Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To ostatni model urala bodajrze IMZ-8 produkowany pod koniec lat 80-tych do niedługiego konca, niby produkowany dla wojska, ale kto by takiego smiecia kupował na stan? Generalnie o uralach mam jak najgorsze zdanie ze strony technicznej, jednak ten akurat model ma ogromna dostepnosc czesci i nie bedziesz niczego poszukiwał przez wróżke, to przednie zawieszenie to szczyt ruskiej techniki, jednak popatrzce na SHL, Tropika czy inne, zawiecha jest fajna ale ciezko pozbyc sie jego wad, generalnie nie ma co wnikac mysle ze warty jest ok.2,5 -3 tyski i ani grosza wiecej, za ta cene kupisz kaske która jest cos warta po remoncie i swietnie chodzi, a to współczesny smiec nawet nie stylizowany na staroc, ma wszystkie wady urala i jeszcze pare innych bo to schyłkowa produkcja gdy w rosji brakowało wszystkiego. Przypomne ze KMZ zaorali:)dostepnosc ruskich czesci to +, jakosc zadna, wizualnie brzydki, uzytkowanie jak kazdy ruski, dopuki nie wymienisz czesci na europejskie do chrzanu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odzew!

 

Mam jeszcze pytanie - przekopywałem go i nawet nie trzeba stawać na kopniaku - lekko wystarczy nacisnąć i już przebija sie kompresję. W besie musze skakać, żeby przekręcić wał bez dekompesatora. Czy tak ma być w tym Uralu?

 

Motocykl jest zakurzony - lakier nie wymaga raczej żadnej ingerencji, podobnie chromy.

 

Wiem, że to nie ten dział, jeśli ktoś jest chętny na zakup to mozna oglądać/psłuchać/pojeździć w Milanówku pod Warszawą na PW prześle chętnemu szczegóły.

Ja raczej nie zaryzykuję tym bardziej, że stoi nastepna nie ruszona maszyna.

 

Szerokości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ostatni model urala bodajrze IMZ-8 produkowany pod koniec lat 80-tych do niedługiego konca, niby produkowany dla wojska, ale kto by takiego smiecia kupował na stan? Generalnie o uralach mam jak najgorsze zdanie ze strony technicznej, jednak ten akurat model ma ogromna dostepnosc czesci i nie bedziesz niczego poszukiwał przez wróżke, to przednie zawieszenie to szczyt ruskiej techniki, jednak popatrzce na SHL, Tropika czy inne, zawiecha jest fajna ale ciezko pozbyc sie jego wad, generalnie nie ma co wnikac mysle ze warty jest ok.2,5 -3 tyski i ani grosza wiecej, za ta cene kupisz kaske która jest cos warta po remoncie i swietnie chodzi, a to współczesny smiec nawet nie stylizowany na staroc, ma wszystkie wady urala i jeszcze pare innych bo to schyłkowa produkcja gdy w rosji brakowało wszystkiego. Przypomne ze KMZ zaorali:)dostepnosc ruskich czesci to +, jakosc zadna, wizualnie brzydki, uzytkowanie jak kazdy ruski, dopuki nie wymienisz czesci na europejskie do chrzanu:)

:clap:

Zajebiste- wszystko i na temat. granat -powinieneś pisac prospekty reklamowe u ruskich ;D

Gdybym jeszcze miał podarowałbym ci dniepra :icon_mrgreen:

A tak w ogóle to dopiero co miałem urodziny i skrzynki wciąż ani widu ani słychu ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warty jest ok.2,5 -3 tyski i ani grosza wiecej

ok 1000zł - rama z kwitami

ok 1000zł - silnik

ok 300zł - skrzynia

ok 1000zł - wózek boczny

ok 500zł - koła

Myślę że cena 2,5-3k jest bardzo zaniżona patrząc na ceny używanych części jakie są na np allegro, nie mówiąc o sklepach internetowych. Dziś byle pierdoła kosztuje 25zł i jak się nazbiera tych pierdół to suma wychodzi nie 2,5k ale dużo, dużo więcej.

 

 

Pozdro all :flesje:

 

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 1000zł - rama z kwitami

ok 1000zł - silnik

ok 300zł - skrzynia

ok 1000zł - wózek boczny

ok 500zł - koła

Myślę że cena 2,5-3k jest bardzo zaniżona patrząc na ceny używanych części jakie są na np allegro, nie mówiąc o sklepach internetowych. Dziś byle pierdoła kosztuje 25zł i jak się nazbiera tych pierdół to suma wychodzi nie 2,5k ale dużo, dużo więcej.

Pozdro all :flesje:

ok

Silnik za 400zł (sprzedam)

rama z kwitami- jakieś 500(już nie sprzedam bo już nie mam)

Skrzynia niech będzie ze 300 (sprzedam)

Wózek to koszt od 50 do 500zł(już nie sprzedam bo juz nie mam)

Koła do urala niech będzie ze 500zł

Nie składasz motocykla z części tak jak i nie sprzedasz po innej cenie niż złomowej wielu elementów. Ale jak będziesz chciał złożyć urala z nowych częci po kawałku toi wiadomo ze przekroczysz 4 razy jego cene fabryczną.

Generalnie urala lubię. Szczególnie starsze modele. Ten robi jak najgorsze wrażenie. Ale spójrzcie na np Urala HIUS'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten robi jak najgorsze wrażenie. Ale spójrzcie na np Urala HIUS'a.

Każda zmora ma swojego amatora - mi się podoba ten Ural :cool:

Myślę że jest to rewelacyjny materiał to zrobienia maszyny w ciężki teren.

 

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok

Silnik za 400zł (sprzedam)

rama z kwitami- jakieś 500(już nie sprzedam bo już nie mam)

Skrzynia niech będzie ze 300 (sprzedam)

Wózek to koszt od 50 do 500zł(już nie sprzedam bo juz nie mam)

Koła do urala niech będzie ze 500zł

Nie składasz motocykla z części tak jak i nie sprzedasz po innej cenie niż złomowej wielu elementów. Ale jak będziesz chciał złożyć urala z nowych częci po kawałku toi wiadomo ze przekroczysz 4 razy jego cene fabryczną.

Generalnie urala lubię. Szczególnie starsze modele. Ten robi jak najgorsze wrażenie. Ale spójrzcie na np Urala HIUS'a.

 

O Princu miód mi na serucho lejesz jak wiadomo wszystkim to w swoim cudaku przeprowadziłem masę zmian jedne się sprawdziły inne nie ale ogólnie wszystko ok. Jednak u nas niema dobrych fachowców i taki kiepski majster może położyć całą robotę i to nie ze względu na jakość wykonania ale na jakość użytego materiału,no i tak np tzw. ciche koła rozrządu gośc wykonał z kiepskiego poliamidu i padło po 50 km.

Ale teraz ściagnołem z niemiec materiał PEEK który może pracować w temp. od -- 200 st. do + 285 w pracy ciągłej a krótko w temp. +325 st. no ale za taki kawałeczek zapłaciłem 504 zł.

Więc mój cudak stoi jeszcze ale w piątek już wyjazd . cylindry azotowane i tłoki z Almotu się sprawdziły super szlif zrobiony na 0,07 i zero śladów ma tylko wątpliwości co do chromowych pierścieni bo mam ich założone 3 no niewiem czy nie lepiej jest założyć pierścienie zgarniające zwykłe a nie chromowe ale zobaczymy.W sobotę zapodam już fotki z gotowego na 100 % moto z bakiem takim jak ma być

No a tu zdjęcia kolaski jeszcze tylko antena skrzynki i kanister i gotowe ,, prawie,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, sprzęcior, który pokazałem jest do kupienia. Prawda jest taka, że właściciel nie wiem co ma, ale ma i nie jest mu potrzebne. Chłopak nazywa się Motor (bez kitu), ale nigdy na motocyklu nie jeździł, twierdzi, że nawet nie siedział - czy nie fajnie jest kupić motocykl o człowieka o takim nazwisku :biggrin: . Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany do zapraszam. Lepiej żeby sprzęcior jeździł pod kimś kto go potrafi pokochać (chyba rusa trzeba kochać, żeby nim jeździć...) niż miałby stać, albo być katowanym przez pracowników wspomnainego Pana o nazwisku na M.

Można wyrwac za dobre pieniądze, ale mam nadzieję, że nikt nie będzie próbował wzbogacić się na ludzkiej niewiedzy, bo trzeba być dobrym, a to do człowieka powraca o czym juz wielokrotnie się przekonałem.

 

Dzwońcie na 501.668.976, a zorganizuję ogledziny i takie tam.

 

Nic z tego nie mam, oprócz potencjalnej satysfackji potencjalnego kupujacego i sprzedająceg.

 

:crossy: :flesje:

 

Szerokości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Princu miód mi na serucho lejesz jak wiadomo wszystkim to w swoim cudaku przeprowadziłem masę zmian jedne się sprawdziły inne nie ale ogólnie wszystko ok. Jednak u nas niema dobrych fachowców i taki kiepski majster może położyć całą robotę i to nie ze względu na jakość wykonania ale na jakość użytego materiału,no i tak np tzw. ciche koła rozrządu gośc wykonał z kiepskiego poliamidu i padło po 50 km.

Ale teraz ściagnołem z niemiec materiał PEEK który może pracować w temp. od -- 200 st. do + 285 w pracy ciągłej a krótko w temp. +325 st. no ale za taki kawałeczek zapłaciłem 504 zł.

Więc mój cudak stoi jeszcze ale w piątek już wyjazd . cylindry azotowane i tłoki z Almotu się sprawdziły super szlif zrobiony na 0,07 i zero śladów ma tylko wątpliwości co do chromowych pierścieni bo mam ich założone 3 no niewiem czy nie lepiej jest założyć pierścienie zgarniające zwykłe a nie chromowe ale zobaczymy.W sobotę zapodam już fotki z gotowego na 100 % moto z bakiem takim jak ma być

No a tu zdjęcia kolaski jeszcze tylko antena skrzynki i kanister i gotowe ,, prawie,,

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/354c41e57e9548d2.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44c098cc649bca23.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b750c628dde3266c.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9b53508df7962b3a.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wozek pomalowany i pochromowany ladnie, ale z tymi chromowanymi pierscieniami to przesadziles.

Powinien byc max jeden, gorny a i tak nie jestem pewien czy nie bedzie za twardy do w miare miekkiej ruskiej tulei i nie spowoduje jej przyspieszonego zuzycia.

Poza tym jakiej to produkcji pierscienie, bo z polskich rzemieslniczych to chrom lubil sobie spasc i zrobic kaszane w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wozek pomalowany i pochromowany ladnie, ale z tymi chromowanymi pierscieniami to przesadziles.

Powinien byc max jeden, gorny a i tak nie jestem pewien czy nie bedzie za twardy do w miare miekkiej ruskiej tulei i nie spowoduje jej przyspieszonego zuzycia.

Poza tym jakiej to produkcji pierscienie, bo z polskich rzemieslniczych to chrom lubil sobie spasc i zrobic kaszane w silniku.

 

Dlatego piszę że wszystko się sprawdzi,a co do pierścieni to nie wytrą tak szybko tulei z tego wzdlędu że poddałem je procesowi azotowania i na głębokości ok. 30 lub 40 mikronów są twarde jak wałek rozrządu

dlatego załozyłem te chromowe pierścienie które dorabiałem chyba w Łodzi już niepamiętam, jednak te zgarniające zostały zrobione ciut inaczej to znaczy płaszczyzny przylegania pierścienia do cylindra zostały zmniejszona przez pół w stosunku do rosyjskich czy też Almotowskich.Jednak ten co je wykonywał powiedział że w tym przypadku docieranie potrwa dwa razy dłużej no zobaczymy.

Jak pisałem to koło z poliamidu padło po 50 km więc za wcześnie coś wnioskować nawet oglądając cylinder czy pierścienie. Zakładałem pomiędzy głowicę a cylinder takie grubsze uszczelki z miedzi niby miały być cudowne ale się nie sprawdzają to te z alegro od gościa z Krakowa,i spręzanie miałem na nich po odpaleniu

6,7 mysle że jak włożę cieńkie aluminiowe to złapie 7 at. a jak się dotrze to się wtedy zobaczy

I jeszcze jedno o tych uszczelkach miedzianych , ciężko jest uszczelnić w miejscu odpływu oleju na dole pomiędzy głowicą a cylindrem ,a druga ich wada to to że są w środku przekładane kryngielitem i w jakimś stopniu izolują wymianę ciepła pomiędzy głowicą z cylindrem.

A jeszcze nadmienię że oba cylindry są na pasowaniach 0.07 i jak narazie było ok. ale od soboty zaczynam ostro więc się zobaczy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaliczyć glebę na własnym podwórku to nie grzech ale wstyd.

Błotnik ciut zarysowany minimalnie ale bez poprawki chyba się nie obejdzie

No i nóżka moja sharowana jak glanc papierem.

A reszta jest ok. wszystko się sprawdza dobże , mówię o moich wynalazkach,

Wydaje mi się że Ural jest konstuowany do wózka bocznego nie na solo bo cholernie żle się prowadzi,

po prostu jest za wysoki.

Jeszcze 200 km. i mam w d.... zakładam kolasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...