prince Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 chłopaki jak odczepne wózek od k-650 to co psypasować na nUżkę boczną od czego zastąpić,gdzie to dostać?dzięki za info Trudno bedzie ci coś "psypasować". Nóżka jest mało pakowna i trudno zabrac w niej kogoś. Pospasować mozna nUżkę ;] dostepną na bazerze . Koszty duze ., Ukraincy juz odjechali z cenami. Za niedługo dniepr bedzie droższy niz beemka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 nUżka boczna to porazka, wstaw centralke bedzie to przynajmniej stac, a na boczna masz za ciezki motur, i bedzie sie giąc, najlepsza nUżka boczna jest własnie wózek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 (edytowane) dobra nużka na bok,przegoniłem właśnie przed chwilą ruska [k-650]po wsi,założyłem nówke linke od sprzęgłą wsteczny wyjechałem na ulice,jedynka i kita,wszystkie wrony spłoszyłem w okolicy,podjechałem do domciu zgasiłem,ponowny rozruch i coś zaczeło chałasaować w skrzyni,po wciśnięciu sprzęgła cisza itd,aż w końcu coś sie zablokowało,zgasiłem motór natychmiast,możliwe że to docisk sie rozsypał czy coś w skrzyni biegów,kopniak sie zablokował boje się odpalać że by coś więcej nie spierdzielić od czego mam zacząć? :banghead: Edytowane 2 Stycznia 2009 przez rafciojawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 (edytowane) nUżka boczna to porazka, wstaw centralke bedzie to przynajmniej stac, a na boczna masz za ciezki motur, i bedzie sie giąc, najlepsza nUżka boczna jest własnie wózek:) Zgadzam się z granatem że najlepszą NUŻKĄ boczną jest wózek, bo to i pewne i praktyczne< jak zauważył Prince> Ale jak się uparłeś to szukaj czegoś takiego. http://grzeh750.fotosik.pl/albumy/564487.html Co prawda trzeba to trochę psypasować ale niewiele, najważniejszą zmianą jest dłuższa przednia szpila silnika , bo na niej to ustrojstwo jest mocowane . Acha i tego małego czarnego gówienka nie kupisz razem z NUŻKĄ bo to jest moja robota ,by się nie przekręcała. :buttrock: :buttrock: :buttrock: dobra nużka na bok,przegoniłem właśnie przed chwilą ruska [k-650]po wsi,założyłem nówke linke od sprzęgłą wsteczny wyjechałem na ulice,jedynka i kita,wszystkie wrony spłoszyłem w okolicy,podjechałem do domciu zgasiłem,ponowny rozruch i coś zaczeło chałasaować w skrzyni,po wciśnięciu sprzęgła cisza itd,aż w końcu coś sie zablokowało,zgasiłem motór natychmiast,możliwe że to docisk sie rozsypał czy coś w skrzyni biegów,kopniak sie zablokował boje się odpalać że by coś więcej nie spierdzielić od czego mam zacząć? :banghead: A zacznij od wyjęcia skrzyni i wysypania z niej tego coś zmielił :crossy: :clap: Edytowane 2 Stycznia 2009 przez grzeh750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Ja tam mysle ze odkrecily ci sie sruby docisku i zablokowaly kolo zamachowe o wewnetzne pokrywki skrzyni. Ale moge sie mylic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Ja ma na obudowie skrzyni wywiercony otwor na wysokosci tych srub, co by w razie potrzeby dokrecic, zapunktowac i :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 bedzie tak jak pisze grzech750 ... Jezeli po wcisnieciu sprzegla bylo cicho, a po puszczeniu sprzegla zablokowalo to skrzynia sie wysypala. PS. Moze cos tylko z mechanizmem kopniaka sie stalo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 bedzie tak jak pisze grzech750 ... Jezeli po wcisnieciu sprzegla bylo cicho, a po puszczeniu sprzegla zablokowalo to skrzynia sie wysypala. PS. Moze cos tylko z mechanizmem kopniaka sie stalo ... Tym torem i moje rozumowanie się toczyło, skrzynie od wieprza są nieraz tak fatalnie wykonane że nigdy nie wiadomo kiedy coś się urwie lub zablokuje. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Tym torem i moje rozumowanie się toczyło, skrzynie od wieprza są nieraz tak fatalnie wykonane że nigdy nie wiadomo kiedy coś się urwie lub zablokuje. :notworthy: a skrzynia od k-750 będzie pasowała do k-650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) a skrzynia od k-750 będzie pasowała do k-650 Będzie. I tak w oggóle to czym sie różni? Czisssas. Daję jakies 2 tygodnie. Ktoś da wiecej? Edytowane 3 Stycznia 2009 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Będzie. I tak w oggóle to czym sie różni? Czisssas. Daję jakies 2 tygodnie. Ktoś da wiecej? Prince ,spokojnie nie nerwujsja, może jak sie dowie wszystkiego to odpuści, dajesz dwa tygodnie na forum , czy na rucholu? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgadzam się z granatem że najlepszą NUŻKĄ boczną jest wózek, bo to i pewne i praktyczne< jak zauważył Prince> Ale jak się uparłeś to szukaj czegoś takiego. http://grzeh750.fotosik.pl/albumy/564487.html wypieprzy sie nie ma bata! :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 dobra nużka na bok,przegoniłem właśnie przed chwilą ruska [k-650]po wsi,założyłem nówke linke od sprzęgłą wsteczny wyjechałem na ulice,jedynka i kita,wszystkie wrony spłoszyłem w okolicy,podjechałem do domciu zgasiłem,ponowny rozruch i coś zaczeło chałasaować w skrzyni,po wciśnięciu sprzęgła cisza itd,aż w końcu coś sie zablokowało,zgasiłem motór natychmiast,możliwe że to docisk sie rozsypał czy coś w skrzyni biegów,kopniak sie zablokował boje się odpalać że by coś więcej nie spierdzielić od czego mam zacząć? :banghead: na wylaczonym silniku i ''luzie'' w skrzyni wcisnij sprzeglo i kop kopajka, jesli kopajka nie bedzie stawiac oporu to blokuje sprzeglo llub silnik, jesli blokuje to skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Ja ma na obudowie skrzyni wywiercony otwor na wysokosci tych srub, co by w razie potrzeby dokrecic, zapunktowac i :crossy: Najlepiej raz a dobrze zapunktowac sruby i po problemie. Dodatkowo zabezpieczam jeszcze te nieszczesne srubki klejem do zabezpieczania gwintow. I zapominam ze cos tam jest, wtedy tez zadne dodatkowe otwory techniczne nie sa potrzebne Tym torem i moje rozumowanie się toczyło, skrzynie od wieprza są nieraz tak fatalnie wykonane że nigdy nie wiadomo kiedy coś się urwie lub zablokuje. :notworthy: Skrzynie biegow uwazam jednak za najtrwalszy element w tym calym radzieckim wynalazku. Skrzynia zawiodla mnie tylko raz zanim do niej zajrzalem po kupnie. a skrzynia od k-750 będzie pasowała do k-650 Proponuje zaczac od zakupienia literatury do tego sprzetu. Jest taka fajna ksiazka o ciezkich motocyklach radzieckich, moze nie doskonala ale bardzo pomocna. Pozniej zacznij uzywac wyszukiwarki na forum. Skoncza sie wtedy pytania dziwnej tresci... Proponuje tez posluchaj sie bardziej doswiadczonych w temacie i zrob generalny remont od podstaw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Generalny remont a przynajmniej przegląd dogłębny całości to pierwsza rzecz jaką powinieneś zrobić, i tu zgadzam się ze Stormem. Zaczynanie eksploatacji ruchola od " jedyny, kity i straszenia wron " jest grubym nieporozumieniem, a co do jakości skrzyń dnieprowskich to ja mam bardzo wiele dziwnych doświadczeń , włącznie z krzywymi wałkami głównymi, luźno latającymi śrubkami i nakrętkami zupełnie nie od tego elementu motocykla, zakończywszy na braku 2 kulek w łożysku, i to wszystko w fabrycznie nowych skrzyniach. Ale to było na przełomie lat 80/90, może teraz się to poprawiło :biggrin: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.