Skocz do zawartości

Jaki tysiak dla kobiety :)


Rekomendowane odpowiedzi

ales chlopaku znawca jest niesamowitym... gratulacje ;)

 

szkoda tylko ze na pewno przejechales mniej kilometrow motocyklem niz Astarte a juz na pewno w innym stylu...

 

tym bardziej ze nowe tysiace waza mniej niz szescsetki poprzedniej generacji a i moc oddaja duuzo spokojniej...

 

i nie waga i moc panuje nad toba tylko glowa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam... pewnie nie na wiele sie zda moja opinia jako ze widze tu wielki fanklub japonskich motocykli :( ale ja jestem bardzo szczesliwym posiadaczem Triumpha Sprint RS z silnikiem 955i ... moto naprawde mi pasuje i daje mega frajde w ujezdzaniu ... i mozna je spokojnie za 18 000 kupic (rocznik 2002 lub 2003) ... silnik jest kuloodporny jak zreszta cale moto .. bardzo solidnie wykonanie i wedlug tegorocznego testu motorrada jest to motor ktory wymaga najmniej serwisowania w swojej klasie, wiem ze Triumph to w pl temat tabu (sadzac po tym forum) ale goraco polecam ..... a tutaj link do forum uzytkownikow triumphrat sprint forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc koleżanka będzie zachwycona w/w motocyklami ( litr pojemności ), ale tylko do pierwszej gleby, potem - jak dobrze się skończy - bedzie wielkie rozczarowanie.Motocykle o tej pojemności i gabarytach potrzebują mocnej ale na pewno nie kobiecej ręki ! Nawet nie chodzi o jazdę , a o proste wyprowadzenie z garażu.

Zresztą nie mozna wciąż kupować wiekszego moto - ale na to potrzeba czasu.

Chłopcze... :bigrazz:

 

Motocykle o tych gabarytach... ja nie widzę wielkiej różnicy w gabarytach pomiędzy moją CBR-ką, a nimi :biggrin: Ale jeżeli dla ciebie są one za duże... to ja ci radzę nie zmieniaj VFR-ki, bo może ci się coś stać... i będzie buba :clap:

 

 

Porównanie:

 

1994 Honda CBR 600F

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbr_600_f_1994.php

Waga na sucho: 185 kg

Wysokość siedzenia: 810 mm

 

2000 (2001) Honda CBR 900 RR Fireblade

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbr...eblade_2000.php

Waga na sucho: 170 kg

Wysokość siedzenia: 815 mm

 

2001 Kawasaki ZX-9R Ninja

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_..._ninja_2001.php

Waga na sucho: 185 kg

Wysokość siedzenia: 825 mm

 

Z tego porównania najlepiej wychodzi RR-ka. Jest 15 kg lżejsza od mojego obecnego motocykla i siedzenie jest niewiele wyższe :biggrin:

 

No i się doigrał będzie łokatanka

Trzeba go będzie zaprosić do EKG na impreze :biggrin:

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór i tak nalezy do Ciebie, Nie wiem jek U Ciebie ,ale mnie nie chodzi o moc, bo i tak nie lubię szybko jeżdzić - zresztą nie ma nawet gdzie.

Co ztego ze znasz dane na sucho. w sumie jak zabraknie mocy to pogadasz z ruskimi na stadionie i zalatwią ci jakiś silnik od rakiety, a potem do ramy go i wszystkie cebry zety i ery będą już historią.

Mówię o tym że trzeba znać granice ale o tym musisz przekonać się sama, dlatego kup litrową cebrę( i w zapasię ruską rakietę :notworthy: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...dlatego kup litrową cebrę( i w zapasię ruską rakietę :wink: ).

Super... tak zrobię :) A na plecy jeszcze dopalacz sobie założę :) :)

 

A z tym, że nie ma gdzie jeździć i że za dużo mocy ma RR-ka to pogadaj jeszcze z resztą chłopaków i dziewczyn na forum, którzy na takich lub innych motocyklach śmigają. Najlepiej jakiś osobny temat załóż ,np.:

Wariaci na litrowych maszynach i tak nie macie gdzie tym jeździć... zamienicie je na skutery :)

Wyperswaduj im, że głupią rzecz robią i niech zmieniają je na słabsze motocykle, bo:

bo i tak nie lubię szybko jeżdzić - zresztą nie ma nawet gdzie.

 

Witam... pewnie nie na wiele sie zda moja opinia jako ze widze tu wielki fanklub japonskich motocykli smile.gif ale ja jestem bardzo szczesliwym posiadaczem Triumpha Sprint RS z silnikiem 955i ... moto naprawde mi pasuje i daje mega frajde w ujezdzaniu ... i mozna je spokojnie za 18 000 kupic (rocznik 2002 lub 2003) ... silnik jest kuloodporny jak zreszta cale moto .. bardzo solidnie wykonanie i wedlug tegorocznego testu motorrada jest to motor ktory wymaga najmniej serwisowania w swojej klasie, wiem ze Triumph to w pl temat tabu (sadzac po tym forum) ale goraco polecam ..... a tutaj link do forum uzytkownikow triumphrat sprint forum

Triumph nie przeczę bardzo ładna i wdzięczna maszynka... ale mam już kolegę na Aprilli i wiem jak jest ciężko z częściami zamiennymi do innych motocykli niż japońskie, i ile one kosztują :)

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór i tak nalezy do Ciebie, Nie wiem jek U Ciebie ,ale mnie nie chodzi o moc, bo i tak nie lubię szybko jeżdzić - zresztą nie ma nawet gdzie.

Co ztego ze znasz dane na sucho. w sumie jak zabraknie mocy to pogadasz z ruskimi na stadionie i zalatwią ci jakiś silnik od rakiety, a potem do ramy go i wszystkie cebry zety i ery będą już historią.

Mówię o tym że trzeba znać granice ale o tym musisz przekonać się sama, dlatego kup litrową cebrę( i w zapasię ruską rakietę :icon_twisted: ).

 

No widzisz, Astarte już wie gdzie leży granica i wie, że CBR 600 nie ma szans się do niej nawet zbliżyć, a wręcz z CBRki nawet jej nie widać bo leży daleko za horyzontem w sytuacji gdy jedziesz po szybkim długim łuku pod spore wzniesienie w górach.

 

Ty natomiast nigdy tej granicy nie poznasz, bo nie lubisz szybko jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jezdze 90% czasu jedynie po miescie i rowniez jestem bardzo zadowolony z litrowki... elastycznosc i wysoki moment sa nieocenione... @starte nie martw sie o czesci jezeli kupisz trumpka, sa one dostepne ale co wazniejsze raczej zbedne poniewaz nowe silniki triple sa naprawde wytrzymale i malo obslugowe... poza tym za 18 000 mozna spokojnie dostac w uk sprinta rs rocznik 2002 -2003 z przebiegiem ok 12 000 mil .... nic tylko jezdzic i sie cieszyc... moim zdaniem to najlepsza okazja na rynku... sam pol roku temu stalem przed dylematem czy brac tego trumpka czy cbr z 2000 roku z 2 razy wiekszym przebiegiem i jestem zadowolony z wyboru ... ale najlepiej to sie przejechac kazdym z tych motorkow i dopiero decydowac bo kazdy lubi co innego... zycze udanych polowow a w razie czego sluze info o trampku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EEE Astrte no no LITRA ci się zachciało.. no no :)

 

Moje wyrazy uznania..... taka drobna dziewczynka a takie moto...

 

Będę śledził temat..... no i zoabcze co wybierzesz..

 

Ja wiesz .. nie doradze ci nic bo się nie znam na takich ,,przecinakach" Pare razy się przejechałem Cbr 1000F .. i powim ,że karwa tym się da śmigać tylko po gładkim asfalcie

 

Jedynie co mogę powiedzieć podpowiedzieć to HONDA... reszta to ..już sama wiesz... :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej mam inne zdanie niż reszta.

 

Teraz powiem tak - zaimponowala byś mi jakbyś kupiła włocha - ducati lub moto guzzi( w tej cenie już kupisz), ale nie zwykłą cebrę jakich pełno.W końcu nie chodzi tylko o osiągi - prawada.

Może reszta mnie tu zlinczuje ale mimo ze sam mam vfr to jednak chciałbym mieć coś bardziej oryginalnego, tak dla zasady.

Ale przynajmniej mam v - kę , z czego bardzo jestem uradowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i ja dziwny jestem.

 

Ale Babeczki na motocyklach robią na mnie wrażenie.

A zwłaszcza na tysiacu :icon_twisted: RESPEKT :)

 

Astarte tylko sie nie obrażaj to miał być komplement. :P

Coś ty- Przecież Astarte to jedyny "prawdziwy mężczyzna" na tym forum :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danmacz, do mniejszych motocykli trzeba dorosnac, i troche to trwa - Astarte na razie jest jeszcze na krzywej wzrostowej jak wiekszosc ludzi przed 30 tka.

Jeden znam przypadek czlowieka ( Tomek K. z precli ) ktory po krotkiej przygodzie z 900RR wrocil do nowszego modelu CBR600 zeby stwierdzic ze zdecydowanie lepiej mu sie na tym jezdzi.

l facet jezdzi bardzo ostro i bardzo duzo

No ale on byl po 30 tce jeszcze przed ta 900RR :)

Ja to zamiast zastanawiac sie co wybrac, zastanawial bym sie jak tu znalezc w Polsce motocykl sportowy nie zajezdzony, ani nie po dzwonie - no chyba ze motocykl nie bedzie kupowany w Polsce :)

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...