Skocz do zawartości

Jaki tysiak dla kobiety :)


Rekomendowane odpowiedzi

 

Bandyta za duży... poza tym ma mniej więcej tyle samo koni co Cebra... momentem jedynie Honda mu nie dorównuje :)

 

pzdr @starte

No i wlasnie o ten moment chodzi, czy trójka czy piątka, odkręcasz i śmiga jak ta "lala" :)

 

No ale jeżeli o gabaryty chodzi to może Fazer 1000? Chociaż 600-ka też daje rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaudio ty sie wez wreszcie przejedz pozadna honda :)

 

 

a Astarte zadnym suzuki jezdzic nie bedzie :) to pewne - juz sie Miklas pitBull nasz o to postara :)

 

 

...a juz zupelnie nam tu nie pitol o fazerku 600 :P

Edytowane przez streetstorm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja zona smiga CB900 hornet z 2002 i sobie chwali, ma obnizona kanape wiec jakos dostaje do ziemi, pozatym pozycja jest niesla, kuferki pasuja, i bardzo elastyczny malo obslugowy silniczek z wtryskiempaliwa,

http://www.bikepics.com/pictures/827047/

Edytowane przez rafik

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi F2-ka (z kufrem) przy jeździe na autostradzie koło 200 km/h przez odcinek od tankowania do tankowania spaliła 9l/100 km, więc nie jest najgorzej z tymi prędkościami. Jeżeli 600-tka spaliła tyle, a kręciła się koło 12 000 obrotów to tysiak przy tej samej prędkości będzie miał mniejsze obroty, czyli tym samym mniejsze spalanie. Chyba, że coś namieszałam :cool:

 

najpierw piszasz o predkosci 240 km/h , a przyklad podajesz z 200km/h :icon_mrgreen: , 240 km/h to iuz i inna bajka i inne obroty, o spalaniu nie wspomne :icon_mrgreen:

 

600 - tka mimo, ze kreci wiecej to jednak nie litr. :biggrin: - inna bajka.

 

Zalezy ono jeszcze od " swierzosci " sprzetu :icon_mrgreen: o budowie silnika, nie wspomne !

 

Jezeli chcesz smigac autostradami to niestety musisz sie liczyc z wiekszym spalaniem paliwa. :buttrock: . A ile konkretnie wyniesie przekonasz sie sama w praktyce, nie bedzie takie wysokie, bo na autostradach ciezko dzis wyciagnac 240 km /h na dluzszym dcinku. :biggrin:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile konkretnie wyniesie przekonasz sie sama w praktyce, nie bedzie takie wysokie, bo na autostradach ciezko dzis wyciagnac 240 km /h na dluzszym dcinku. :icon_twisted:

 

:buttrock:

Racja, na Autostradach to trudno 200 km/h utrzymac przez dłuższy czas :buttrock:

 

p.s. Tak sobie pomyslałem, a może ................................ Honda CBF 1000? :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaudio, czytaj ze zrozumieniem, za 18 tysięcy to nawet takiego truchła nie kupisz:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M324736

W Polsce nie, ale w DE, Belgii lub Francji............................ no problemo :)

 

p.s. i napewno nie tak połamany jak ten:)

Edytowane przez klaudiusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astarte - jeżdże 954 mojego męża i wiesz co? nie zamieniłabym jej za nic na nic! Jest piękna, bardzo zgrabna i dużo potrafi mrugacz.gif Też do wysokich nie należe (164cm) i k*****a mnie strzela jak przy opieram się na palcach a nie na całych stopach, podczas zatrzymywania. Przy przeparkowywaniach zazwyczaj posiłkuję się pomocą moich kolegów-motonitów albo mężem. Ale powtórzę raz jeszcze - CBR 954 jest naprawdę grzechu warta. A inne tysiące... szczerze mówiąc, przymierzałam się do kilku na motoexpo i wiesz co, żadna tak mi nie pasowała jak moja hondzinka.

954 to ideał... przymierzałam się do kilku takich od kolegów i z wysokością nie jest tak źle. Spokojnie dostaję do ziemi, a też mam 164 cm. Zobaczę jak będę stała z kasą po wakacjach... może się uda. Dzwonione będzie i 954 będzie stał w garażu :buttrock:

 

najpierw piszasz o predkosci 240 km/h , a przyklad podajesz z 200km/h :) , 240 km/h to iuz i inna bajka i inne obroty, o spalaniu nie wspomne ;)

Podałam taki przykład bo CBR-ka 240 nie poleci, więc nie wezmę sobie takich danych z księżyca :wink:

 

Jezeli chcesz smigac autostradami to niestety musisz sie liczyc z wiekszym spalaniem paliwa. :biggrin: . A ile konkretnie wyniesie przekonasz sie sama w praktyce, nie bedzie takie wysokie, bo na autostradach ciezko dzis wyciagnac 240 km /h na dluzszym dcinku. :biggrin:

 

:crossy:

Poza tym czy ja mówię (piszę), że ma spalać 7 l na autostradzie przy prędkości 240 km/h :) Mówię, żeby przy takich samych prędkościach (w granicach dwustu) spalała mniej niż 600-tka.

 

 

Ale to nie jest główny wyznacznik... chcę, żebym na zakrętach w górach nie musiała redukować na piątkę, bo mało mocy na szybkie wyjście z winkla. Chcę, żeby ładnie przyśpieszał i porządnie hamował (w F2-ce z tym drugim czasem jest problem). Ogólnie fajny sportowy motocykl ze sporą ilością koników, który będzie miał odpowiednie gabaryty, którego nie będę musiała zmieniać przez kilka lat :crossy:

 

Ok, ale 100 kucyków na autostradę może już nie wystarczyć

Starczy, kobiete chcesz stracić

100 kucyków to ja mam już teraz... i jakoś jeszcze żyję :wink:

 

pzdr @starte

Edytowane przez Astarte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kryteria "waga do 200 kg+owiewki+możliwość okufrowania" idealnie wpisuje się ZX-9R, szczególnie modele z uchwytami z tyłu, do 2002 (choć te późniejsze są bardziej dopracowane). Moim zdaniem ostatni prawdziwy motocykl sportowo-turystyczny, reszta albo za ciężka i za wielka (iks, buza itp.), albo zbyt radykalna (R1, 954 itp.) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...