Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Paniowie gdzie można dorwać śruby do regulacji zaworów. Z początku chciałem swoje przeszlifować ale po dokładniejszych oględzinach stwierdziłem że nic z tego nie bedzie, gdyż maja one dośc duże wgłebienia.

http://img141.imageshack.us/my.php?image=615616rj1.jpg

Feeee -brudas ;P Umyłbyś ten silnik. Śruby maja łebki 14 i to nietyp dla 8x1 . Najtaniej dobrać u byle jakiego handlarza w lepszym stanie i na szlifierkę magnesową w małym uchwycie tokarskim . Są zahartowane i jeśli dobrze pamiętam to 55HRC . Nakrętki kontrujące lepiej wymienić z 14'nastek na dostępne w handlu 13'nastki - będziesz miał ułatwioną regulacje zaworów .

PS . Z drugiej strony tez warto szlifnąć ( Tylko maszynowo i tylko kilka setek) -Popychacze są nawęglone powierzchniowo

Edytowane przez prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić u handlarzy, albo w sklepie ze śrubami lub częściami do maszyn rolniczych kupić śruby o fi 8, długości chyba 30mm, twardości 10 (coś tam) i o skoku gwintu 1mm, dać szlifierzowi do przeszlifowania by gładź była prostopadła do osi śruby i załatwione. Oryginalne są na klucz 14 a te są na 13.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić u handlarzy, albo w sklepie ze śrubami lub częściami do maszyn rolniczych kupić śruby o fi 8, długości chyba 30mm, twardości 10 (coś tam) i o skoku gwintu 1mm, dać szlifierzowi do przeszlifowania by gładź była prostopadła do osi śruby i załatwione. Oryginalne są na klucz 14 a te są na 13.

A stosowałeś to rozwiązanie w praktyce, czy to tylko takie Twoje luźne przemyślenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż w praktyce :) ale silnik jeszcze nie odpalony tak wiec nie wiem jaki efekt , kolega sprawdzal na urzadzonku do pomiaru twardosci materialu to okazaolo sie ze sruby te sa o jakies piec stopni mieksze od zaworów oryginalnych do dolniaka, ale jak się to fachowo nazywa to nie powiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Feeee -brudas ;P Umyłbyś ten silnik. Śruby maja łebki 14 i to nietyp dla 8x1 . Najtaniej dobrać u byle jakiego handlarza w lepszym stanie i na szlifierkę magnesową w małym uchwycie tokarskim . Są zahartowane i jeśli dobrze pamiętam to 55HRC . Nakrętki kontrujące lepiej wymienić z 14'nastek na dostępne w handlu 13'nastki - będziesz miał ułatwioną regulacje zaworów .

PS . Z drugiej strony tez warto szlifnąć ( Tylko maszynowo i tylko kilka setek) -Popychacze są nawęglone powierzchniowo

O przepraszam zdjecie zrobiony jeszcze przed rozebraniem i umyciem silnika.

Silnik obecnie tak wygląda (przed i po myciu)

http://img183.imageshack.us/my.php?image=img2069om8.jpg

 

"najtaniej dobrać u handlarza w lepszym stanie" czyli co, nikt tego nie produkuje tylko kupić używki i regenerować/szlifować.

W moich śrubach aby wyrównać pow. trzeba by było zeszlifowac aż do połowy główki śrub czyli warstwa utwardzana poooszłaaa.

No dobra. Czyli te śruby są bardziej miekkie od zaworów?? prince powiadasz ze 55HRC czyli zawór powinien mieć około 60 HRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co jest grane?????

W moin uralu jak go rozbujam do 60 km to zaczyna przerywać,nadmieniam iż założone mam nowe gażniki

k-301 które dostałem przy zakupie od ruska . ograniczniki przepustnicy wyłamałem iglice ustawione fabrycznie na środkowy ząbek bo jest ich trzy. Na wolnych obrotach chodzi , na 1 i 2 biegu nie ma problemu natomiast na 3 i 4 przy około 50 - 60 zaczyna przerywać ujmę gazu i zaraz dodam to trocę idzie i zaraz znowu przerywa,wiem że to brak paliwa ale czy sprawę rozwiąże podniesienie jeden ząbek iglic w gażnikach.

Jeżeli tak to znowu chyba trzeba regulować ilość powietrza

Proszę o poradę

Z GÓRY DZIĘKUJĘ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co jest grane?????

W moin uralu jak go rozbujam do 60 km to zaczyna przerywać,nadmieniam iż założone mam nowe gażniki

k-301 które dostałem przy zakupie od ruska . ograniczniki przepustnicy wyłamałem iglice ustawione fabrycznie na środkowy ząbek bo jest ich trzy. Na wolnych obrotach chodzi , na 1 i 2 biegu nie ma problemu natomiast na 3 i 4 przy około 50 - 60 zaczyna przerywać ujmę gazu i zaraz dodam to trocę idzie i zaraz znowu przerywa,wiem że to brak paliwa ale czy sprawę rozwiąże podniesienie jeden ząbek iglic w gażnikach.

Jeżeli tak to znowu chyba trzeba regulować ilość powietrza

Proszę o poradę

Z GÓRY DZIĘKUJĘ

Typowy objaw zbyt ubogiej mieszanki. Albo iglice trzeba podnieść w górę, albo zastosować większe dysze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co jest grane?????

W moin uralu jak go rozbujam do 60 km to zaczyna przerywać,nadmieniam iż założone mam nowe gażniki

k-301 które dostałem przy zakupie od ruska . ograniczniki przepustnicy wyłamałem iglice ustawione fabrycznie na środkowy ząbek bo jest ich trzy. Na wolnych obrotach chodzi , na 1 i 2 biegu nie ma problemu natomiast na 3 i 4 przy około 50 - 60 zaczyna przerywać ujmę gazu i zaraz dodam to trocę idzie i zaraz znowu przerywa,wiem że to brak paliwa ale czy sprawę rozwiąże podniesienie jeden ząbek iglic w gażnikach.

Jeżeli tak to znowu chyba trzeba regulować ilość powietrza

Proszę o poradę

Z GÓRY DZIĘKUJĘ

Ja miałem tak samo, rano odpalam bez gazu z pierwszego kopnięcia, i od 70 km/h mi zaczynał przerywać, tylko że u mnie były zaśniedziałe platynki od przerywacza, i świece zmieniłem, całkiem inny Motocykl...

 

Pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludziska takie cos mnie dzisiaj dosieglo: przy ruszaniu strasznie szarpie mi sprzetem przy wolnej jezdzie moto dostaje wibracji a przy wiekszej predkosci wibracje ustaja,i cos sie zaczelo tluc w prawym garku :crossy: jakiec diagnozy????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece sprawdzone są ok. cały aparat jest nowy.

Ja obstawiam przy baraku paliwa

Jutro zwiększam dawkę tylko ile wtedy ten kaszlak pożre paliwa ???????

 

ludziska takie cos mnie dzisiaj dosieglo: przy ruszaniu strasznie szarpie mi sprzetem przy wolnej jezdzie moto dostaje wibracji a przy wiekszej predkosci wibracje ustaja,i cos sie zaczelo tluc w prawym garku :) jakiec diagnozy????

 

 

Moim skromnym zdaniem i obym się mylił masz problem z wałem ,może korbowód,lub swożeń czy tłok

tak czy owak gdzieś jest luz który się gubi przy większych obrotach.

Np. jak masz żle wyważone koło na przodzie w samoch. to bije w kierownicę tak do 90 a potem prrawie przestaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece sprawdzone są ok. cały aparat jest nowy.

Ja obstawiam przy baraku paliwa

Jutro zwiększam dawkę tylko ile wtedy ten kaszlak pożre paliwa ???????

Moim skromnym zdaniem i obym się mylił masz problem z wałem ,może korbowód,lub swożeń czy tłok

tak czy owak gdzieś jest luz który się gubi przy większych obrotach.

Np. jak masz żle wyważone koło na przodzie w samoch. to bije w kierownicę tak do 90 a potem prrawie przestaje

Też bym sie obawiał jakiegoś "zonka" w tych okolicach. To ostatnio przybiera postać plagi. Mój znajomy i Wojt@s mieli w ciągu ostatniego tygodnia różne "pierepałki" z wałami . Dlatego polecam nie robić u byle kogo i z byle jakiego wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Princu z gówna bata nie ukręcimy. Podstawa to wał który się nadaje, sam się przekonałem o tym i znowu silnik mam w proszku, szukam innego wału i trzeba będzie zrobić przekładkę.

 

Hius zobacz na znaki na przeciwagach, u mnie były nabite , jeśli nie są w osi to masz odpowiedz. Ja niestety taką dostałem:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...