszowskiej. Pozdrawiam Chłopie kochany co chcesz zrobić lagi czy prowadnice A tak na marginesie to mój dziadek mając 73 lata też jeżdził na koniu Za 200-300 kupisz zawieche na bajzlu która sam dobrze obejrzysz, nie ma sensu kupowac kredensu:) Granat mój przyjacielu u mnie leż funkiel nówka lompl. zawieszenie jak chcesz dam go darmo powiedz tylko tak.... Sam wiesz że to gówniana produkcja ale jak chcesz to jeden tel i za 2 dni masz gratisa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GABE Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Chłopie kochany co chcesz zrobić lagi czy prowadnice Pomyłka. Oczywiście rury prowadzące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Panowie jakieś patenty na dokładne ustawienie wózka ,,,ściąga na prawo,, PILNE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) Panowie jakieś patenty na dokładne ustawienie wózka ,,,ściąga na prawo,, PILNE To najpierw patrząc od przodu motocykla - Koło kosza ustawione pionowo do podłoza( kąt porosty ). Motocykl górną swoją częścią odchylony od kosza pod kątem tak, że prosta wyznaczona od osi koła przedniego do góry moto waha sie w granicach 20 do 28cm. Teraz rzut od góry - Koło kosza wyznacza prostą zbiegająca sie z prostą wyznaczana przez koło kierujące motocykla. Koło kierujące jest ustawione prosto w stosunku do osi motocykla. I teraz gdyby wyznaczyć sobie prostą od hipotetycznie ustawionego równolegle koła kosza to na wysokości osi koła przedniego prawidłowo ustawione koło kosza odbiega od tej prostej o wartość 10-12mm w kierunku koła kierującego. Dodano Ha! Znalazłem . A podziękować dzikusce ;) http://www.wild-sovietboxer.yoyo.pl/index_pliki/Page8995.htm GEBE- nie kumam czemu nie pytasz na "kolyasce". Mało kto tu zagląda. Ja już bardzo rzadko. Edytowane 28 Sierpnia 2009 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 No własnie:( rzadko, a czemu??? Bo pomieszali w forum na "lepsze" a wiadomo ze "lepsze" jest wrogiem dobrego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Granat....pamiętaj do końca życia... Zmienność decyzji-gwarancją ciągłości dowodzenia ! Chyba w woju nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Ano nie było, zawsze unikałem absurdalnych sytuacji:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.