Skocz do zawartości

GABE

Forumowicze
  • Postów

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O GABE

  • Urodziny 12/10/1973

Informacje profilowe

  • Lubię
    Lotnictwo - śmigłowce wojskowe.
  • Skąd
    Spała Tomaszów Mazowiecki

Osobiste

  • Motocykl
    K-750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.polskajazda.pl/Motocykle/KMZ/K-750/65228

Osiągnięcia GABE

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Po piaskowaniu bardzo szybko rdzewieje. Trzeba tego samego dnia pomalować.
  2. Nic nie trzeba kombinować z tłokami. W Almocie robią tłoki do Kaśki/Emki, pierścienie w Primie, zawory u Paradowskich, Wszystkie simmeringi i łożyska do kupienia (zamienniki). Wał regeneruje się w dobrej firmie ( nie chcę robić reklamy, a jak coś to na priv) Po pierwsze trzeba określić stopień zużycia poprzez sprawdzenie kompresji lub po rozebraniu pomierzyć wszystko. Ale właściwie to trzeba rozpocząć od studiowania literatury.Trzeba trochę poczytać wcześniejsze posty - przemyśleć - zrobić. Nikomu nie będzie się chciało po raz kolejny pisać o tym samym, skoro to już było kilka razy. Sam zanim zacząłem cokolwiek pisać to przez pół roku tylko czytałem. Nie trzeba zadawać banalnych pytań, żeby czegoś się dowiedzieć. Nie można odpowiedzieć na pytanie "kupiłem Kąśkę, jak zrobić remont?" w jednym zdaniu. Właściwie to można odpowiedzieć: zrobić szybko, lub dobrze :biggrin: Gdzie te zdjęcia?
  3. Można tylko i tak trzeba zrobić przejściówkę (dystans). Chyba na forum kolyaska o tym pisali lub redmotorz. Szkoda taki rocznik skundlić - to już zabytek. Jakie przednie zawieszenie i bębny kół?
  4. Można przerobić prądnicę od Malucha i założyć bez cięcia bloku silnika. Najgorsze co można zrobić w motórze to zepsuć go bezmyślnie. Wszystkie działania powinny być odwracalne. Który to rocznik produkcji? Może jakieś zdjęcia?
  5. Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: czy będziesz remontował na oryginał, czy byle jak aby jeździło, za niską cenę? Elektrykę zostaw sobie na koniec
  6. GABE

    Umarł temat

    Przenieśli się na inne fora
  7. Szczeciniaki mają takie nadwymiarowe zawory. http://www.oldtimergarage.eu/store/popup_i...b6d701a07875557 tylko drogie jak i wszystko co tam maja.
  8. Kupiłem Kaśkę, ale teraz kupiłbym Emkę. W przyszłości i tak kupię drugi sprzęt i to będzie właśnie Emka, a na sam koniec jak już będę bogaty to - R75. Oczywiście dostępność części do Dnieprów i Urali jest większa. Teraz podchodzę do tego w sposób, że jak się chce jeździć na co dzień to się kupuje z salonu albo używkę (oczywiście im nowsza tym lepiej), a jak się chce mieć zabytkowy motor to się kupuje jak najstarszy, i najbardziej oryginalny. Jakoś nie wyobrażam sobie aby te dwie sprawy wypośrodkować i mieć 100% sprawny motor do jazdy codziennej i do tego 100% zabytkowy. Można mieć 50/50 lub 70/30 albo jeszcze inaczej.
  9. Pogadali? To do roboty bo sprzęt rdzewieje :icon_biggrin:
  10. I to jest ciekawa koncepcja. Prince jest z Krakowa to mógłby obejrzeć i doradzić (oczywiście jak sam nie podkupi :icon_biggrin: )
  11. Osobiście odradzam zakup u syna_sama. http://www.polskajazda.pl/Motocykle/KMZ/K-...28,472141') Tak wyglądał kranik paliwa po rozkręceniu, ale dziwnym trafem motor palił. Sprzedający twierdził, że motor przyjechał na własnych kołach ze wschodu :wink: O innych kwiatkach pisałem wcześniej. Jedyną zaletą było to, że nie było problemów z rejestracją. Przed chwilą po raz kolejny aukcja się zakończyła, bez osiągnięcia ceny minimalnej. Nie uda się wylicytować u syna_sama! Cenę minimalną ma tak ustawioną, że na allegro sprzedał tylko 3 rzeczy i to w 2006 i 2007 roku. Allegro to po prostu najlepsza, najtańsza reklama. PS. Wydaje mi się, że to jest na temat.
  12. http://nasza-klasa.pl/profile/11955455/gallery/55 to jest moja kacha czesciowo już rozebrana bo myjka była myta kosz do niej mam równierz z otwierana czescia koła zapasowego typu m 72 Czy możesz inaczej umieścić zdjęcia? Nie wszyscy są zalogowani na naszej-klasie.
  13. Jak pisałem wcześniej Siedlec (syn_sama) NIE polecam. Sprzedał mi Dniepra MT-10 jako K-750.
  14. Zazwyczaj handlarze przerabiają Dniepra 12 na MW-750. Jak go kupiłeś od syna_sama to pewnie tak jest jak pisałem wyżej.
  15. Sprzedał mi Dniepra MT-10 jako Kaśkę. Tylko silnik z K-750 a i tak nie ten rocznik. Zaraz się rozlegną głosy, że dobrze mi tak, bo trzeba WPISOWE płacić. I zapłaciłem! Oj słono! PS. Składam skrzynię biegów (MT804) Zbycho ciekaw jestem od jak dawna masz to MW-750M bo jakoś wcześniej nie zauważyłem abyś się udzielał w tematyce rusków, chyba, że to było dawno temu kiedy mnie jeszcze na tym forum nie było.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...