Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym zapytać czy obudowa dyfra różni się czymś zależnie od tego czy jest on z napędedem czy bez napędu na kosz? Chodzi mi o konkretnie ten element* http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/faa232b6fe4e9c74.html . Reszta części wiadomo, że jest inna ze względu na budowę wnętrza, ale może ten element jest taki sam?

 

*zdjęcie z allegro, nie mam do niego praw, sory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym zapytać czy obudowa dyfra różni się czymś zależnie od tego czy jest on z napędedem czy bez napędu na kosz?

 

Z tego co wiem, to obudowy są identyczne. "Dół" takiego dyfra można też łączyć z pokrywą z M72 (z suwakiem tylnego zawieszenia), co zresztą zdarza się nagminnie w motocyklach sprowadzanych ze wschodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

W innym pokoju poswieconym Olejom zadałem to pytanie i mi powiedziano ze to nie to formu! Wiec moze tu uzyskam pomoc wiec mam IZ 49 ktorego skladam do kupy i chce wlac do silnika olej ale jaki chce w najlepszy bo mam zamiar dlugo kozystac z mojej laleczki chce zeby byla niezawodan i sluzyla mi przez lata! Wiec prosze o pomoc ;)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem zaskoczony myslalem ze beda propozycej jakis syntetyk, połsyntetyk, mineralny jakis Castrol itp a tu z innej beczki :)

 

 

 

pierscienie rowniez maj 72mm srednicy niedawno to przerabialem i cylinder tez ma 72 Tak jak MOC pisze musi byc luzna maly. Ja robilem tak ze włozylem pierscien do cylindra i szczelinomierzem sprawdzalem szczeline i jak byla za mala to delikatnie pilniczkiem i znow do cylinda az uzyskałem 0,2 bo jak nie bedzie luzu to pod wplywem temperatury moga pozniej popekac bo nie beda mialy miejsca.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no napewno nie jezdzil na najlepszych olejach ale rozumiesz chce poprostu zapewnic mu najlepsza ochrone... A jesli za litr jakiegos mam zapłacic 9 zl a tak jak ten Hipol 15F kosztuje 14 zl to wiesz duzej roznicy nie ma a napewno z biegiem czasu efekt bedzie duzy w zuzyciu elemetow tak mysle poprostu.:icon_biggrin:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie

Mam taki problem. Posiadam motocykl URAL M63.

Jestem w trakcie remontu.

Kupiłem nowe głowice teoretycznie do URALA.

Różnią się od starych tym, że mają większe zawory ssące, gardziel ssąca nie jest okrągła lecz owalna i co najważniejsze szpilki mocowania gaźników są przesunięte względem poziomu.

W starych szpilki do mocowania były w pionie a gaźniki z przesunięciem komór pływakowych.

Czy ktoś spotkał się z takimi głowicami?

Jakie gaźniki były do nich stosowane, lub jakie odpowiedniki można kupić.

Boję się, że mocując gaźniki odchylone od pionu, będą problemy z regulacją(poziom paliwa w komorze pływakowej i prawidłowa praca pływaków).

Wiem, że można by po prostu dorobić odpowiednie przejściówki ale chciałbym wiedzieć czy jest możliwość dostania pasujących bez tego rozwiązania(przejściówki) gaźników.

Z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam Marek

post-55806-0-89854100-1310052006_thumb.jpg

post-55806-0-08258400-1310052061_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...