Storm007 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Czy Urala M67 1982r. były "wkładane" skrzynie bez wstecznego?Pozdro all :DUral w tym czasie to chyba nawet nie produkowal skrzyn ze wsteka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Większość simmeringów do ruska dostaniesz w sklepie z uszczelkami, przynajmniej ja:) NIe będzie tylko placka do dyfra, a najwyżej czasem wystarczy troszkę podtoczyć gniazda i wpakować simmering solidny np. firmy CONTECH. A uszczelnienia, czyli uszczelki i elementy gumowe silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Gdzie kupię dobrej jakości cylindry do dniepra 11? tłoki to wiem, w almocie. czy takie cylindry są coś warte?http://www.allegro.pl/item385041029_nowe_c...50_okazja_.html Na tłoki bym za bardzo nie liczył. ale może cylindry są dobre?Ja jezdzilem na takim zestawie;Powiem szczerze, ze nawet fajnie mi sie spisywal. Co prawda na pocatku dwa razy tłoki spuchly, jednak po pierwszych 500 km i dwoch wymianach oleju (niestety na dotarciu trzeba go czesto wymieniac) zjawisko to ustalo;Latalem ruskiem na krotkich odcinkach - ale nie oszczedzalem go (czesto zdarzalo sie przelatywac "stowka" przez moja miejscowosc) i na tym zestawie (tłoki+cylindry) chodzil fajnie;jednak mam znajomedo, ktory na "Almotach" jezdzi dosc dlugo i spisuja mu sie bardzo dobrze (oblatal Dnieprem Krym, kawal Polski itp) i na prawde nie mial na co narzekac............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 A jak się zapatrujecie na azotowane cylindry do urala Po azotowaniu będą szalenie twarde, tylko niewiem czy żeliwo da się poddać tej pbróbce ale to by był szok można by chyba zrobić na nich z 150 ,000 bez remontu No twardość porównywalna do wałka rozrządu około 60-70 stpni Istne szkło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaneus Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 (edytowane) Witam. Zmuszony do wymiany rozrządu , mam pytanie o wcisk z jakim trzeba montować małe koło rozrządu w Kaśce. Koła niestety nowszej produkcji i opornie wchodzą(nie wspominając o niższym wcięciu na klinek)Ktoś może ma jakieś doświadczenia z tymi kółkami? Edytowane 27 Czerwca 2008 przez yaneus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 No niewiem według normy i tabeli lekki wcisk to H-7 a jak jest w cudakach to niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 A jak się zapatrujecie na azotowane cylindry do urala A masz dojscie do stalowych pierscieni o wlasciwym wymiarze ???Regula jest taka ze do miekkich tulei ( jak Ural ) stosujemy relatywnie miekkie zeliwne pierscienie, do twardych tulei ( chrom, nikasil, ) twardych pierscieni.W twoim wypadku na nic ci twarda tuleja na ktorej pierscienie beda lecialy po kilku tys.km. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Z tego co sie orientuje to wlasnie pierscienie od Derdy sa twarde, nie wiem tylko czy robi do rusow... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Dlatego siada kompresja po 3 tys km w Junakach :crossy: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 zASIĘGNĘ OPINI FACHOWCÓW I DAM ZNAĆ NA CZASIE JAK TO Z TYM AZOTOWANIEM JEST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 No ijak panowie nikt nie pyta nie błądzi.Jestem na etapie rozpoznawania azotowania cylindrów do uralaWydaje mi się iż ma to sens choćby dlatego że w jakimś stopniu powinno ograniczyć zacieranie się tłoka,czyli można by załozyć tłok anodowany z almotu i zastosować tylko 0,06 luzu jednak jest problem bo w polsce azotowanie cylindra można zrobić tylko w kilku firmach bo chodzi o azotowanie w solach lub amoniaku inne technologie azotowania np. jonowego nie wchodzą w rachubę tak mi powiedziano.Niewiem jak się ma to do pierścieni ale jeżeli np. wszystkie obecnie produkowane samochody mają azotowane tuleje cylindrów i robi się przebieg 200 tyś spokojnie to powiedzcie mi dlaczego ruski cudak nie przejeżdzi połowy z tego bez robienia następnego remontu [szlifu]Azotowanie utwardza materiał niesamowicie ale tylko powierzchniowo, natomiast powierzchnia azotowana jest odporna na ścieranie oraz posiada doskonałe właściwości jakby to ująć np. ślizgoweJutro podzwonię do andori jakie oni stosują pierścienie ao azotowanych cylindrów,popytam też kto ewentualnie dorobi twarde pierścienie. myślę że pierścienie chromowe załatwią sprawę .Myślę też poazotować krzywki i wałki koników zaworowych jak również prowadnice zaworówNo ale się spisałem może jakieś wnioski jakieś podpowiedzi. Na marginesie jeszcze dodam że muj cudak [ural-63] dalej kiepsko chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 btw. mam pytanie. to jest nadal silnik chlodzony powietrzem, wiec czy zabieg nie okaze sie "tragedia", gdy nasz motor osiagnie wysoka temperature w cylindrze? Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 HIUS: Pytasz dlaczego rusek nieprzejedzie 100 kkm bez remontu ? Przychodzi mi na mysl jedna odpowiedz ... smarowanie :) jest poprostu kiepskie. Pozatym co z tego ze szlif bedziesz robil co 100 kkm jesli inne podzespoły sie zuzyja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Z tego co sie orientuje to wlasnie pierscienie od Derdy sa twarde, nie wiem tylko czy robi do rusow... :( tak dzisiaj rozmawiałem z szefową robią twarde pierścienie żeliwne z dużą ilością zawartego chromu ale ale cena odjazdowa 240 zł za 8 szt czyli kompletDzwoniłem do paradowskich w sprawie zaworów niema żadnego problemu należy przesłać albo zawory na wzór lub rysunek tech.cena ok.50 zł za szt. Również można zamówic zawory azotowane 2 zł drożejNatomiast azotowanie robi Tarnów bez problemu 50 zł za każdy 1 kg. właściwie to w tej technologi robi tylko Radom i TarnówTwardość cylindra po azotowaniu wacha się od 50- 60 hrc czyli jest podobna do dobrego wałka rozrząduale tylko na głębokości 25 mikronów co jest niewątpliwą zaletą. Jak sądzicie jaki zrobić luz przy szlifie, tłoki anodowane z almotu No ja mam zamiar zrobić pasowanie na 7 setkach jak myślicie nie za mało????????A wracając do mojego cudaka to powiedzcie mi czy kondensator ma duży wpływ na iskrę bo cewkę wymieniłem i dalej kiepśniutko HIUS: Pytasz dlaczego rusek nieprzejedzie 100 kkm bez remontu ? Przychodzi mi na mysl jedna odpowiedz ... smarowanie :biggrin: jest poprostu kiepskie. Pozatym co z tego ze szlif bedziesz robil co 100 kkm jesli inne podzespoły sie zuzyja ? I właśnie dlatego chcę to zrobić bo części azotowane mają mniejszy dużo współczynnik tarciaTAK MI POWIEDZIANO W KILKU FIRMACH DO KTÓRYCH DZISIAJ WYDZWANIAŁEM CAŁY DZIEŃ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 kondensator ma wplyw na iskre;) negatywny jesli jest zamala pojemnosc lub niedziala jak nalezy. zaduza pojemnosc z tego co wiem zaszkodzic nie moze. Ja jezdzilem na kondensatorze z fiata 126p i bylo ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.