herfik44 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Potrzebuje pomocy w sprawie mojego Dniepra MT9 ... kupiłem go niby po generalnym remoncie (ta sieka w środku że szok) jedna korba źle założona prądnica odwrotnie przez co urwało wirnik zawory zerdzewiałe na dużo by tu pisać ale do sedna zrobiłem wszystko jak należy nowe tłoki ALMOTU, zawory, no wszystko i teraz mam problem bo prawy cylinder się grzał bardziej niż lewy (regulacja gaźników) ale sprawdziłem jeszcze ciśnienie i tu właśnie mój problem na prawym 8At a na lewym 3At .... i mam pytanie o co chodzi ??? zawory dobrze dotarte (dla pewności głowice zalałem po dotarciu benzyną ekstrakcyjną i nie puściły) tłoki nowe cylinder po szlifie ale zauważyłem że na uszczelce z lewego (gdzie jest 3At) nie ma pełnego odbicia czyli tak jak by uszczelka nie przylegała na całej powierzchni ale zakładałem parę razy i niby siedzi dobrze sam już nie wiem może ktoś ma jakiś pomysł ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Dokręcałeś tym samym momentem? Byleś łaskaw sprawdzić jak pierścienie pasują do gładzi? Sprawdziłeś smarowanie? I czemu na litość boską nie zapytasz na forum do tego przeznaczonym tylko na motocyklistów gdzie w weteranach już prawie nikt nie bywa?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herfik44 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Ten sam moment, pierścienie pasują dobrze, smarowanie dobre (dwa kopnięcia i kontrolka ciśnienia gaśnie po 3 sekundach) a na forum sam rzadko bywam a napisałem w weteranach bo to taki motocykl nie miałem pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Ten sam moment, pierścienie pasują dobrze, smarowanie dobre (dwa kopnięcia i kontrolka ciśnienia gaśnie po 3 sekundach) a na forum sam rzadko bywam a napisałem w weteranach bo to taki motocykl nie miałem pojęcia Na pewno warto zglejować uszczelkę, czy inaczej mówiąc zmiękczyć ją. Robi się to w ten sposób, że miedzianą uszczelkę układasz na płaskiej blasze i palnikiem gazowym, delikatnie ją podgrzewasz do czerwoności (trzeba to robić z głową, bo można miedź rozpuścić :banghead: ). Następnie wkładasz uszczelkę do zimnej wody, a ta staje się miękka jak plastelina. Dzięki temu można głowicę lepiej dociągnąć. Po drugie sprawdź luzy zaworowe, bo może są za małe i któryś zawór jest podparty. Po trzecie czasem się zdaża, że w głowicach Dniepra są za małe wciski prowadnic zaworowych i te poruszają się z zaworem. Tamtędy też może uciekać spręż. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herfik44 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Zawory na pewno nie są podparte spróbuje może z tą uszczelką jak pisałeś ale jeszcze ktoś mi mówił że może mam głowice krzywą ale czy to możliwe ?? ktoś tym kiedyś jeździł chyba i co jeździł na jednym garze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Remont o ktorym pisales nie byl najlepiej zrobiony :) wiec warto sprawdzic glowice na plycie traserskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Remont o ktorym pisales nie byl najlepiej zrobiony :) wiec warto sprawdzic glowice na plycie traserskiej. W Dnieprze jest to niewykonalne, bo cylinder wchodzi wystającym nadlewem w podtoczenie głowicy, gdzie znajduje się miedziana okrągła podkładka. Całość ściągana jest długimi szpilkami. Nie ma więc na czym bazować. Do herfik 44: akurat to, że ktoś kiedyś jeździł nie oznacza, że motocykl był sprawny. Możliwe, że cały czas jeden gar miał zupełnie inne niż trzeba sprężanie, a zaprzęg i tak się poruszał. Miałem kiedyś MT9 i z autoposji wiem, że nawet dobrze przeprowadzony remont niekoniecznie daje pozytywny efekt. Ze względu na beznadziejne wykonanie, często obluzowują się prowadnice i gniazda zaworowe, występują mikropęknięcia i inne dolegliwości niedostrzegalne na pierwszy rzut oka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Miałem kiedyś MT9 i z autoposji wiem, że nawet dobrze przeprowadzony remont niekoniecznie daje pozytywny efekt. Ze względu na beznadziejne wykonanie, często obluzowują się prowadnice i gniazda zaworowe, występują mikropęknięcia i inne dolegliwości niedostrzegalne na pierwszy rzut oka. W końcu to Dniepr :icon_mrgreen: Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 W Dnieprze jest to niewykonalne, bo cylinder wchodzi wystającym nadlewem w podtoczenie głowicy, gdzie znajduje się miedziana okrągła podkładka. Całość ściągana jest długimi szpilkami. Nie ma więc na czym bazować. Junak i masa anglikow tak ma. W tym momencie docieramy jedno do drugiego, a wlasciwie wyrownujemy gore cylindra bazujac do podstawy i do tego docieramy glowice. Oczywiscie trzeba dokladnie zbadac sprawe odleglosci gornego pierscienia do krawedzi cylindra, zbierac gore minimalnie i docierac tak zeby glowica sie na podstawie o gorne zebro cylindra nie oparla :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 widze że forum umarło śmiercią naturalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 To jest forum a nie czat, masz chec pogadac o dupie maryni to sa od tego inne watki :wink: Widno ludziska tak ponaprawiali sprzety, ze wszystkie chodza bez zastrzezen... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Towarzystwo się przeniosło na bardzie szczegółowe i konkretne forum... Forum o wszystkim i o niczym jest... Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 No prawdza to moze ci i słuszna za czat forum nie słuzy. jadnak jeszcze jakis czas temu było tu ludu pełno a teraz.. sami widzicie.::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 (edytowane) No za to akurat to mozecie wszyscy podziekowac moderatorowi ;P Wtajemniczeni wiedza dokladnie o co chodzi Edytowane 22 Stycznia 2010 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Forum jest po to aby mozna bylo porozmawiac, dowiedziec sie a przede wszystkim znalezc interesujace informacje o weteranach a nie o pierdolach i dupie maryni od czego sa tu odpowiednie watki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.