Skocz do zawartości

danmacz

Forumowicze
  • Postów

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O danmacz

  • Urodziny 05/05/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    łódź

Osobiste

  • Motocykl
    honda boldor
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia danmacz

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Kolejny (mt-10) gigant designu - lampa ala ptasi łeb , i ogólna pstrokacizna elementowa - w sumie to chyba łapie o co chodzi , jak się takie moto wyłoży to i tak nie będzie widać , bo wszędzie same zagłębienia , kanty i wybrzuszenia - prawie jak po dzwonie. Jestem ciekaw w jakim biurze projektowym im to podsuwają.
  2. koszmarki stylistyczne yamahy , cała seria mt jest tak nadźbana za aż tandetna - zero czystej formy z czego niegdyś słynęła - to są brzydkie motory
  3. Mam pytanie co może być powodem ostrych strzałów z tłumika , przy schodzeniu z obrotów w trakcie jazdy , skoro motocykl jest na wtrysku a tłumik oryginalny.Czasami jak pieprznie to ludzie uciekają.Wiem że przeważnie jest przyczyna modyfikacja wydechu, ale u mnie jest oryginalny chyba nie był modyfikowany.Poza tym motocykl normalnie jeździ, ma moc , dobrze odpala, choć mam wrażenie że jakby trochę dużo palił, ale musiałbym dodatkowo sprawdzać- a nie chcę bo to strzelanie trochę mnie niepokoi. ps co do fotek ramy, to u mnie w tym miejscu są dodatkowe wzmocnienia , i spawy rzeczywiście wyglądają staranniej
  4. a czy to nie przypadkiem pęknięta sprężyna zaworowa? Natomiast jeżeli panewki to naprawdę szkoda twojej kasy i czasu, zaczekaj a na ebayu na pewno coś znajdziesz.
  5. Czy jak odpinałeś przewody paliwowe, to z tego górnego otworu leciała Ci benzyna, bo ja jak zdjąłem bak to z dolnego nie leciała ,a z górnego się sączyła po odpięciu szybkozłączek.Gwinty świec też miałem w paliwie i z chłodnicy też zurek wyleciał, ale angol zwykłą wodą go zalał i tak stał parę lat.u MNIE SZYBKOZŁĄCZKI Są plastikowe ale suche , moto odpala i jeździ normalnie ale przy schodzeniu z wyższych obrotów czasami w tłumik daje.Na ramie nie zauważyłem żadnych dziwnych spawów jak kolega wyżej, ale ja mam model z 99 roku. Aha, w zbiorniczku wyrównawczym ma być cieczy tylko na dnie, bo cały nadmiar Ci wywali (a tam zaraz masz komputer z wiązkami),a chłodnicę radzę płukać normalnie wodą pod ciśnieniem, bo destylowanej Ci nie starczy.U mnie trzeba było z godzinę tyle syfu było, przez co motocykl się grzał i termostat nie otwierał a zwykła woda i tak mu juz nie zaszkodzi.Natomiast olej na wszelki wypadek też radzę sprawdzić, ja też się wystraszyłem ze miesza ale mimo zabrudzonego płynu olej jest czysty jak nowy, to nalot z przyrdzewiałej chłodnicy i bloku silnika od wewnątrz - po przepłukaniu też będzie jeszcze brudził ale znacznie mniej, po kilku wymianach płynu myślę że bedzie czysty.
  6. jeżeli gaźniki są ok, to albo szwankuje dopływ paliwa, albo przyczyn trzeba szukać już w samym silniku , tak mi się wydaje
  7. może olej, albo masz niedokładny miernik wg mnie to usterka elektryczna/elektroniczna - może regulator napięcia,może cewka lub przewody albo jakiś czujnik(sprzęgła , stopki z tych często padajacych), oby komputer wykazał co jest nie tak
  8. dałeś gaźniki od 750 czy od 900 , jeżeli od 750 to od zwykłej f czy fII, czy masz pewność że nowy zestaw jest w dobrym stanie- czy był wyciągniety z jeżdzącego moto.Z doswiadczenia wiem że podstawowa wiedza na mechaniczna nie wystarczy Ci ,a takie rzeczy potrafi ustawić na[prawdę niewielu mechaników w naszym kraju.W mojej okolicy był człowiek(był bo chyba emigrował) , który to robił to perfekcyjnie, zwłaszcza w starszych moelach - ale jego sposób pracy daleko odbiegał od tzw standardu, był niesamowicie dokładny, wręcz pedantyczny.Generalnie problemy z gaźnikami biorą się z zużycia, zabrudzenia bąź niefachowej obsługi, każde rozkręcanie i ponowne składanie na ślepo w oczekiwaniu na wynik nic Ci nie da.Musisz miec fabryczny zestaw nie macany reką rodzimego tunningu dodatkowo wyregulowany w punkt. U mojego szwagra kilkanaście lat temu były podobne problemy w starej xj 750, moto nie miało mocy , nie wkrecało się- rozbierali gaźniki z kilka razy i w życiu by nie doszli, bo w gaznikach nie dość że zużytch, były pozamieniane dysze, dodatkowo nałozyły sie problemy z kranikiem, oraz drobne nieszczelności w postaci króćców ssącyhc, mikropęknięc membran, itp , u Ciebie podejżewam jest to samo.
  9. Motocykl jak w tytule, wiadomo sprzęt leciwy w dodatku trudno o dobry egzemplarz.Jednak moje pytanie dotyczy takiej owiewki jak z dołączonej fotki - jestem ciekaw czy jest jakakolwiek możliwość zakupu czegoś podobnego.
  10. szybkozłączki są bardzo delikatne, dlatego jak już wymieniasz proponuje zakup metalowych, ale to tylko chyba ebay
  11. również gratuluje, choć jak pomyślę , to nie wiem jak ci handlarze zarabiają , ja dałem 1500 funtów i to juz była w zasadzie okazja.Choc jak czytałem brytyjskie forum, to rzeczywiscie pierwsze modele z dwóch pierwszych lat prod, sa zazwyczaj tańsze- ale to też różnie , zależy od stanu.
  12. ale świece wymieniałeś , czy tylko na starych sprawdzałeś że iskra jest?
  13. Ale jest też masa ludzi,którzy maskują naprawy ramy.Chodzi o to że aby dobrze pomalować ramę trzeba ja ogołocić ze wszystkiego.Tyle ze potem trzeba to złozyć. PomijajĄc tuning, przeróbki czy tzw renowację starszych moto, dziwne wydaje sie malowanie ramy w motocyklu 10 letnim, w dodatku robionym ala oryginał. p.s natomiast w tamtym sprincie z ogłoszenia ciemniejsze ramy były także w oryginałach
  14. instalacja na bank jest inaczej zaprojektowana, na pewno w szczegółach - czyli złącza impulsatora itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...