wueska Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Będzie ciemny ale nie czarny a to dla mnie różnica, shell mineralny ma dość sporą liczbę tbn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Jak dla mnie szkoda pieniędzy, wlewaj nowy olej i jeździj normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Oczywiscie, wszystkie wspolczesne oleje maja pakiety czyszczace a plukanki to sposob na wyciagniecie troche kasy od klientow.I nie trzeba na to 17 postow, wystarczy przeczytac to co jest napisane na opakowaniu oleju na ktorym jezdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Oczywiscie, wszystkie wspolczesne oleje maja pakiety czyszczace a plukanki to sposob na wyciagniecie troche kasy od klientow.I nie trzeba na to 17 postow, wystarczy przeczytac to co jest napisane na opakowaniu oleju na ktorym jezdzisz. I o to chodzilo.Skoro guzik daja to zaleje tylko nowa oliwa i wystarczy. Nowy filtr oleju lepiej troche zalac,czy to kolejny niepotrzebny wymysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Filtr zalej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Oczywiscie, wszystkie wspolczesne oleje maja pakiety czyszczace a plukanki to sposob na wyciagniecie troche kasy od klientow.I nie trzeba na to 17 postow, wystarczy przeczytac to co jest napisane na opakowaniu oleju na ktorym jezdzisz.Pamiętam że w ŚM był artykuł na temat płukanek do silników przeprowadzony w Polsce. Opisane było szczegółowo na czym to polega oraz pokazane wykresy pracy silnika przed i po zastosowaniu płukanki Liqui Moly. Widać było poprawę w wykresach mocy i momentu. Niestety nie pamietam kiedy to wydrukowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Jeżeli w tym teście opisali dokładnie jak eksploatowany był silnik poprzednio to być może że ta płukanka coś dała. Ale pewnie tyle co nowy i dobry olej. Ja w swojej Suzi po poprzednim właścicielu to kilka razy wymieniałam olej bo bardzo szybko ciemniał. Dosłownie kilkanaście minut pracy wystarczyło po pierwszej zmianie żeby olej był czarny jakby nigdy nie był wymieniany. Chyba to oznacza że miał dobre właściwości myjące. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 wszystko zalezy od tego czy w silniku byj juz gesty szlam czy po prostu olej nadmiernie zuzyty, jesli to pierwsze to po to wymyslili te srodki i z powodzeniem stosowane sa przez szanujace sie warsztaty, co do drugiego przypadku jestem tego samego zdania co wueska, i wlasnie shell tak ma ale to i tak kosztowny zabieg, jednak mniej niz remont silnika... Co do filtra osobiscie zalewam go do polowy calego nie da rady bo polowa i tak sie rozleje przy montazu ale robie to raczej z przyzwyczajenia i starych nawykow osobiscie uwazam, ze nie jest to potrzebne i mysle, ze to przerost formy nad trescia ;) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Moim zdaniem jest zauważalna róznica jeżeli chodzi o czas palenia się kontrolki oleju przy pierwszym uruchomieniu silnika po zmianie oleju w przypadku gdy filtr zalejemy lub włożymy na ,,suchara". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Różnica to może i jest ale 3 sekundy bez oleju silnikowi nie zaszkodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Kiedyś chcąc się pozbyć syfu z silnika w 126p, zalałem olej do diesla :)Po 50 km zdjąłem pokrywę klawiatury - była czysta jak nowa, zero szlamu :)Odśrodkowy filtr był całkowicie zapełniony czymś, co przypominało asfalt :)Po umyciu i wyskrobaniu filtra zalałem normalnym olejem do "malucha". Co dało przepłukanie olejem o wysokiej liczbie TBN?Odczuwalny wzrost mocy, bo się chyba pierścienie ruszyły w rowkach. Wycieków nie stwierdzono. PS Obawiam się, że nie każdy wie o liczbie TBN... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 już będą wiedzieć http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_zasadowa :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.